Semesterdag 2.

                                                                                    
Igår hörde jag någon ropa,morfar sluta att fåna dig, nu måste vi göra nytta i trädgården, det va Ella som kom , det var bara sätta igång att börja gräva bort gräs runt träden och bredda häckfårorna mm,det blev mycket gjort. och vi hade några glasspauser under dagen sen så talade hon om att jag ska sova här inatt och det fick hon,tror det var slitsamt för hon sov till 7,15 innan hon kom upp och var hungrig  


Kommentarer

Postat av: Petra

Hej, det var längesen jag kommenterade nu, har en liten stund över. Ska strax ut och lägga mig i solen innan jobbet :) Hoppas du har det toppen på din semester. Kram

Postat av: anki

se där ja, behövs ett barnbarn som sätter fart på en emellan åt. :-)



här är det redan dryga 20 grader varmt, klockan är inte 9.00. :-) blir nog lite foto idag med skulle jag tro....



ha en skön dag

Postat av: marma

Tur hon finns, lilla gullungen, så det blir nåt gjort! Fint blev det!

Kramar/marma

Postat av: malinm.se - en smart brunett!

Haha blev ju lite småkär i Miccis? :)

Postat av: Daniel

ja då ska man få en glass eller tre!

Postat av: Lallis

Härliga bilder:)

Nu har jag svarat dig så mycket att det bidde överinformation:P

Kram Lallis

Postat av: Ninni

Va mysigt att ha barnbarnet så nära...mina är så långt bort två i Sthl och två i Umeå..suck!



Ha en fin eftermiddag/kväll, kram

Postat av: Birgitta

Hihi, hårt av vara morfar... :-)

Ha en fin sommarkväll!

Kram Birgitta

Postat av: Wille

Hi hi lite chefs potential i henne, bästa att du gör som hon säger.



Ha en skön kväll kompis



Mvh Wille

Postat av: Eva

Ha-ha, kör hon med dig, eller?

Du, det var en himla fin trädgård! Så skulle jag också vilja bo. Eller rättare sagt; jag skulle nog vilja fortsätta och bo i lägenhet och sedan ha en sommarkåk också. Och i sommarkåken skulle jag plantera blommor och sånt :-) Har letat efter ett sånt hus i ett par år nu. Men all jag hittat har varit för dyrt. Fast drömmen finns kvar. En dag HÄNDER DET! :-)

Sov gott!

Postat av: britten...

jag njuter verkligen att läsa här inne nu...din värme, kärlek omtanke om ditt lilla barnbarn ger mig en underbar varm känsla...

Postat av: my

Hon håller dig sysselsatt sötnosen! :)

Postat av: Malin

haha, förstår jag väl att hon fick!! Säg nåt hon INTE får av Björne??? Kramiz M

Postat av: Wille

Jag äter ca 600 gram fisk fågel eller nötkött + ris och grönsaker och ett par protein drinkar, så hungrig är jag inte hehe



Ha det gött vännen



Mvh Wille

Postat av: malinm.se - en smart brunett!

Jo jag ska försöka kämpa! Men det är svårt, speciellt när ekonomin ser ut som den gör i sverige och i världen. Ja här är det fortfarande helt underbart. Imorgon blir det stranden igen!

Postat av: woopsidaisy

Vilket förståndigt barnbarn du har!

Postat av: tess

Nej jag tänker inte så egentligen men det känns. Jag är jättetrött och det hade varit bra om jag fått jobba lite mindre i början. Jag är jättetrött psykiskt och kroppsligt. Jag är inte van helt enkelt. Mitt jobb är ganska krävande.



Men jag ska tänka så jag vet och kämpar med de.



Hoppas allt e bra med dig //Tess

Postat av: Barnens Hjältar

Jag tittar inte heller så mycket på TV, finns några program jag gillar men inte många .-)

Ha en fin kväll!!

Postat av: Sarah

Bra Ella!! Sätt fart på morfar...så han inte snöar in på bara vila och öl p semestern ;)

Postat av: Tusensköna

Hon verkar vara en liten tjej med skinn på näsan, bra pli har hon på sin morfar dessutom ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback