En dag med Ella.

                                                                                                                     
Igår morse dök Ella upp,glad o go som vanligt, mamma och pappa håller på att måla om huset med hjälp av sina bröder och sambos,   jag Ella o mormor grilla och fixade mat till hela gänget ,klippte gräset och krattat har vi hunnit med oxå,hon ville sova kvar så idag har vi suttit i växthuset och druckit festis,regnar som bara den,nästa gång jag kommer hem är det dags för att fylla växthuset med diverse plantor,var lite för snabb förra året så alla gurkplantor frös ihjäl men om 10 dar är det nog okay,plommon och körsbärsträdet blommar för fullt så  det händer mycket nu,har igentligen inte tid o va borta på våren men jobbet måste göras det med,


Kommentarer

Postat av: Barnens Hjältar

Härligt med tid med Ella igen.

hoppas helgen varit bra då!

Postat av: Eva

Har ej hittat den där sortens regnkappa än ;-) Så mysigt ni har det med barnbarn och allt. Visst räcker det till med arbete hemmavid på våren...så spännande med gurkplantor jag hoppas de klarar sig i år. Kram Eva.

Postat av: Hasse W

hehehe jag får måla om huset själv,fast jag har massa motorcykelhuliganer som granne,ska gå ner o höra om dom vill hjälpa mig :)

ha det.

Postat av: Lena

Åh, så mysigt ni har haft! Precis som det ska vara. :)



Ha en skön söndagskväll.

Kramen

Postat av: Birgitta

Åh vad mysigt med grill och lilla Ella ;-)

Ha en härlig skön kväll!

Kram Birgitta

Postat av: Ulrika

Mysigt ni har det! :)

Hur länge är du hemma, åker du iväg imorgon igen?

Stor kram

Postat av: Thalina

Lilla Ella ser så ljuvlig ut och på varje bild strålar hon och det är väl mot morfar som tar fotot.Det såg riktigt gott ut det grillade med tillbehör.Ha det gott och kram Thalina

Postat av: Bjorne

Hej Svängrot det va längesedan hoppas allt är bra,gå och fråga om hjälp,penseln har dom med på hakan.

Postat av: anki

härliga bilder :-) nu blev jag ju hungrig....



här blåser det varenda dag, trött på den nu.. :-) har slipat klart på altanen idag, nu ska färgen på och sen får det duga. :-)



ha en skön kväll

Postat av: Barnens Hjältar

Åh tack tack :-)

Nja, slutspelet var direkt efter första omgången så det är redan avgjort :-)

Postat av: soffie

underbara härliga bilder på din vackra Ella å va fint ni bor,

å mycket gott ni har ätit,

kramen till dej

Postat av: Revolverbritta

Ja det är mycket att stå i med när det är vårbruk.

Mysigt med middag efter ett dagsverke. Ni har det så rart:)

Har inte planterat något i växthuse jag heller. Ruccolan har redan kommit upp.

Kram på dej!

Postat av: Eva-camilla

Nu har du också fått grillat ser jag :D mysigt med trädgårdsarbete..även om jag tillhör dom som hellre sitter och njuter med en kopp kaffe och bara rensar när det är kaos! hehe..

Kramar

Postat av: Yvonne

Åååh, växthusgurka! Det är ju godare än melon! Köpegurkor är ju blahablaha...

Cyberkram till dig ;)

Postat av: Sarah

Åh vad gott det ser ut!! Mysigt med inglasad altan när det ösregnar ute... Må gott!!

Postat av: Mois

Låter roligt :D

Hoppas du hade det ozzå :>



Vilken söt liten tjej ^-^



Å förresten, det har kommit mer på min berättelse :D

Postat av: Malin

haha, jaa kanske det blir lite bambu trots allt.. Vore skoj att se dig bada i den "pölen" som grannen uttryckte sig förut. Glöm inte den röda bikinin!! Krmaiz M

Postat av: Ulrika

Ha en bra resa imorgon och hoppas jobbedagarna går fort så du snart är hemma igen. :)

Godnatt och kram!

Postat av: Gabriella

Åh, Ella ser ut som en liten solstråle! :-) Då har du haft fullt upp i dag. Håller med - våren och sommaren borde vara helt lediga så att man hinner med att pyssla där hemma. Men urk, jobba måste man. Ha en bra arbetsvecka!

Postat av: Vaniljis

Lilla pluttan...söt hon e...

Vad kan man göra med Skogsstjärnan då? Den finns inte med i min bok... ;)

Postat av: Daniel

åååååååååååååh så gullig.. å rosa fanstast å allt! Respect! :)

Postat av: Diana

Vilka supermysiga bilder. Hon är ju så fin lilla Ella. Jag skickar en kram med vinden till denna söta lilla tjej :o)

Va härligt ni har det.

Kram Di


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback