Öde ö.

                    
Om du tvingades tillbringa ett år på en öde ö,vilken skulle du vilja dela året med,det är bjorne med nätbrynja på taket på Elite i Karlstad,Dolly Parton(vi har nästan lika stora hihih, Farbror Frej, Nils gunnar när han äter,  Kat von d och Rambo,bara för inte ni ska känna att det är Bjorne så tog jag med Nils gunnar o farbror Frej,hård konkurans minsann,mat och allt som behövs finns på ön,det blir enbart semester och lite jobb som man kan göra när andan faller på.Ha en bra helg mina vänner.


Kommentarer

Postat av: Sigge

Absolut inte Björn.

Han skulle bara dricka ur all öl för mig.



Postat av: Anonym

Enbart värstingar !

Postat av: Gunbritt Durand

Det är ju utan tvekan ett år med dej!

Det skulle vara ganska kul med en vecka också!

Syster

Postat av: Lena

Ha ha!

Helt ärligt så umgås jag helst med en 'normal' person, så det får bli du, Bjorne! Sen om vi skulle bli osams och bo på varsin sida om ön, det skulle tiden få utvisa.

Eller så får vi jäkligt kul!



Ha det! :)









Postat av: ejmis

Jag väljer såklart Bjorne ;)

Postat av: anki

Väljer nog Bjorne, så klart. :-) Sviker inte en kompis, Rambo och Farbror Frej tröttnar man nog fort på. :-) Men med Bjorne får man aldrig lång tråkigt och jag skulle tro att samtals ämnen lider det inte brist på samt att en händig karl som kan hugga i när det behövs är alltid välkommet, liksom HUMOR! Den är livs viktig! :-)



ha en skön natt.......

Postat av: petra

Enkelt!

Hur ska jag stå ut med en som håller på FBK????

Det får bli nils-gunnar..hhihiihii

nej då jag skojade bara!!!!

en tur med dig på en öde ö självklart!!!

tror vi skulle lösa världens problem tillsammans, men jag vill ha med barnen och hur ska du klar dig utan Ella så lång tid?????

Kramis

Petra

Å du Brynäs sopar isen i morrn med ja du vet vilka...

Jag ska på matchen!!! super kul!!!

Postat av: Diana

Lätt val!! Jag säger bara: Vem kan stå emot den nätbrynjan? :0)

Önskar dig och de dina en fin helg!

Kram Di



Postat av: E

Hej, tänkte bara säga att du är grym och tack. Nu är jag tillbaks och jag hade nog valt Rambo, han hade kunnat bära fram mig på starka armar....

Postat av: Thalina

Får man inte välja allihop, du förstår att jag lider av beslutsångest hahaha.Kram Thalina

Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Rambo är inte helt fel skulle känna mig säker då. Ha en bra dag. Kram Susanne

Postat av: soffie

absolut ett år med dej:O)

de andra verkar va skummisar hela högen;O)

kram

Postat av: Malin

haha, såklart man väljer dig då, björne!! Vad det gäller flummigheten i mitt inlägg, så tror jag inte du förstog budskapet riktigt. Får förklara det för dig någon gång! Ha en fin lördag! Kramiz M

Postat av: stora småland

jag tar nils-gunnar,bara för alla andra väljer ju dig. gott å se att dä finns fler som håller på BRYYYNÄÄÄS.

Postat av: britten

Närbrynja ! oemotstådligt !..så klart ett år med Björne trots att jag är lite svag för Farbror Frej ...men han skulle jag nog tröttna på ...

Postat av: Eva

Jag tror faktiskt att jag skulle ha mest användning av en händig karl, om jag hamnade på en öde ö. Och eftersom Rambomannen sägs vara rätt puckad så väljer jag dig. Du har ju humor och då blir livet på den öde ön så mycket roligare :-)

(Farbror Frej skulle nog bli lite FÖR jobbig i längden)



Postat av: petra

hejsan hejjjj

kolla in nya fågelholken på min blogg,

du kommer att gilla den,

jag lovar....hihiiiii

kram

Petra

Postat av: Lena

Rambo är stark och trygg men det verkar inte behövas på den ön, Farbror Frej skulle driva mig till vansinne. Jag gillar tatueringar, och ska göra en ny snart, så tjejen kanske kunde fixa det men två tjejer blir lätt osamns. Dolly- näää, Nils-Gunnar ser ju trevlig ut, men verkar mest gilla mat, nej det får nog bli dej :-)

Postat av: ulrika

Hahaha, jag väljer också dig, självklart!

Ha en härlig lördagkväll!!

Kramar till, goa Bjorne.

Postat av: Joel :)

Haha den tuttfräsen gick inte av för hackor Björn :D

Postat av: bjorne

Tack Joel,dom är min Dodge.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback