En sväng till stranden.

Vi åkte en snabbis till stranden här i Sundsvall  efter jobbet idag,mycket udda såg vi och även mycket vackert som tex havsvågor och annat,en hund som var lite nyfiken,sen har jag grubblat vem jag skulle byta med om jag var tvungen,muskel broilern eller den vackra rumpan,rumpan sitter nog stadigt men är nog opraktisk och hans ryggtavla med knölar gör nog att man inte kan ligga på rygg så jag tar en livlina och blir hunden,hur tänker ni  i denna viktiga undersökning,gårdagens visade att ingen städar under sängen haha. 


Kommentarer

Postat av: soffie

guuu va äckligt det såg ut,

men tjejerna va fina,

gokväll

Postat av: Yvonne

Man kan ju hoppas att ryggen är manipulerad i Photoshop :P Lite Fem myror annars, "vem ska bort", haha! Jaaaa! Besök stadsträdgården, snart tulpanfestival där! Maaaasssor av tulpaner, inte bara bananer ;)

Postat av: Revolverbritta

Jag väljer hunden!

Vältränad, nyfiken, säger till när det behövs!!

Kram på dej!

Postat av: Birgitta

Haha, fin rumpa sittandes på en stol. Den vill jag ha. Bringan kan min man få ;-) Vi skulle nog bli ett bra par då :-)

Ha en god natt!

Kram Birgitta

Postat av: Ulrika

Haha, utan att se de olika alternativen så tar jag nog hunden ändå.:)

Förstår att du blev glad att höra det. Så roligt när morfar kommer hem!

Det som luktar i vår klädkammare är ttydligen loctite. Jag vet inte riktigt vad det är men luktar gott gör det inte iaf....

Sov nu gott inatt, goa Bjorne.

Massa kramar till dig.

Postat av: Heve

usch !! :S

Postat av: matilda

Sv: Ang. svika familjen... handlar om att släkten och familjen har byggt upp så mycket och jag vill inte bara vara den som tar utan jag vill även bidra.

Postat av: Malin

Shit vilken lagårdsvägg...där ligger jag i lä...än så länge i alla fall.. kramiz M

Postat av: Sarah

Fan att de fått min rumpa på bild, typiskt! Men du jag kunde sova på mage i 9e månaden så nog kan han ligga på rygg alltid ;)

Ha en skön tisdag, och använd solskydd på stranden ;)

Postat av: Mariell

Varför inte välja någon av flickorna på den bilden? :P Är väl förståeligt att du inte väljer att bli tjej kanske.

Postat av: Heve

NU LIGGER FRÅGORNA OCH SVAREN UPPE !! KOLLA GÄRNA IN !



Postat av: Barnens Hjältar

Oj jösses vilka folk :P

Tack du..det var gulligt sagt av dig!

Hoppas allt är bra med dig!

Postat av: anki

tackar så mycket att jag får dela din skyddsängel, :-) det gör jag så gärna så.



jag väljer nog hunden jag med, :-) djurvän som man är. Städa under sängen och riskera att få fram något styggt? Nej tack :-) bättre att inte veta vad som bor där........



regn hela dagen här i går, idag bättre väder men dock mulet.... :-)



ha en skön dag kompis

Postat av: Malin

Tack, du är alltför snäll du Björne!! Har jag ärvt bara en bråkdel av det min mamma var, så är jag nöjd! Kramiz M

Postat av: Daniel

När far vi till beachen?

Postat av: Gabriella

Om jag hade fått välja hade jag blivit en utav brudarna i vit bikini!

Postat av: marma

Tjena!

Jag har NÄSTAN varit en av tjejerna men känner att jag måste se upp för att inte sluta som ladyn på stolen!

Kramar/marma

Postat av: Madeleine

Hahah! Hmm att välja här ja då skulle det nog bli nån av de snygga damerna i bikinis..



Ha en riktigt Go dag!

Kramar från en blogg vän

Postat av: Eva

Va!? Smygfotograferade du mig när jag satt och fikade, fy skäms!

Postat av: soffie

gokväll min vän

Postat av: Heve

haha helst INGEN av bilderna, men om jag vore tvungen o völja ngn så skulle det vart tjejerna hihi :D

Postat av: Lena

Go kväll vännen,

Tack du är väl för go du. Dela med dig så där. Nu är sonen med moppe och har kört för första gången sin egen. Nu återstår moppekortet innan han får ge sig ut på vägarna.

Kramis

Postat av: Diana

Ja att du valde att vara hunden är inget som förvånar mig :)

Det enda jag vet är att jag inte ville vara stolen som den något överviktiga sitter på. Pju!

Annars är ju bikinibrudarna inte så pjåkiga.

Kram Di

Postat av: Petra

Trevliga bilder! ;)Hoppas du får en trevlig onsdag! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback