Något som kan bli på riktigt.

                                                                      
 Ön var bara ett sätt att fantisera och glömma den tragiska årstiden,kul att ni hängde på,och visst mår man bättre av  både bilderna och  att få fantisera lite,och då är det viktigt att inte tänka fullt ut,en del av er skrev måste få ta med familjen,hoppas ingen av er tror jag skulle åka till en ödeö utan min familj,hur skulle jag klara mig utan tex Ella ett helt år,men dom här bilderna kommer vi kunna uppleva på riktigt om några månader,men f vet som det snöar här i Sundsvall,tänk er sommarkvällar och ett grässtrå att trä smultron på,och helst  lite barn med som får plocka och äta av det som naturen bjuder på.Detta är ett sätt att inte gå och dö av vinterleda.


Kommentarer

Postat av: Lena

Pax för alltihop! Gud vad jag längtar till sommar och sol! Och grönskan. Alla vackra färger, precis som på dina bilder här. Jag och min dotter odlar egna smultron på vår balkong.



Tack vännen, för trösten, i (på) min blogg.



Kramen

Postat av: E

Hahahha vad bra det lät! Den där tårtan går ej av för hackor...

Postat av: Gabriella

Aaah...! Nu blev jag ocksa sommarsugen!!!

Postat av: Diana

Jordgubbstårta och trä smultron på ett strå låter inte helt fel du!

Och ingen i världen hade nog trott att du skulle kunna vara utan lilla Ella i ett helt år.

Ajaj, testa inte det där du hade på förra inlägget. Det sägs att man får dålig andedräkt av det där. Men det är bara som jag har hört! Haha!

Kram

Postat av: Annelie

Jag har läst ikapp mig =) Visst är det underbart att få drömma sig bort ibland. Det kan man gott unna sig.

Man blir glad av somriga bilder.Snart nog får vi njuta av det på riktigt, även om det känns ganska mörkt just nu.



Ha det toppen! kram

Postat av: Sigge

Drömmar ska förbli drömmar.

Skulle alla drömmar slå in då har man inga drömmar.

Va "fattigt" livet skulle va utan drömmar.

Postat av: anki

ja jisses, hur skulle du klara dej utan Ella och övriga familjemedlemmar, är nog lika för alla att vi vill ha föra nära och kära med :-) vilket gäng vi skulle bli? :-)



här är sol och blå himmel idag, sonen med flickvän chockade oss med att komma hit igår kväll, är nog lite chockad ännu. :-)



ja det tar nog ett tag innan jag får studera mina vänner insekterna, men jösses vad jag ska studera dessa när dom väl kommer fram. :-)



ha en skön dag..... och vi fortsätter väl att drömma tills det vita smältat bort :-)

Postat av: Lena

Jag vill ha vår nu så att det kan bli en skön sommar sedan!!!

Postat av: petra

hmmm

du är rätt trött på vintern eller..???

jag tycker att det är helt ok med snön och vintern vi får får passa på att njuta av denna vara, för om ngr år finns det inte mycket med snö kvar.

Men visst är väl en ljuvlig varm sommarkväll underbart det med......bzzzzzzzzzzzz x miljoner. myggor.....

kramis

petra

Postat av: Annelie

Hoppas du får en underbar dag! kram

Postat av: Daniel

Mot bättre tider vi går!



Du bjuder väl på tårta i sommar?

Postat av: Eva

Härliga bilder det där! :-) Särskilt den med jordgubbstårtan - det är verkligen sommar det!



Ja du, det är verkligen trist med min lägenhet. Men nu ska det göras nya mätningar av bullret, så man får väl hoppas att det löser sig snart. Sen ska jag sälja och flytta därifrån illa kvickt. Det är ju liksom inte bara buller vi haft problem med, läs på min (nya) blogg så förstår du.



kram,

Eva

Postat av: Petra

Ja varför inte, det skulle vara jätte skönt få komma till värmen! Hoppas allt är bra med dig? Kram

Postat av: ulrika

Åååh, vad härligt det låter. Man måste drömma nu, en massa. Men till sommaren då ska jag klättra i träna. :)

Hoppas din måndag är bra.

Stor kram!

Postat av: Thalina

Jättefina bilder och tårtan tar jag gärna en smakbit av.När vi åker till ön sen så måste jag bara ta med några böcker att ligga på stranden och läsa i.Ha en fin måndag och varma kramar till dig THALINA

Postat av: Madeleine

Mmmm det riktigt vattnas i munnen av de härliga bilderna du har lagt upp. Att äta jordgubbstårta i skuggan av ett parasoll, eller springa barfota och trä smultron på strå...mmmm väcker barndomsminnen måste jag säga.

Hoppas att allt är bra med dig kompis tack för dina härliga bilder och inlägg som väcker underbara minnen i vinter slasket.

Kramar på dig kompis

Postat av: Gunbritt

Ja det är grädde av fetaste sorten. Ingen pasta, potatis, ris eller en massa små frallor!

Till sommaren får vi allt äta den där tårtan och grilla en kväll. Längtar redan.

Kramar

Postat av: Barnens Hjältar

Åh vad jag längtar, idag har det regnat hela dagen men all snö är borta i varje fall .-)

Alltid något

Postat av: ulrika

Underbart att ha en sån liten gosfia att komma hem till. Hoppas onsdagen kommer fort. :)

Godnatt goa Bjorne.

Kram

Postat av: Gunbritt

Meddelandet till Kicki framfört tror jag i alla fall. Ja vi kan väl ta en rackkabajsare till tårtan!

Kramar

Postat av: Gabriella

Fortfarande harliga bilder att titta pa.... sarskilt som det regnar och ar slaskigt och trist har.

Postat av: Sarah

Brukar kika in...rolig blogg...go tjej, den där Ella!! Har en Engla själv, ja förutom mina egna boys förstås :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback