Första dagen på resten av semestern.

                   
Nu har första dagen av semestern  snart passerat och jag har skött mig exemplariskt,inte ett enda tokeri på hela dagen men så kom lusten över mig att jag tar några öl så får vi se vad som  händer,först en i skugghörnan sen en i solhörnan och en i uterummet och då kom lusten att klättra i träd och frugan ställde upp som fotograf så nu får ni se vad jag gjort idag förutom det så har det varit Ella och diverse affärsrundor,köpte kylbalsam till min mage den är en aning bränd kan jag meddela,tror det blir en öl i växthuset oxå men följden av den tar vi i morgon.   


Kommentarer

Postat av: marma

Du är allt lite tokig du - trodde först att du lekte kurragömma md dig själv!

Ha det fortsatt gött/marma

Postat av: britten

Im a hard man you know.......

Postat av: anki

ha ha ha,, trodde du ställt kameran på stativ, men gissar att du fått klättra fort upp i trädet då.. :-)

snällt av frugan att ställa upp som fotograf....



här har det regnat idag, förmiddagen var varm och skön men sen blev det regnskurar i olika omgångar.. med sol och värme emellan.... :-)



ha en skön fortsättning på resten av semestern....

Postat av: Ninni

Hur ska denna semestern sluta...hihi



Men hallå man ska smörja sig innan man går ut i solen...!!!!

Ha det fortsatt gott..jag ska gå till min öl på balkongen..kramen

Postat av: my

Det där såg ju inte alls skönt ut....en öl i lugn och ro...suck

Postat av: britten

Tack söta du för din gulliga kommentar hos mig....det var egentligen inte meningen att det skule låta så dramatiskt..men ibland har man tunga stunder så är det men ..man bryter ihop lite och så går man vidare och jag har så så mycket att vara tacksam över det vet jag ...tänk att få sitta och grubbla lite över en öl.....inte fel det inte...kram

Postat av: britten

Postat av: britten

du missa just min ros

Postat av: malinm.se - en smart brunett!

"ni tre", miccis, jag och vem är den sista? :D

Postat av: soffie

underbart med semester för dej,å fina bilder du visar på dej :O)imorrn ska vi ut på Vänern ska bli härligt,

må gott

Postat av: Eva

Ja tänk vad några klunkar öl kan locka fram :-)

Blir spännande att se vad du hittar på i morgon!

Själv har jag också druckit lite i eftermiddag, men jag hittade inget lämpligt träd att klättra upp i.

Nu ska jag lägga mig. Sov så lite i natt och sedan vin... då blir man seg.

Sov gott!



Eva

Postat av: Revolverbritta

Jodå, har skärp!

Postat av: Malin

Fick du henne att gå med på det också...tur hon slapp följa med upp i trädet i alla fall, hihi... kramiz M

Postat av: Barnens Hjältar

Har man semester så har man ;-)

Postat av: woopsidaisy

Jisses... tro inte att jag är avundsjuk. Du kan sitta där och hinka i dej öl och klättra i träd på din semester. När du går tillbaks till kladdhinken och slemspaden, böejar min semester... den som spar han har...

Postat av: Linnéa

Ser ut som en bra dag =)

Postat av: Ninni

Jag trodde faktiskt inte du hade dragit i dig massor av öl..haha



Sonen har ingen körskollärare han kör upp som privatist...måtte det gå bra!

Han har mest kört med mig...och jag är ju sååå bra trallalala.(Hmmm?)



Ha en fin sommardag...smörj "maggen" noga..kramen

Postat av: Anki N

Men de ser ju härligt ut att börja semestern så där, klättra i träd, spänna av, leka o bara må bra. Kan de bli bättre?!

Så har ju sommarvärmen kommit med, ett extra poäng.

Njut på du, lek o var glad.

Kramiz Anki N

Postat av: Wille

Det är underbart att se, vem vill växa upp och lägga tokerier på hyllan inte jag i alla fall. Skönt att det finns mer än jag. Nu ska jag ge mig ut i skogen på 5km intervall träning.



ha det gött vännen



Mvh Wille



Misce stultitiam consiliis brevem: Dulce est desipere in loco

Postat av: malinm.se - en smart brunett!

ja visst fan :) haha ja vi är alla snygga (haha)

Postat av: tess

Tack va snäll du e... du grattar fakstiskt i förskott lilla jag har inte fyllt ännu ;-D Vi firade före...



De e okej att gå och jobba fast solen skiner... jag har ju varit hemma i tre månader nu sjukskriven så de e okej. Sedan jobbar jag fyra veckor nu sedan har jag fem veckor ledigt så så synd om mig de e de inte...



Ha nu en underbar dag i solen. //tess

Postat av: Linda

Vad sjutton skulle du upp i trädet att göra? Bara undrar ;p

Postat av: Nisse-Nasse

Va gött för dej med lite ledigt o bärs, men se upp för husdjuret du har, de ser precis ut som en Bengalisk r nk apa. Är du osäker så har den ett väldigt speciellt läte!

Postat av: Lallis

Men titta! Jag ser en kändis!

Han som brukar florera på centralen:)

Härligt med semester

Kram Lallis

Postat av: AnnaKK

Ha-Ha!



Ja, den där ölen... Se upp nu bara så att du inte blir periodare under semestern! Ett jämt intag ska det vara, utan några oregelbundna pauser! ;-)

Postat av: Ninni

Gör inte så mycket att jag jobbar jag är ute ändå!



Och när jag väl får semester åker vi ju till utlandet..ha det gott med Ella kramen

Postat av: Anonym

Hey,haha mm nu har jag massor att blogga om...f¨r ta och göra det ikväll.Idag jobbade jag första dagen på Elite Karlstad för detta året,är dret trött...upp vid 04.30:phoppas allt är bra med dig.Kram

Postat av: Gabriella

Haha! Vilken härlig första dag på semestern!!! Och underbart väder har ni också! Fortsätt i samma stil! Hälsningar från Sydney (det är mitt i natten här, men kan ej sova)

Postat av: my

Stackars dig som inte fick nån öl idag då...eller har du ändrat dig? :) Jag är rätt sugen på en, sitter fortfarande ute! Men det får nog va...

ha en skön kväll

Postat av: Wille

Idag fick ajg mitt nya tränings upplägg, nu är det ingen lek detta kommer att bli tufft, men vad gör väl det träning är en av mina favorit sysselsättningar.



Ha en skön kväll compadre



Mvh Wille

Postat av: Wille

Idag fick jag mitt nya träningsupplägg nu är det ingen lek detta kommer att bli tufft, men vad gör det träning är ju en av mina favorit sysselsättningar.



Ha en skön kväll compadre



mvh Wille

Postat av: jeanette

sv: tack så mycket! :)

mm jo, du har en härlig stil på bloggen!

Ha det!

Postat av: Birgitta

Hehe, vad det ser mysigt ut. Hoppas du får en kanoners semester, det började ju väldigt bra må jag säga... :-) Ha en underbar kväll!

Kram Birgitta

Postat av: Tesstamente

Passade du på och pinkar när du stod där bland kvistarna? Äsch, vad frågar jag för. Klart du gjorde, du är ju man med löstagbar kissmanick!



Kram Björne, ha en underbar sommar!

Postat av: Anki N

Men vad kul hörru du, vi samlar också gamla plåtburkar, fast där är jag kräsen när jag handlar men har fått på oss en del. Kan du inte visa lite bilder?? Vore kanonkul.

Tekannor har vi inte men kaffekannor i porslin, men inte uppe…lådrymmare.

Men sa du inte att du kommit ner från trädet? Jag ser ju dig där….hummm

Kramiz Anki N

Postat av: Daniel

Slafs du i dej öl nu å njut!

Postat av: Ulrika

Haha, spännande att få höra vad det blev för följder av den sista ölen. :)

Du är klok du, tack för din senaste kommentar ang resan. Precis så ska jag göra, ta hand om honom i de miljöerna jag lär mig och sedan får vi hjälpas åt.

Blev så glad när jag läste vad du skrivit för du verkar ha förstått så väl hur det är och hur jag tänker och känner.

Tack för det.

Hoppas du har en underbar kväll.

Härligt med semester i det här underbara vädret.

Massa kramar till dig.

Postat av: Sarah

Haha..är det inte den där kändisen igen :)

Du e galen!!!! Om du nu tar en öl i växthuset kom ihåg att det är glasväggar ;)

Kram på dej!!

Postat av: soffie

en gonattkram till dej

Postat av: Barnens Hjältar

Haha, kul att vi matchar varandra då..rödfärgen alltså :P

Ha en fortsatt fin kväll!

Postat av: Vaniljis

Lite avis blir jag på öl i solen. Ta det lugnt med magen... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback