Studenten hela dagen.

                                                                                      
Idag tog  dom flesta studenten,var ca 10 lastbilar som åkte omkring med glada studenter,tutade och spela musik,traditionen här är att träffas i något som heter studentbacken och dricka skumpa och äta jordgubbarkl 7 på morgonen,har   varit så i många år,och min vän containermannen fastnade i  röran men som alltid glad,kanske blir lite ensidigt med 2 studentinlägg i rad men jäklar vilken glädje dom visar,och man blir glad själv av att se och höra dom, hej då lilltå.


Kommentarer

Postat av: britten...

härligt ..och visst blir man glad att se studenter....kram

Postat av: Sarah

Det var ju inte igår man hade champangefrukost - men det hände ju en gång iaf :)

Det där med pinnen, nja vill inte tänka alltför mkt på det...det var iaf vinter o kallt så vantarna var ju på :)

Nu drar jag till örebro - bloggrundor blir det på sönd lr mån - och då vill jag skratta...jo jag pressar lite ;) Kan hända min uppdateras nåt, men inte mer..

Ha en fin helg - det tänker jag!! Kram

Postat av: Gabriella

Åh, blev sentimental nu! Jag åt också jordgubbar med skumpa kl. 7 i "Hembygdsparken" nära min skola. Det känns inte alls länge sen!?!!

Postat av: Barnens Hjältar

Ojdå vilket liv det måste ha varit :-)



Jag har dotterns blogg på min länklista också..min lilla goa dotter står det .-)

Ha en fin kväll!!

Postat av: Mariell

Ja, visst blir man glad av dem. Så roligt, här är studenten imorron, och jag ska sitta och skriva uppsats hela dagen.



Tack för dina fina ord! Jag var lite nere igår, när jag kände mig väldigt stressad en kort stund. Nu idag är det betydligt bättre, som jag skrev i mitt andra inlägg där. Men tack så jätte mycket! :)



Kramar! :)

Postat av: soffie

ja Karlstads gator fylldes av alla glada studenter å vädret höll sig från regn,guuu va roligt för dem,

sov gott

Postat av: Diana

Hehe, jag containermannen verkar vara en glad prick.

Härligt med sådana människor, de växer inte på träd. Men i containerbilar tydligen :)

Visst blir man glad av att se alla studenter. Det bara strålar lycka och framtid om dem.

Härligt!

Kram till dig!

/ Di

Postat av: Ulrika

Härligt med studenten. Min var underbar, kommer aldrig glömma den dagen. :)

Tack, du är så goo och snäll.

Jag har mått bra både igår och idag så det ska ordna sig. :) Nu är lillebror hemma några dagar från Norge så det piggar ju upp det med.

Sov gott inatt!

Stor kram!

Postat av: bella

Jaså det är så ? :) Annars då?

Hejdå lilltå haha..

Postat av: Linnéa

Sv: haha ja herregud vem vill inte bli tatuerad av henne :o Vad har du för tatuering då=)?

Postat av: Vaniljis

Man blir glad och rörd. Man vet ju själv hur himla glad man va! ;)

Postat av: Daniel

åååh tänk om var så ung igen!!

Postat av: Eva

Ja, det är verkligen härligt att se deras glädje!

Nu firas det också mer än när jag slutade plugget.

Ibland undrar man vart alla år tog vägen...

Känns som åren mellan 25 och 45 gick ruskigt fort!

Ha nu en riktigt skön fredagkväll.

Kram,

Eva

Postat av: Ninni

Ja igår var dom lyckliga, idag har dom ont i huvudet fniss

Ha en toppenhelg..kram på dig

Postat av: Lallis

Ja, det är härligt att se dem:)

kram Lallis

Postat av: Thalina

Nu är det gott om studenter både i bloggarna och ute på stan.Ha en fin fredag kram Thalina

Postat av: Malin

visst är det härliigt med studenter? mINNS DET SOM OM DET VORE Igår FAKTISKT! Nu ser jag fram emot en ledig helg, det ska bli så skööönt! Kramiz M

Postat av: Revolverbritta

Driver med dej? Fin kan man väl vara på många sätt eller? Utanpå, inuti, ovanpå, under i från!

Nu har jag lagat adressen!

Kram!

Postat av: soffie har sommarlov

tjohooo trevlig fredag!!!

Postat av: Sundsvalls kille från olearys!

Tjena!

Kul att träffas å surra lite på Olearys, Härlig blogg du har!

Postat av: Bjorne

Trevligt att du tittade in,hoppas du gör det fler gånger.

Postat av: margit

Fina studentbilder!!!Ha en bra helg!!!

Postat av: Tusensköna

Man skulle varit student igen asså ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback