Studentfest.

                                                                                 
Idag var det några som tog studenten här i  Sundsvall,och dom vackra flickorna på flaket tyckte lite  synd om Herr B Lawe och hans  vän Erik Fon Färsen,så dom fick en ros och en kram  och det är en fin belöning på en midagsrast,tyckte faktiskt dom va väldigt pigga o glada efter det. Själv stog jag bakom kameran och myste med tanke på min egen studentfest,gick murartekniska högskolan i Uppsala och de  var ingen lek,har studieskulder ännu,men det mesta av dom  pengarna gick till själva festen,nu kanske jag inte riktigt håller mig till Sanningen men jag måste få luras ibland jag med,så här nöjd va jag när det va färdigt där nya entren ska bli.Är det inte han från centralen.


Kommentarer

Postat av: Yvonne

Ja, fy fan va vi(ni) ä bra! ;) Kram.

Postat av: Barnens Hjältar

Åh vad gullig du är :-)

Vadsnällt sagt av dig..blir alldeles rörd .-)

Hoppas du haft det bra idag!

Kram kram!!

Postat av: Wille

Jag saknar byggsvängen var tidigare målare men blev allergisk mot färgen, så nu sitter jag på ett kontor i stället. Menataliteten i byggbranchen är unik, inget för den svage men den är rak.



Ha en bra dag



Mvh Wille

Postat av: britten...

vi behöver en grill i holmträsk och skorstenen rasar snart så du kan få en vecka gratis mot att du lagar våran skorsten och murar en grill..men det är klart ..lite mums mums ska vi väl kunna bjuda på också.....är du föresten kvar i Sundsvall ?...

Postat av: Eva-camilla

Ja du ser verkligen nöjd ut! hehe.. Kul när man kan vara delaktig i förnyelse som blir så bra!

Kramar

Postat av: bella

Ja eller hur är det jobbigt ? Hej i hå..

Trevligt att du halkade in på ett bananskal..

Postat av: Sarah

Tyvärr så är det alldeles alldeles sant - yrare än yrast allt som oftast, men med en hjärna vass som en kniv ibland, inte så ofta dock - tyvärr :(

Ja men visst vare han, han på centralen asg

Postat av: soffies

tjohooo för student,

här är det imorrn å jag hoppas de får fint väder,

snygging där:O)

Postat av: Von färsen

Kommer ihåg när jag tog studenten på chalmers-rörtekniska linje .Hårt men,då är man en jävel på att kröka (rör).

Postat av: Lena

Go kväll vännen,

Japp studenten kommer man ihåg. hehe Men jag hade det så förspänt att jag kunde pendla så jag behövde inte ta studielån. Det är jag tacksam för idag.

Nu går jag in i nästa fas på förkylningen. Återigen feber, lunghosta och lite svårare att andas. Men men det går över och gör det inte det finns det ju så många piller man kan stoppa i sig idag.

Kramis

Postat av: Barnens Hjältar

Vilket väder!

Själva har vi haft ösregn :-)

lart det inte gör något, jag blev jätteglad :-)

Postat av: marma

Jovisst, det är han. Den karln är synnerligen berest, han!

Visst är det lite eget i byggsvängen. Jag trodde inte mina ögon första gången grabbarna kom in och ställde in en hel middag i micron redan till frukost - bara det!

Kramar/marma

Postat av: anki

se där jag, där var kändisen igen.. :-)



förstår att dom blev glada för rosen och kramen,, dagarna går så himla lätt när något piggar upp...



här regn och dis idag, men inte kallt i alla fall, ska nog inköpa blommor till mina urnor,, :-)



ha en skön dag

Postat av: Mariell

Det är ltie regn här med, men försöker att inte misströsta för det.



Studenten var en ljuvlig dag. Då liksom nu så ramlade framtidsångesten på mig. Men det är bara att rycka sig i kragen och ta tag i livet. Ha en fin dag!

Postat av: Sigge

Själv gick jag på El-tekniska i Lund.

Där fick jag bra Kontakt med några

Spännade damer.Dom kom i en strid Ström.

Försökte komma in som murare, men dom hade inget

Bruk för mig. Däremot sökte jag som slaktare

på Scan. Dom sa att dom behövde lite nytt

Blod på avdelningen. Då tackade jag nej.

Postat av: Daniel

å så stilig som vanligt!

Postat av: Linnéa

HAha tur att ni fick en ros och en krem iallafall^^

Postat av: Ninni

Tänk jag är såå gammal så jag har betalt av mina studieskulder..jippi

Och studenten fick jag inte ta jag gick bara ettårig gymnasielinje!



Men examen från högskolan blev det..dom ser ut att ha såå kul studenterna!



Snygga killar du hade med idag..kramen

Postat av: Revolverbritta

Jag minns som i går när du slängde murarsleven över axeln och hatten på skaft! Va fin du är!

Kram!

Postat av: Diana

Ja jäklar, där är han igen, mannen från centralen. Tog du autograf nu då??

Ahhh, du är ju för seeeeg.

:0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback