Lite mer vad som väntar.

                                                                                               
Tycker det känns som vi har många saker gemensamt men att drömma tror jag vi gör alla som jag har som bloggvänner,så vi kör fullt ut,här ser ni hur vi   ska bo och strandaltanen som vi har det gott på både morgon och kväll,stranden är ett par mil lång och passar utmärkt att gå på,vill man klättra i träd som jag vet  några vill, så går det med,för dom som vill bada lite för sig själva finns det undanskymda vikar att hålla till i,men ingen vass som jag lovade en bloggvän,  och vattenfallet är rent dricksvatten som man kan både bada i och göra is av till groggen,det finns inga insekter eller några farliga djur bara vackra fåglar, men på en ö ca 2km från oss finns det ca 277 arter av småkryp så där kommer nog Anki hålla till med sin kamera,varje onsdag uppträder Odd och Diana på puben,alla kommer få en egen plats och uppgift som dom är bra på,men det är frivilligt,själv ska jag leka Rambo och ligga lågt i terrängen,är lite blyg ibland,jäklar va kul och gott vi ska ha,


Kommentarer

Postat av: Linda

åh, underbara bilder!!

Postat av: soffie

ååå du va härligt jag hoppas att Nellie å din Ella har en självklar plats där,

mmm vilket vatten,

Postat av: wentmannenn

Hoppas inte Chefen fär dessa drömmar i kväll !

Håll reda på´n ! Allvarligt : Tänk att få leva så där på sin ålderdom, inga el-räkningar, inga förfrusna fingrar och ingen snöskottning. Is-skapor, va ä det ? Du kan leva drägligt på den lilla pensionen du får. Ha´det gött !

Postat av: Gabriella

Javisst, jag staller upp som simlarare! Kommer vi ha nan bartender som kan mixa lite drinkar at oss ocksa?

Underbart att dromma sig bort! :-)

Postat av: Birgitta

Ja det låter underbart!

Underbara bilder. Ha en skön kväll!!

Kram Birgitta

Postat av: Gunbritt

Jag har redan packat badutstyrseln.

Hörru, gjorde nyss ett inlägg till Kicki det går bra.

Kramarna!

Postat av: anki

:-) var väl tur att du skrev att det fanns en ö med insekter,,, först när jag läste att det inte fanns några så hade jag några väl valda ord i skallen som poppade upp :-~



härliga bilder, du längtar man ju, åh vattenfallet, ser redan ur jag ställer upp stativet och tar bilder med lång slutar tid.. sen har jag förhoppningsvis ett undervattenshus och ett dyk certifikat så jag kan ta några häftiga bilder på färg granna fiskar..vill även få med en och annan haj också.. :-) men då får jag nog ta båten ut en bra bit och kliva i en bur....



jo det är nog att sälja allt här hemma och dra,,, nä, jag vill nog tillbaka till vårt vackra Sverige med våra fantastiska årstider men jag är faktiskt lite less på snö just nu... :-)



ha en skön natt....jag ska drömma vidare på dessa fantastiska dröm och dessa bilder... :-)

Postat av: Barnens Hjältar

Åh det ser gott ut :-)

Skall ni åka eller drömmer du?

Postat av: Lena

Härligt vännen! Då blir det en undanskymd vik istället för vass. :)



Du drömmer gott åt oss alla och jag följer gärna med på drömresan. Underbart! :D



Kramen

Postat av: Sigge

Idag hjälper det inte med fina bilder.

Har haft inbrott på jobbet.

Datorn borta och det är förstört som fan.

Polisen har varit här. Deppig som fan.

Postat av: Daniel

ååh vad kul du å jag ska ha! :)

Postat av: Thalina

Hoppas att det blir när hösten börjar som vi åker.Det låter underbart.Jag har ju bott på lite olika platser som du vet men det har bara varit i Sverige.Det var inte på grund av min pappas yrke.jag flyttade hemifrån när jag var 15 år och har klarat mig själv sen dess på både gott och ont.

Ha en skön dag Varm kram Thalina

Postat av: Petra

Du måste lova att packa med mig i din väska, jag vill följa med dit till den underbara stranden, lite sol energi skulle inte skada ;-) Kram

Postat av: Madeleine

åååå vilka underbara bilder! Väskan med badkläder står färdig packad i hallen....ler

Underbart att drömma sig bort ibland där det inte finns några F-kassor eller andra tråkiga myndigheter som kan gör livet surt för en.

Tack för drömmen.

Kram och ha en riktigt bra dag vännen.

Postat av: Malin

Joo det är inte så lätt. Man blir berörd, och det blir jobbiga känslor! Hon har det gott nu, och får nu ta hand om sina nära och kära "ovanifrån"! Skiner solen i Sundsvall? Kramiz M

Postat av: Diana

Super härligt! Där fick du till det riktigt bra. Tänk va du kan fixa till det så att precis alla blir nöjda. I'm impressed :)

Kram Di


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback