Ännu en uppmuntran.

   Björnes Magazin                                                                                                            
Här är killen som verkligen kan pigga upp mig en trist dag. Han skriver roliga inlägg och hans kommentarer är lika trevliga och omtänksamma. Tänk om fler killar hade din humor Björne - och glimt i ögat!  :-)
(Vet att det är fler som uppskattar Björnes blogg, eftersom han fått Awards tidigare)                                                                  
Kul att få så fina ord om sig själv,är kanske inte värd dom men kul om någon tar till sig mitt sätt att skoja lite,och då ska jag ge vidare,tycker om er allihop och alla som läser min blogg får denna utmärkelse,kopiera bild och ta åt er för jag menar det,ha de gott så hörs vi,


Kommentarer

Postat av: tess

Ja ibland e de för mycket jobb... själv har ja tagit en längre paus från de mesta...



Ha de gottis //tess

Postat av: Sarah

Bra sugen på att kopiera...men väntar nog snällt på en egen.../Sarah

Postat av: Lena

grattis till dessa fina orden om din blogg! Alltid kul att få positiv respons, så sug åt dig :D



Ha en fin kväll...eller natt var det nog :)

Postat av: Eva-camilla

Grattis till den fina awarden!



Sv. haha..roligt det där med att hamna på farmen..hm..fick jag något att tänka på?! kanske nästa gång!

Kramar

Postat av: Siw

Du är absolut värd alla fina ord. :-)

Kram

Postat av: Pia

Jo, du är värd de fina orden !

Postat av: Susanne

Godmorgon!!!! Kul att man kan få så fina ord från någon. Idag ska jag ut och frysa på med mycket kläder. Ha en bra dag. Kram Susanne

Postat av: Linda

Gomorron!



hoppas du får en härlig tisdag :)

Postat av: Sigge

En psykiater ä en person sôm tar djävligt bra betalt för å fråge dej en masse saker sôm din fru fråger alldeles gratis.

Postat av: Malin

Grattis grattis på dig!! Ja, en fika bore vi väl få ihop!! Ha det bäst! Kramiz M

Postat av: Malin

just det, snart dags för hemgång!! Mysigt att ha Ella hela helgen. kramiz M

Postat av: britten

ja det var på pricken min vän..SÅ ÄR DET !...

Postat av: anki

ja men jisses Björne,,,jag håller helt klart med Eva där,,, inte många killar som kan jämföras med dej inte.. :-) så sug i dej kompis,,,



här kom det 1 dm snö igår, vad nu det var bra för.. vi har fällt en björk här idag, den skuggade för mycket vid altan sidan så den fick lägga sej.. :-)



ha en skön dag

Postat av: Anonym

Helt rätt, diggar ju din blogg enormt mycket ju :-D

Postat av: Yvonne

Ja, 88:an har nog funnits ända sen Jesu tid ;)

Postat av: ulrika

Grattis så jättemycket, den är du verkligen värd och jag håller med om varendaste ord! :)

Japp, det är skönt att det är över och nu tar jag nya tag. :)

Ha en fin dag.

Många kramar till dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback