Hemma hos mig.

                                                                                                                    
Lite bilder från förra sommaren,Jag och Ella planterar allt i landet och växthuset tillsammans och hon vet vad det handlar om,ibland klättrar vi i träd,och 25m från huset har vi en lekpark dit är vi oftagår ,och vattna behöver inte någon mer än Ella göra  det har hon järnkoll på,ibland kommer det goda vänner på fest,   så försöker vi samlas hela familjen minst en sommardag i veckan och bjorne grillar och dricker lite öl under tiden,varmt att stå där, Längtar efter när jag o Ella ska planera sommaren och vad vi ska odla.Med lite tur kommer det  en bloggvän med familj och hälsar på som ska va med och klättra i träd det är Ulrika,hoppas Jens når upp han med då blir vi fyra.    


Kommentarer

Postat av: ulrika

Hahahaha, du är helt underbar, vad jag tycker om dig. :)

Låter verkligen som något att se fram emot!!

Stooooor kram!! Sov gott!

Postat av: wentmannen

sjysst place, goa vänner får man inte för många.

Postat av: Lena

Å, vilka trevliga bilder. Ella blir nog trädgårdsmästare när hon blir stor! :)

Postat av: anki

härliga bilder :-) verkligen något att se fram emot, här snöar det nämligen idag..



son och flickvän ska strax åka sina dryga 40 mil,, sambon var upp till stan och fixade nya vinterdäck fram till sonens bil (min bil egentligen) , dom var lite väl dåliga som låg på.. så jag hoppas deras hemresa går bra. :-)



Det vräker ner snö här nu :-( tar aldrig slut på denna vinter verkar det som..



tack för att du visar att vi förhoppningsvis har en fin sommar att se fram emot..... :-)



ha en skön dag

Postat av: britten

ja vad månde bliva av den tösen..så go hon är..men det tror jag med en sån morfar....nu längtar vi allt efter sommar och sol va....

Postat av: Malin

mmm, önskar man kunde vrida klockan... sommar och Björnes grillning! Mumma! Ha en finfin dag! kRAMIZ m

Postat av: Daniel

ojojojoj sommar å sol!



Bjuder du på sommargrillparty?

Postat av: Pia

Å vad det ser härligt ut med sommar !! Här verkar ju vintern ha järngrepp om oss !!!

Vad fint ni har där hemma !

Postat av: Diana

Tack för att du bjöd hem mig till er. Härliga bilder. Och en arbetsam liten dam ser jag. Tur att du har Ella som hjälper dig med trädgårdsarbete och odla mm, så att det blir riktigt gjort :)

Visst längtar man efter sommaren nu. Fick lite vårkänsla igår när solen sken och fåglarna kvittrade.

Ha en fin kväll!

Kram

Postat av: E

Vad fint du har det hemma, ser alldeles fantastiskt ut. I nuläget så drömmer jag/vi riktigt mkt om trädgård och gräs...Trevligt att du ev ska få besök också.

Postat av: soffie

så fint du bor å lilla Ella hjälper till kan inte bli mer perfekt,

ååå sommar längtar!!!!

Postat av: Gabriella

Jamen, nu far jag inte bara varkanslor, utan ocksa sommarkanslor! Sa fina bilder och vilken duktig liten tjej Ella ar!

Postat av: Annelie

Vilka härliga bilder =) Jag tror det är ömsesidig kärlek mellan dig och Ella =)

Ha det toppen! kram

Postat av: Thalina

Så fint du bor och så roligt när lilla Ella hjälper till,det ser hon ut att tycka om.Underbart att kunna sitta i sin egen trädgård, det har jag ju på landet.Kram Thalina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback