Nu vet jag vart jag ska.

                                                                                    
Om jag får drömma igen så tror jag det blir oktober till maj  resten av mitt liv på denna stranden,och blir det dåligt väder kryper jag under klippan som hänger ner och äter lite vildsvin som min vän Herr Lawe ordnar,han ska nämligen vara både matskaffare och kock,kan bidra själv med lite fisk som han får steka på lägerelden,och är det inte så bra som det ser ut finns min gammla ö i närheten och väntar, våren är så seg att jag är tvungen att ta till drömtillvaron igen,det finns plats för fler,naturligtvis så får nära och kära följa med och det syns  inte på bild men en öresturang med allt som tänkas kan,tex en iskall gin o tonic på kvällskvisten i värmen är inte fel när man sitter och räknar vågorna och småhånglar med frugan,och allt är gratis,även dom fina bungalowerna som ligger vid vattnet. Blev så här när jag njöt av våren i Stockholm och några timmar senare så är man mitt i vintern igen,men drömma är kul och uppiggande bara man vågar,kul attse om båten blir full.   


Kommentarer

Postat av: Linda

vilken fin bild :D

Postat av: Barnens Hjältar

Ja det är verkligen ett minne för livet .-)

Sånt händer nog bara en gång :-)

Postat av: Birgitta

Ser superhärligt, precis som i paradiset..

Ha en skön kväll! Kram BIrgitta

Postat av: Gunbritt

Ja hänger på som vanligt. Men jag vill ha Pina Colada. Vart liggger den här ön?

Postat av: Gabriella

Mmmm... far jag hanga med?

Postat av: anki

Klart man hänger med, packar hundarna, sambon,dottern samt sonen med flickvän! :-)



Tänk vad vi ska ha mysigt och framför allt kul! Du med dina upptåg och ingen av oss sitter vid datorn och bloggar utan vi kan "blogga" live, jag kryper och krälar omkring och jagar små kusar med kameran och macro objektivet, hundarna vaktar så inga pirater kan ta sej i land. :-)



Det du björne vore nått det, eller hur?



Visst är det härligt att drömma och fantisera när man väntar på våren som segt närmar sej. Här är det fortfarande full vinter också men vi har fått fram lite bar mark och nyss regnade det också här.



ha en skön natt och dröm vidare på vad mer för upptåg vi skulle ha på denna underbara ö. :-)

Postat av: Anonym

Men du har ju beställt vår tills du kommer hem igen :) Men ingen dålig drömbild det där!!

Ha det gott!!

Postat av: B. Lawe

Blir det fullt i båten så kan jag ta med några i helikoptern. Har inte prövat den nya än.

Postat av: Vaniljis

Åååååhhhhhhh. Jag vill också följa med dit. Vill ha sol på näsan nu. :)

Postat av: AnnaKK

Jösses, vilket klipphäng! Man får hoppas det inte trillar ner nåt däruppeifrån på dem som badar under... Fast för all del - då får de ju antagligen bli kvar i paradiset för evigt...!? Men annars låter det tillräckligt att bara vara där över den svenska vintern - absolut!!! :-)

Postat av: Sigge

Kvinnan ä precis så gammel sôm ho ser ut före frukost.

Postat av: Lena

Hur mycket jag än tittar på bilden så hittar jag inte vassrugge nr 7. Var är den!? ;)



Kram

Postat av: Daniel

Gundånde om du åker utan mej!

Postat av: Malin

Absolut! Låt henne göra ett gästboksinlägg, hihi... Visst är det härligt att drömma sig bort lite? Det behövs för att hämta energi i väntan på våren! Ha en fin dag! Kramiz M

Postat av: Anki N

Oh jösses...plaska tårna där ser inte helt fel ut. Så härligt att man kan drömma en stund om de man väntar på. Ja jag sätter här intill med tårna i vattnet hoppas det inte gör något.



Anki N

Postat av: Eva

Ja, men gud så härligt det där såg ut!

Jag har faktiskt också funderat allvarligt på att bosätta mig utomlands halva året. Det gäller bara att fixa ett jobb. Och fråga om dottern vill gå i skola utomlands istället :-)

Ja drömma lite måste man ju få göra!

Kram,

Eva

Postat av: Sarah

Men varför försvann mitt namn igår????

Jaja...sånt e livet!!

Ha det gott idag igen då!!

Sarah

Postat av: Thalina

Ja Jag ska då hjälpa till att fylla upp båten,härliga drömmar du har.Ha det gott kram Thalina

Postat av: Diana

Jag sitter redan och väntar i båten, men vart är ni andra??

Sitter jag i fel båt :)

Hallååååååååå lålålå....!!!

Postat av: Madeleine

Vilken härlig bild, jag packar gärna ner familjen och följer med...

Men våren börjar att vakna till liv, var ute och gick idag till härlig musik av fågelkvitter och vårbäckens brus...mmmmm Pirrar i hela kroppen

Ha en bra kväll.

Kram på dig kompis

Postat av: britten

jaaaa är det dit vi ska åka ...så kuuuul...



Så du tog en sväng förbi huvudstaden i dag...här har vi haft en underbar dag i dag....Ha en fin kväll

Postat av: Sarah

Ojdå hade visst glömt boka biljett - ja ska med, men det får inte gå några vågor under resan...och jag lämnar allt vett och sans här hemma!! När åker vi!?!

/Sarah :)

Postat av: Lena

Aaahhh me like! Fasiken mycket bättre än en massa snö och blask. Blä me dislike! Säg till när drömflyget går så hänger vi på!

Kramis Lena

Pst! Kan man få en Manhattan också?

Postat av: E

Jag hänger på, det låter alldeles alldeles fantastiskt måste jag säga, så härligt.



Jag är i mångt och mycket likadan, blundar gärna för det där jobbiga...Tyvärr. Må så gott, kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback