Lite gott ska de va.

                                                 
                                                                                                                                                                
Tänkte bara visa att det finns olika sätt att se på mat,denna meny tycker jag kan va helt rimlig några dar i veckan efter dagens slit,och har sett hos många av mina bloggvänner att ni sliter med att gå ned i vikt men man ska ha lite mums oxå man lever bara en gång,själv är jag lite svag för grönsaksmenyn.


Kommentarer

Postat av: Petra

nu blev jag sugen på fruksot när jag såg all maten! ;) Kram

Postat av: Sigge

Björn. Du glömde maltdrycker som innehåller bl.a.

B-vitaminer. Mycket nyttigt.

Postat av: Madeleine

Nu blev jag allt bra hungrig av dina goa menyer, bilden på den allsidiga kosten var ju en riktig aptitretare....



Håller med dig om att man ska unna sig något...



Ha det så gött vännen!

kram

Postat av: Gabriella

Haha! Vad bra! Det där ska jag tänka på nästa gång jag mumsar kakor! :-)

Postat av: Eva

Jag håller helt med dig, grönsaksmenyn såg godast ut! Ja nog är det så allt, att man skulle vilja minska lite i vikt. Men samtidigt vill jag ju kunna unna mig något gott till fikat ibland. Så istället för att skära ned på det så ser jag till att röra på mig mer.

Kram,

Eva

PS: Nu blev jag ju sugen.. :-( Fy vad jobbigt, men jag ska försöka behärska mig.

Postat av: Daniel

Klockrenaste meny jag sett!

Postat av: marma

Grönsaker i all ära men jag föredrar nog att äta "allsidig" kost!

Kramar/marma

Postat av: Mois

Haha såg mumsigt ut :D

Guh va sugen jah blev på ngt gott nu >.<

Ska noh baka litte :D

^-^



Kram

Moaa

Postat av: Thalina

Den där menyn kan jag tänka mig en gång i månaden och då kan man äta med gott samvete.Roligt inslag i alla fall.Kram Thalina

Postat av: Ninni

Haha ja det där verkar ju sunt och bra...men tyvärr alldeles för många kolhydrater.



Idag blev det stuvade morötter och braig korv från Lidl!



Kram

Postat av: anki

så smaskigt det såg ut där då.. nu blir jag ju hungrig på götta.. :-)

ja jag har inga problem med vikten åt det hållet, däremot att gå upp i vikt,, kanske man skulle hålla sej till din meny här ovan i några månader så man får på sej lite hull... kan det hjälpa tro? :-)



ha en skön kväll

Postat av: soffie

mmm såg gott ut å det ska jag tänka på nästa gång jag äter nåt sånt att det fins säkert nåt nyttigt i det:O)

Postat av: anki

visst är jag glad att jag har svårt att gå upp i vikt, men vore trevligt med ett par kg till,,, men, min far är lika så det är genetiskt.. :-)



nä, skogstjärna ser helt annorlunda ut, alla fall de bilder jag sett samt de som jag har här i skogen ovanför altanen, dom har inte kommit ännu här, tror jag... både blad och blomma ser ut som vitsippa, så det är ett mysterium om det inte finns dubbla såna för då är mysteriet löst.. :-)



ha en skön kväll bloggkompis

Postat av: Revolverbritta

Mums filibabba! Jag tar en av varje! I alla fall i fantasin.

Trodde det var jag som hittat på att det var stora spindlar på mormors dass. Det var alltså så! Minns du i jordkällaren då? Hugaligen

Kram bror!

Postat av: Birgitta

Jag är mer för frukt/grönsaker än söta saker. Men de se smarriga ut ialla fall ;-)

Kram Birgitta

Postat av: Sarah

Hörde idag på P1 att frukt inte alls är så nyttigt för tjockisar som jag ;) Men det såg gott ut o beach 09 är ju körd redan!

Jag har iaf mumsat paj idag, rabarber!!

Kram!!

Postat av: Barnens Hjältar

Vad gullig du är som följer dotterns novell :-)

Hon gillar det garanterat .-)

Postat av: Mariell

Tack så jättemycket för de fina kommentarena! De värmer! :$



Visst är det så att man ska unna sig sötsaker! Jag blir dock illamående ganska snart efter att jag ätit sött, speciellt nu när jag inte äter det så ofta.



Ha det fint :)

Postat av: Diana

YYaaammiii! "dregelimungipandiana" här! Ser inte helt fel ut alltså.

Jag har kutat min runda idag så det kunde allt fått slinka ner en mumsig tårtbit eller så. Men det blev inget av med det idag. Det får vänta tills på fredag då jag unnar mig precis vad jag vill :)

Fast just denna fredag tar jag det lite lugnt så att jag kan visa mig i klänning på scen på Lördagen haha!

Ha det GOTT ;)Kram Di


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback