Lite pyssel.

                                                    
Vet inte om jag kommer att få ångra detta ,var  till Ikea motor,nya avdelningen i Karlstad och skulle titta lite men fastnade för denna lilla behändiga bil,tänkte frugan kunde ha den  när jag har bilen till Sundsvall,så nu har jag packat upp det mesta,men frågan är om jag hinner få ihop den innan jag ska iväg igen, monteringsanvisningen är tjockare än telekatalogen över hela Mexico City.Men billigt var det,14000kr och då ingår besiktning.Oj oj nu måste jag sätta igång,hoppas Ella hjälper mig.


Kommentarer

Postat av: Sigge

Du får nog räkna med 2 helger för att få ihop bilen. För mig tar det en hel helg bara för att byta bromsbelägg.

Postat av: anki

ha ha ha...lycka till med "pyssle" misstänker att du kommer att få både skruvar och annat över så du får riva och börjar om från början,,värst blir nog att få ihop motorn.... :-)



ha en skön dag

Postat av: Malin

haha, nu blev jag riktigt nyfiken!!!!! En liten ledtråd kanske? Kramiz M

Postat av: Susanne

Hej!!!! Ja då har du jobb ett tag framöver. Tur för mormor att hon fick vara med annars verkar det som om det är morfars flicka. Mikael mår fortfarande inte bra tråkigt nu när han skulle vara ledig i 2 hela dagar. Ha en bra dag. Kram Susanne

Postat av: Daniel

JAg kan komma å hjälpa dej!



E fjolligt duktig på bilar ska du veta!

Postat av: Madeleine

Ja har man inte jobb så skaffar man sig...ler

Det ser verkligen ut som du har hela helgen upp bokad.ler

Har blir det födelsekalas och Bio under dagen..ler



Ha nu en riktigt mysig fredag kram på dig kompisen där.

Postat av: Gabriella

Hahaha! Lycka till!!!

Postat av: Lena

Ja, nu har du och Ella att pyssla med nån timme. ;)



Ha en härlig helg! På Måndag kommer Våren. Sol och plusgrader i hela Svea Rike! (har de lovat iallafall)



Fredagskramen

Postat av: Annelie

Hahahah, ja billigt är bekant inte alltid bra;-)

Hoppas du får en trevlig helg tillsammans med frugan...och kanske lill Ella =)

kram

Postat av: wentmannen

Påminner mig om min första bil, en Ford Anglia med sned bakruta, du vet vem jag menar. Plockade i en Cortina GT-motor och var nöjd och belåten. Det var bara det att Bilprovningen sa blankt nej, så det var bara skruva tillbaka den gamla motorn om den bara hade varit kvar. Nu blev det till att leta på skroten.

Postat av: Diana

Hade precis lagt in den bilden bland mina bloggbilder för att använda den på min blogg, men du han före mig din rackare. Bara för det så vill jag se resultatet efter att du satt ihop den. Men det är klart att tar du hjälp utav Ella så lär det nog funka. Du har allt bra tur som har Ella som hjälper dig. Annars vet i tusan hur det skulle gå hihi!

Önskar dig och de dina en tokbra helg!

Skickar över en kram till dig!

Postat av: Pia

Det där ska inte behöva vara nåt problem för en händig karl. Du är väl fingerfärdig ?

Postat av: ulrika

Kikar in och önskar en fin fredagskväll.

Massor med kramar till dig.

Postat av: stora SMÅLAND

klarar du aldrig. sa hem i hälja,ha en go helg.

Postat av: Barnens Hjältar

Haha, den bilden är ju för kön.

Ja, nu har vi semi att se fram emot..Näää jag blir inte arg, jag blir skitarg ;-))

skojar bara

Postat av: Thalina

Hahaha Nu har du tagit dig vatten över huvudet.Ha en fin kväll kram Thalina

Postat av: soffie

fniss

ha en go kväll

Postat av: E

Ja just det ja, det stämmer så bra. Får rysningar av bilden ovan, hu hu hu

Postat av: bjorne

Tack Nenne.

Postat av: Lena

Go kväll,

Tittar bara in för att önska en trevlig fredag. Bilbyggsats har fått ett annat skeende nu efter Ikeas lansering. Hehe.

Kramis Lena

Postat av: Anna

Haha, var precis på väg att lägga ut samma bilder ;-)



Ha en bra kväll

Postat av: Anna

Hahaha, väntar med spänning ;-)

Postat av: Nisse-Nasse

Varsegod, de tog ett par timmar att få ihop men en kul ide av Ingvar K. Nu ska jag prova badbyxor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback