Ha en bra dag.

Fransk reklam när den är som bäst.


Kommentarer

Postat av: Sigge

Jag har alltid förvånat mig över folks lust att träffa berömdheter. Att man växer i sina vänners ögon för att man känner berömda männinskor bevisar ju bara att man själv är en nolla.

Citat av Somerset Maugham

Postat av: Daniel

Svalkande sexigt!

Postat av: Thalina

Tittar in för att önska dig en bra fredagskväll.Kram Thalina

Postat av: soffie

mmm ser gott ut,

ha en härlig fredagskväll

Postat av: wentmannen

Stackars (?) fransmännen, det är riktigt dåligt.

ICA-Stig är flera klasser bättre.Imorgon är det hemma-match. Ska dit,käka gott å ta en eller flera pilsner. Synd bara att bandyfinalen går på samma tid

Postat av: Susanne

Hejsan!!! Jadå vaf det fredag, vad sägs om det? jag ska njuta och imorgonkväll blir det en drink kan ju inte ta någon ikväll för ska köra bil imorgonbitte träning kl 9. Ha en bra fredag. Kram Susanne



Postat av: Malin

haha, klart jag fixar ringar, hihi!! Jag ska verkligen njuta av 3 leddigheten, knepig känsla, när man bara har den 1 ggr på fyra veckor, förr hade vi den varje... ha en fin fredag! Kramiz m

Postat av: Sarah

Är inte så farligt med mina fräknar ändå då, synd bara man inte har sådär låååånga spiror ;)

Ha en trevlig fredagskväll!!

/Sarah

Postat av: Sarah

Är inte så farligt med mina fräknar ändå då, synd bara man inte har sådär låååånga spiror ;)

Ha en trevlig fredagskväll!!

/Sarah

Postat av: Eva

Som bäst...? :-S

Postat av: Gunbritt

Det är en jättegod dricka! Säljs överallt! Finns även i light versionen,

Postat av: LINDA

HEHE, riktigt snygg reklam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback