Ännu en dag .

Det var ännu en dag i lättja och synd,bubbelbad på morgon,  och efterdet var det dags  att bada i havet,   tog en liten tur under kallbadhuset bland stockarna såg riktigt mysigt ut,sedan blev det torgmarknad,fullt med god frukt och  en salig röra av folk och annat, tyckte det var någon som tittade på mig genom det runda fönstret och det var ett skelett,hade nog badad bubbel för mycket eller nåt,blev bad sent igårkväll med och lite ur minibaren försvann,  rundade av kvällen på fiskeresturang och kom sent men mätt och belåten,nu får det bli hotellfrukost så ska jag försöka få tid att se vad ni haft för er, hann inte med många igår,ha en bra dag.


Kommentarer

Postat av: Daniel

Hoppar gärna med dej i badet!

Postat av: Thalina

Så ska en semester se ut med bad sol och god mat och vackra omgivningar.Ser att du njuter och kopplar av.Man behöver inte åka utomlands för att få allt detta när det finns här.Fortsätt njut av semestern.Varma kramar Thalina

Postat av: anki

Mysigt och skönt det ser ut, inget regn? Här vräker det ner och jag tycker det är skönt, lite andrum från hettan och toppen för skogsbranden som förhoppningsvis slocknar nere i marken nu. :-)



ha en skön dag

Postat av: Sarah

Ojoj - hoppas de dör bjälkarna håller, ser ju ruttna ut!!! Sånt där är jag rädd för :/

Jo tyvärr så är det nytt - vissa behöver stenkoll, även på sina ex. Men nya tag idag, nu drar jag mot Dalarna över dagen....ja vad kan annat göra än att shoppa när det är halvorkan och spöregn ;)

Ja du kan ju bubbla förstås!

Ha en fortsatt härlig semester!

Postat av: Sigge

Jag ser att du fått ett kort på en knubbsäl

som verkar uppträngd i ett hörn.

Kom det gamla parningslätet fram tro?

Postat av: Yvonne

Jamen du ser ut att ha trevligt sällskap i badet, att döma av bilden uppe t.v. ;) Kul att du är en "bad boy" (badpojke på svenska) ;) Hälsa hela Varberg från mig! Jag längtar diiiiit! (På somrarna är det massor av Boråsare där jämt...)

Postat av: Madeleine

Ser riktigt härligt ut i bubbelbadet..

Ha en nu en underbar dag.



Kramen på dig!

Postat av: malinm.se - en smart brunett!

Oj ja :) det skulle de säkert! Inte om det är varmt i den dock. Svart, långhåriga hundar är jätte omtåliga för värme!

Postat av: Denise

ja jag skulle göra vad som helst för lite sol! Fan det har öst ner regn hela dagen nu! Sen blåser det så innibomben! Skit drygt!



Hurr länge ska ni vara där då? Varberg sa du? Kanske man ska ta en weekend dit och bara slappa! Ser rikigt skönt ut!

Postat av: Lena

Varberg är en fin sommar stad. Njut på bara!! :)

Postat av: my

Härligt, bubbelbad måste va perfekt att börja dagen med! Jag åker ner till kusten imorgon! Ser fram emot det mycket...ha det så bra kram

Postat av: Diana

Den där badpojken uppe till höger ser ut att må prima.

Härliga bilder du visar. Ha det toppen!!

Kram Di

Postat av: soffie

guuu va härligt du har det här spöregnar det så njut av din ledighet:O)

Postat av: Tusensköna

Vilket "lyxhustruliv" ("lyxmansliv") du lever ;)

Postat av: Lena

Go kväll vännen,

Det ser ut som min herre har rena rama semestern med lite av utlandskänsla.

Kramis

Lena

Postat av: Birgitta

Du ser verkligen att njuta i det där bubblet :-) Härlig resa du verkar vara på! Ha en fin kvälliz <3

Kram BIrgitta

Postat av: marma

Ser att ni har det skönt! Hälsa kvinnan i vit kofta!

Kramar/marma

Postat av: Wille

Det ser ut som om du har det riktigt skönt, men för guds skull ta det lugnt så du inte överanstränger dig.



Ha det gott bland dina bubblor



Mbh Wille

Postat av: Gabriella

Bra taktik att borja dagen lite latt med bubbelbad! Var damerna langst upp i bild ocksa med? :-)

Hur som helst - ha en fortsatt underbar semester!

Postat av: sofieblom, alla älskar min blogg :]

rösta gärna på mig på veckans sötaste blogg, läs mer på bloggen..

Postat av: Agnes

Du ser ut att ha det riktigt bra ut Björn!;)

Postat av: laila

sofie blom? :P

Postat av: Vaniljis

Shit vad skönt ni verkar ha det och jag tycker det verkar ngt mysko med minibaren... ;)

Här regnar det bara. Inte mig emot när man jobbar hela tiden! Ha en härlig fredag! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback