Rund o glad.


Kommentarer

Postat av: denise

haha ja man kanske ska pröva en sån där BH :D haha



hehe ja jag får säga att det spökar :D har sovit piss i inatt för jag är så nervös att dom andra ska ta huset!! inte för att det avgörs idag men ändå! Vill till banken nu!!!! Vill veta hur mkt jag buda inan mnadskostnaden blir för hög!

Postat av: Anki N

Vilken läcker tuttkasse du visar här under...vad kan jag köpa den tros?

Ja du hotellrum är då inte billigt, men någon natt då och då kan vara gott. Men nu är det en god stund sedan jag bodde på något flott hotellrum, herre jösses här är så mycket så man kommer knappast bort till afffären..men med lite tur åker vi till Sörmland i augusti varjefall, min älskling kommer därifrån.

Ha en skön dag, verkar bli kanonvarmt...pust...

Kramiz Anki N

Postat av: Wille

Här bloggas det tidigt på morgonen, du borde sova kl 0714.



Ha en bra dag



mvh Wille

Postat av: Petra

Allt är bara bra här, hur är det med dig? Eller nja det är lite sådär kom jag på, har fått världens herpes blåsa på läppen :( Kram

Postat av: anki

ha ha ha, ja du är igång riktigt med inlägg nu.. :-)



ha en skön dag

Postat av: Revolverbritta

Tjo! Allt väl med er hoppas jag? Här börjar det dra in ett oväder, vinder viner och åskan hänger i luften. I dag blir det nog en tur till Saint Nazaire. Några mil väster ut.Kram till dej och frugan!!

Postat av: . S

jag tror inte heller att den är bekväm faktiskt^

Postat av: Eva

Jo, jag ser det ja... men han ser ju nöjd ut :-)

Själv har jag just insett att jag slarvat bort mina svarta bikinitrosor. Hur man nu kan göra det... Men så är det. Så nu får jag ha en annan bikini som jag inte är lika förtjust i (rosablommig). Får se om jag hittar något på stan idag. Ska precis ta en sväng med dottern.

Vi hörs igen i början av augusti. Kommer sakna din blogg och dina kommentarer, men så är livet. Då har man något att kul att se fram mot när man kommer hem istället :-)

Var rädd om dig!

Kram,

Eva

Postat av: marma

Tror att vissa behöver snuttekasse med enhandsfattning - hihihi!

Kramar/marma

Postat av: Anki N

Slinker in o önskar En god helg.

Undrar om Ni har lika hett som vi idag...någon sa Sommarens varmaste dag här. Just nu 27.2 i skuggan.

Kramiz Anki N

Postat av: Tusensköna

Lite väl mycket öl där kanske?

Postat av: Vaniljis

Arg?? Nääää, snarare trött! Var i morse jag skrev va? Nej, ska mycket till innan jag blir arg. Jag kan inte bli arg på dig tror jag. Du verkar vara en genomsnäll och go kille.

Ha en trevlig kväll. Skål!

Postat av: malinm.se - en smart brunett!

jo du har så rätt så. Vi är dock fortfarande tillsammans men vi har valt att inte bo ihop :)

Postat av: Sarah

Hm..rund o gla! Tänk om man bara fick vara glad!

Tusensköna - jag dricker ju inte öl, iaf inte så mycket, hur går det ihop sig med min ölmage??? ;)

Postat av: SOFFIE

fniss du hittar då allt:O)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback