Varberg.

                                                                                    
Nu har vi varit framme några timmar och vilken minibar det va på rummet,nästa bild är hotellet ner vid hamnen.hur många av er känner igen sig,sen 2 mystiska figurer i fönstret, så blev det Harrys och god mat,men lite dumt för det ingår mat mellan 18-21 i hotellpriset men kan inte bara gå och gama på hotellet,så efter det en skoaffär med den där kändisen i spegeln från Centralen,han är överallt,tack för alla kommentarer ska försöka svara imorgon,nu ska vi gå och bada,sol och varmt som bara den,så kom  jag på att jag glömde en bloggkompis som skulle med i väskan men nästa gång så glömmer jag inte bort dig,


Kommentarer

Postat av: Wile

Bara godis i kylskåpet ser jag. hihi



Ha en skön kväll



Mvh Wille

Postat av: Maria

Ha en fin semester i Varberg :-)



Kramen

Postat av: soffie

å det måste varit mej du glömt i väskan va:O)

ha det jätteroligt nu å va fint ni bor,

Postat av: Revolverbritta

Precis sa ser vart kylskap ut ocksa. Inte supervarmt men det racker!

Ha det sa trevligt, krama frugan fran mej!

Kram

Postat av: marma

Vi åker förbi på torsdag, lovar att vinka om ni är kvar!

Kram/marma

Postat av: Denise

nice minibar :P hehe ja men jag har ju min blogg för att det är kul! haah erkönn att du skrattar åt det :P vart är ni på semester då? vad har jag missat :D mysigt med barn :D

Postat av: emilia

Fin Blogg =)



kolla gärna in min och komentera mitt senaste inlägg =)



kram<3

Postat av: Sarah

Ojdå! Nog tur jag blev "kvarglömd" hemma, med det dignade barskåpet!

Ha en skön semester!

Postat av: Barnens Hjältar

Åh gött..själv har jag minibar hemma och skall precis ta min andra HOF. Hoppas nu ni får riktigt trevligt!

Postat av: Gabriella

Namen, vilket perfekt kylskap! Den som fyllt det vet precis vad kroppen behover i semestertider!

Verkar bli en helfin semester! :-)

Postat av: LENA

haha lugnt det. men det kommer aaaldrig hända, hon är verkligen en idiot som tror att hon är något, lika bra o bara skita i henne. då blir hon bara ännu argare! haha, skit roligt är det ;) mysiga bilder btw! :) kram

Postat av: AnnaKK

Här var det semester-feeling nästan hur mycket som helst! :-D

Postat av: Anki N

De kallar jag minibar som heter duga...skratt.

Ja nu är de semester för hela slanten o så blev det skor till tanten??

Mys på nu hoppas vädret håller...

Kramiz Anki N

Postat av: Yvonne

Ååh, Varberg...1971 såg jag The Supremes i Varbergsparken! Dä dö! Det är en fin sommarstad, hamnen är trevlig. Harrys fanns inte då jag var där, dock! Ha det bra! Kan rekommendera Getterön...och Apelviken. :)

Postat av: Linda

Fest på ditt hotellrum ikväll eller? ;)

Postat av: Britten

nä jag är övertygad om att det är mig du glömde....så såg inte mini baren ut när jag var där...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback