Sista dagen hemma för denna gång.

                
Idag var jag till Ella och hälsade på vid 10 tiden och sen åkte jag till en kompis i Forshaga och hälsade på några timmar,han och frun har köpt ett hus där och det var kul att se  hur dom hade det,sen bar det hemåt och mycket arbete att göra men nu har jag fixat det mesta,så var det en sådan helg så frugan jobbar när jag kommer hem,hon va ledig i torsdags så ikväll får det bli en snabbis i växthuset kanske,nej det va nog en önskedröm,sist av allt kom Ella och hälsade på med min älste son,han var hos dom och då kom den ljusa iden att köpa glass och hälsa på morfar så bättre avslutning kunde jag  inte få på min lediga helg,lade in ett par bilder på min skrivarlya oxå  där jag skapar alla galenskaper när jag är hemma och fina blommor har frugan satt i lådorna på väggen, och nästa gång det blir något modeinlägg så tror jag det  kommer handla om Sveriges landskapsdräkter för jeans är helt klart inget för mina bloggvänner,haha,


Kommentarer

Postat av: soffie

härliga bilder å din fina Ella hon trivs hos morfar hon:O)

kram

Postat av: Barnens Hjältar

Åh, är det erat eller kompisens uterum? Snyggt var det i varje fall..

Jag säljer barnkläder men ibland tar jag hem lite annat typ damkläder och new age prylar :-)

Postat av: Barnens Hjältar

Åh vad avundsjuk jag blir..det är supersnyggt :-))

Ser fram emot bilder på dina grönsaker sen då ,-)

Postat av: Lena

go kväll vännen,

Vilken härlig avslutning på helgen. Mys med Ella! Ha det så bra uppe i Sundsvall. Det är väl inne på slutslängen nu, eller? Sedan bär det iväg till Malmö. Hoppas att semestern kommer snart.

Kramis

Postat av: Thalina

Så fin avslutning du fick på helgen och lilla Ella är alltid lika söt.Hoppas att du får en fin resa och slipper att ha kor brdvid dig hahaha.Kram Thalina

Postat av: Diana

Ja bättre avslutning på helgen kunde du ju inte få.

Härligt!

Då är du iväg igen. Men dagarna går ju ganska fort ändå, så snart är du hemma igen.

Ha en fin dag kompis.

Kram till dig från mig :)

Postat av: anki

ha ha ha ser framemot att se landskapsdräkterna,, jag går här hemma i arbetsbyxor med fickor och knässkydd :-) och skitig som bara den.. :-)



vad fint ni har hemma :-) Vilken toppen avslut på helgen när Ella kom på besök med glass.



har fått service på gång här nu ang. kameran, dom har skickat en fraktsedel med gratis frakt så jag hoppas få det i morgon. :-) Så i morgon kan jag nog skicka in kameran,, eller på onsdag...



ha en skön tågresar dag...

Postat av: Annelie

Trist att frugan jobbade när du kom hem, men du fick ju härligt besök iallafall =)



Ha en härlig dag! kram

Postat av: Lena

Härliga bilder. :) Alltid roligt att se bilder på hur bloggvännerna har det. Och lilla Ella är så söt så!



Kramen

Postat av: AnnaKK

Hejsan!



Härligt uterum ni har! Vårt är så litet så man får nästan gå in i det och sedan backa ut... Men det är myggfritt iallafall - och det är huvudsaken. :-)



Gillar inte dina bloggvänner jeans!? Jag gör iallafall - trodde nästan du hade varit i mina ungars gadrober och fotat! ;-) Jag tycker det är rätt snyggt med trasiga, fast nu är det väl 20 år sen jag hade såna senast (med flit, vill säga - att jeans har spruckit sönder har ju hänt många gånger sedan dess, förstås). Funderar på om jag är för gammal för det nu, eller om jag faktiskt skulle ta och slå till på ett par...? Men inga extremlåga midjor för min del! :-)



Hoppas tågresan gick bra hela vägen!? :-)

Postat av: Mariell

Någon stuga eller så har jag inte, inte famlijen heller. Men det blir lite att åka till en sommaroas när jag åker hem till min kära mor och far. Vackert hus i närheten av fin natur, så mycket bättre blir det inte.



Din söndag låter väldigt härlig, ser mycket somrigt ut med ella och glass! :D



Kram

Postat av: Eva-camilla

Du verkar ha en härlig familj omkring dig :D trist att frugan jobbade..men..det är inte bara negativt att inte träffas så mycket. Man tar vara på de små stunder man har tillsammans så mycket mer! En lastbilschaufförs blivande fru har talat..hehe

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback