Drömmen om ?.

                                                                                                                                                                                           
Drömde så konstigt inatt,jag satt högt uppe i ett träd och vågade inte  klättra ner och det kom fullt med folk och tala om  hur jag skulle göra,men det funka inte,brandkåren hade inte tid att komma så jag satt kvar tills det blev kväll och alla gick hem,då kom hon och ställde sig nere vid trädet och ropa kom nu bjorne så går vi hem,av någon   anledning var jag nere på ca 30 sek,så började vi gå hemåt och då vaknade jag,SHIT vilken otur,  men märkligt är att jag hade bilden i mobilen så jag undrar jag?.


Kommentarer

Postat av: Susanne

Godkväll!!! Vilken dröm, ja nu har det blivet kväll och du dröm inte inatt. Ha en bra kväll. Kram Susanne

Postat av: Linda

Va roligt att du känner så!

Postat av: Gabriella

Det ar faktiskt fler som har sagt att det ser "kallt och sterilt" ut, den dar designen - men faktum ar att tjejen ocksa designade min mans nuvarande kontor som blev superbra - och da var det ocksa manga som tyckte det forst sag kallt och sterilt ut - innan folk "flyttade in". Jag tror nar det val kommer grejer och manniskor pa plats sa forandras allt!

Vilken festlig drom, f.t. fniss!

Postat av: Gunbritt

Ja du käre vän nu slarvade du med matten. Koncentrera dej ett par gånger så får vi se.

Suss i lull!

Postat av: Lena

Go kväll vännen,

Tack för dina uppmuntrande ord. Har tyvärr inte orkat tassa in förrän nu.

Kramis Lena

Postat av: Sarah

Haha..du e rolig du!! Dream on säger jag bara :)

Postat av: Siw

Dröm ljuva drömmar du. :-)

Godnatt kram

Postat av: Madeleine

Ja är det inte typsikt att man alltid ska vakna när drömmen börjar bli intressant.

Ja det hade inte gjort något om vinter och sommar bytte plats tidsmässigt.

Godnatt med dig Kompis och sov gott kanske drömmen fortsätter inatt..

Ha en bra morgondag och var rädd om dig.

Kram

Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Ha en bra dag det ska jag ha. Idag dax för storbak men töserna kul. Kram Susanne

Postat av: anki

se där ja, vem behöver hjälp av brandkåren? :-) skulle vara en kvinnlig i såna fall.



Sundsvalls borna kanske är chockade av såna många värmlänningar samtidigt där... ni pratar ju så gött..



jisses, jag älskar Elvis :-) och viss jazz inte den där jazzen där alla instrument verkar spela varsina melodeier.. :-) jag lyssnar i stort sett på all sorts musik, hårdrocks ballader är sköna att lyssna på men inte där det låter som ungar river hela kastrull skåpet, då blir jag stressad.. :-)



jo det är skönt när våren börjar göra sin stora entré, men än ligger det mycket snö kvar.. men den får nog ge sej för solen till sist... :-)



ha en skön jobbar dag

Postat av: britten

jaa du vad kan den drömmen säga tro ?



ha en go dag..

Postat av: Malin

haha, vilken tur att jag blir täckt!! Nåja, för hoppningsvis försvinner den lata malin snart och jag blir lite hurtigare!!! Ha en fin dag! Kramiz M

Postat av: Diana

Eller hur!! :)

Galning...

Du min vän har en sak att hämta hos mig.

Ha en fin dag!

Kram Di

Postat av: Sigge

Hupp,hupp Björn.

Hur var det där med medicinen idag?

Postat av: Daniel

Ett tecken på att något STORT och FINT väntar på dej i framtiden!

Postat av: Thalina

Vad vore livet utan drömmar.Tack för fina ord hos mig varm kram Thalina

Postat av: Eva

Oj, vilken dröm! Var det pinuppan på bilden du drömde om eller? Ja, du har kanske varit katt i ett tidigare liv, eller? Hade du varit singel hade du ju kunnat testa och klättra upp i ett träd - och se om det kom någon snygging och ropade efter dig :-)

Nu ska jag ta en liten vårpromenad. Vi hörs!

Kram,

Eva

Postat av: Pia

Ja, man måste ju få drömma !

Postat av: Anna

sv: haha bra att veta då ;) :P

Postat av: Lena

sv: Tack för dina goa ord. De värmer! Ha en skön onsdagkväll.

Kramis Lena

Postat av: ulrika

Haha, det är roligt med drömmar, för det mesta iaf. :) synd att man vaknar när det är som mest spännande....

Önskar dig en fin torsdag.

Många kramar till dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback