En vanlig dag hemma.

                   
På fredag hade jag o Ella gjort upp att vi ska plantera i växthuset,och det gjorde jag,Ella fastnade vid vattenslangen som  är viktigare än lördagsgodis eller va som helst,hon tvättade alla grejer i garaget och leksaker,sig själv och lite till,och regnade gjorde det hela tiden men va gör det,potatis-sallad och morötter,vitlök har växt rejält dom sista dagarna jag varit borta,Ellamamman och hon är även min dotter passade på att åka och frisera sig medan Ella var här,blev riktigt bra tycker jag,Idag kanonväder för att greja i trädgården och ta  några öl.


Kommentarer

Postat av: Mindy

Söta bilder :) Ha en skön kväll med familjen..

Postat av: Yvonne

Har grejat i min "trädgård" även jag! Satt rabarber i hinken, och libbsticka, topplök och tomat-paprika (!) är nedsatta. Spännande att se hur det kommer att ta sig. Det är så kuuuuul med växter. Smultron har jag också. Fick allt av en kompis med en enorm trädgård. Här har det varit sooool hela dan:)

Postat av: Sussi

hihi du har så rätt.. Kan bli riktigt varmt med byxorna på.



Ha det så bra

Postat av: anki

härliga bilder :-) växthuset ser toppen ut, smart du har gjort med bäddarna inne i det.

Ja Ella verkar trivas som fisken i vattnet och samtidigt blev det rengjort en del också,, snygg frilla dottern skaffat sej, ser häftigt ut. :-) passar i det gör hon också.



ja här går man och retar sej på kameran som står på bordet och inte går att använda, jag hoppas rep. går fort när jag väl skickat in den, skit att det är helg så man måste vänta till måndag. :-)



haft regn och sol om vartannat, grillat har vi nyss gjort och då var det uppehåll fast sambon satt i garaget för det var kolsvart en bit bort, men se det drog iväg och nu är det strålande sol ute. :-)



ha en skön helg

Postat av: Linda

Va härligt!!

Gilalr din frisyr :D

Postat av: Revolverbritta

Ella mamman är jättefin som vanligt! Precis som Ella själv och Ella morfar:))))

Har inte grejat något alls idag. Har varit i stan och kollat lite. Kram!

Postat av: matilda

Sv: Tusentack. Hoppas allt är bra! Kram

Postat av: Lena

Vilken härlig dag! Ni har trotsat regnet rejält. Men ni ser ut att ha haft det mysigt iallafall. Precis som det ska vara. :)



Ha en fortsatt skön helg. Kramen

Postat av: Malin

Tyvärr är min stjärt inte lika söt och näpen som din!!! Annars så.... Kramiz M

Postat av: Barnens Hjältar

Åh så fin frisyr :-)

Ella ser ut att ha kul i regnet :-)

Postat av: Gabriella

Åh, vilken härlig liten tös Ella är! Jättefint växthus & rabatt!

Nä, min man vill absolut inte flytta till Sverige. Han är jurist och har en egen juristfirma. Jurister är väldigt beroende utav ett korrekt språkbruk - och han kan knappt nån svenska så vad hade han gjort här? Dessutom tycker han skatten är för hög! :-) Jag för min del har ett jobb där jag kan jobba hemifrån så det kvittar ju var jag är fysiskt sett. Och det är ju inte heller så att jag inte trivs, så det är OK som det är - bara en flygtimme från Sverige. Fast jag hade gärna haft nåt "eget" att komma tillbaka till här. En liten stuga eller lägenhet. Håller på att bearbeta min min ang. det.

Ska läsa artikeln om Eurokraterna!

Postat av: Lena

Ingen fara på taket. Jag förstod att det var så. Med håret alltså. :)

Må gott.

Postat av: Revolverbritta

Hej igen!

Kan du meddela tidsoptimisten min adress? Mailen har havererat på nåt vänster. Jag har ju vunnit!!!!!

Krameri!

Postat av: Sarah

Haha...jag har spenderat eftermiddagen men min Engla, hon målade allt med vatten o pensel - slutade med att vattnet hamna i stövlarna :)

Vi har dock haft sol och fint hela eftermiddagen.

Jo en snygg frissa var det - om man ändå vågat....

Postat av: Mariell

Vad härligt det ser ut!! :) det finns inga dåliga väder. När man uppskattar regnet och är glad i regnet, då är man lycklig. :)



Jag har en del länkar på min blogg med, men sedan läser jag några andra också, där jag fortfarande är lite anonym, så busig var jag....då är bloglovin mycket bra. ;)

Hoppas din lördag varit trevlig! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback