Malmö snart.

Här är lite bilder hur det   kommer att se ut i rummen snart,en del rum  har parkettgolv och andra blå heltäckningsmatta,det är marmor i alla badrum och om några dagar kommer alla möbler på plats men det är mycket jobb kvar ännu,2 av mina arbetskompisar håller på att lasta sina verktyg och lite annat för på måndag börjar dom att bygga ett Elite hotel i Malmö,vi andra kommer efter om ca en månad så det blir 130 mil åt rätt håll att åka, ska bli kul att byta stad och så får man lite längre sommar skulle jag tro,är på hemväg nu och imorgon ska jag o Ella plantera i växthuset det är en av livets höjdpunkter tycker jag.  Undrar vad det är för mystisk man på taket och utan nätbrynja är han oxå.                                                 


Kommentarer

Postat av: Sigge

Mannen på taket verkar trivas med att se ner

på alla andra.

Postat av: Gabriella

Åh, nämen Malmö! Där bor mina föräldrar och dit ska jag över helgen. Om jag har vägarna förbi i sommar igen så stannar jag till och säger hej!

Vad snyggt det blev, förresten!

Postat av: Nisse-Nasse

Blårummet påminner om min sexdebut, Jag var ensam och rädd.

Postat av: Yvonne

Haha, mannen på taket, ja. Bra gammal film...elolloleror hohuror?;) Ska plantera rabarber i en hink i helgen. Spännande experiment! Malmö måste vara bättre än Sundsvall, nära till byen, Köbenhavn! Ha det gott!

Postat av: Daniel

Bjud med på fest sen när det e klart!

Postat av: marma

Tjusiga lägenheter det verkar bli!

Vilka välklädda herrar det finns i Sundsvall (än så länge) inte en keps så långt ögat når, varken på takmannen eller gatugubben.

Kramar/marma

Postat av: HEVE

haha ja det är liite för drygt, har försökt gömma mej hela dn men han hittar mig och springer fram o håller på.... såå det är tne såå kul :( ååh nice nice vad ska du göra i Ksstad dåå`??

Postat av: britten...

ååå mannen på taket !....kan tänka mig att du längtar hemåt nu...hem till lilla sötnos...

Postat av: Ninni

Ohh vilka tjusiga rum!



Ja Malmö lät bättre än Sundsvall förut dialekten då!!



Ha det..kram

Postat av: Ninni

Förutom dialekten heter det...tror jag skrev fel!!

Postat av: anki

:-( så var det slut med vinkandet då... tråkigt :-)



jisses vad högt upp, jag är höjdrädd en halv meter från marken,, :-) synd att brynjan inte var på bara.. man hade behövt lite ögongodis så här kvällen före helgdag.. :-)



jo blad lössen är häftiga, nästan som en mygga,,förutom sugröret som är längre på en mygga,



ha en skön kväll

Postat av: Eva-camilla

Oj vad högt?? herregud det kräver nog "sin man" på taket! Jaha..e det välkommen till hemtrakterna man ska säja nu då? hehe

Kramar

Postat av: soffie

cool bild på dej på taket,va härligt lilla Ella har som har dej,

kram

Postat av: Birgitta

Skojigt att få fara runt Sverige för att renovera objekt. Hoppas du får en underbar helg med Ella och din familj. Ha en skön kväll <3

Kram Birgitta

Postat av: Mariell

Det låter jättebra att du är öppen, men jag känner många som är lite kalla och har svårt för det där med närhet och känslor.



Malmö på jobb alltså? Ser mycket fint ut på bilderna!



Ha det fint!

Postat av: Revolverbritta

Kan du inte ta en snabb tur dit på måndag? Jag åker kl 14.00. Du kan väl ta med Ella så åker vi och rekar lite?

Kram!

Postat av: Sarah

Aha...det var dit de skulle med hissen - upp på taket!! Killarna i string igår ;)

Ha det härligt med Ella!! Vi få se var jag lägger min röst....måste ju veta säkert du inte är den galne jägaren...haha.

Kram o tervlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback