Glada Killingen.

Brukar bjuda mina barn med respektive på en krogrunda ibland men handlar mest om att äta något gott,och denna gång var vi på ett ställe som heter Glada Killingen,var där när dom öppnade,kan bli stökigt lite senare,så åt vi gott och hade allmänt trevligt,Ella tog  scenen i besittning och sjöng lille katt så alla blev imonerade,   en av mina söner kunde inte komma för han var på Eldkvarn men nästa gång så hoppas jag alla kan va med. Undrar varför det står så många tomma flaskor vid  min plats.


Kommentarer

Postat av: Eva

Hmmm... konstigt. Det är nog de andra som smygit dit flaskorna när du gått runt och fotograferat.

Ser mysigt ut iallafall. Man blir hungrig när man ser Ellas hamburgare... Har ju inte hunnit äta frukost än.

Hoppas du får en fin dag!

Kram,

Eva

Postat av: marma

Jaså, Ella tränar inför "Småstjärnorna". Vår dotterdotter ställde upp för två år sen och farmor var jättemallig!!

Flaskorna? Ojust av någon att skräpa ner precis där du sitter, fy!

Kram/marma

Postat av: anki

Hallå bloggkompis,, nu är jag tillbaka på rätt plats igen,, :-) men mycket att dona med när man varit borta, husvagn och bil ska plockas ur och städas. Men vädret är toppen, 13 grader, så svalt och skönt.



Ella kanske blir en popstjärna vid vuxen ålder, det ska börjas i tid. Ja undrar varför alla ställer sina flaskor på din plats? :-)



ha en skön dag.......

Postat av: Barnens Hjältar

Mysigt :-)

Bra fråga..fattar inte vad tompavorna kommer ifrån..

Hur många barn har du?



Postat av: Sarah

Det måste ju vara så att det var lite extra utrymme där vid din plats - för nåt annat kan det ju inte va ;)

Skönt att du förstår min jobbiga helg - den var verkligen en pärs....och cykeln var verkligen stulen, om så än bara en liten bit!

Go dag!

Postat av: Britten

Ja varför står det så många tomflaskor vid ditt bord ???...glada killingen ! ligger det i Karlstad ?....du jag har också tänkt att Daniel och Robert är lika varandra..kramar från ett Holmträsk som nu äntligen får regn...

Postat av: Mariell

Fantastiskt trevligt initiativ. Vi går ut och äter på krogrunda vi med en gång varje sommar, där mamma eller pappa betalar. För att fira deras bröllopsdag visserligen. Men det är mycket trevlig tradition. Har inte hunnit ännu i år, trots att bröllopsdagen är passerad. Men det kommer nog snart! :)



Kramar

Postat av: marma

Oj, vad vitsigt! Nu förstår jag allt om tomflaskorna. Jag trodde en stund att de kom från kvinnan i vit tröja!

Fniss på er /marma

Postat av: malinm.se - en smart brunett!

Haha tack :) ja jag mår lite bättre nu iaf :)

Postat av: Vaniljis

Konstigt du!! ;)

Undrar oxå hur många barn du har och hur gamla är dom?

Ha en underbar kväll!

Postat av: Ida Hasselqvist

SV: jotack (: med mig är det bara bra.

Vad händer idag då?

KRAAM

Postat av: Pia

Måste ju kika in och hälsa på lite. Ha det så bra, kram, kram

Postat av: my

Vilken liten stjärna! Vad ska det bli av henne?? Så söt..

Trevligt med krogrundor! Men min kvällsmat var rätt fin den med :) Kram

Postat av: Helena

Hej hopp! Sockertopp:)

Va härligt ni ser ut att ha haft det.

Sötaste lilltjejen....Ella blir nog en stjärna!

Postat av: my

Menar du det? Majonäs är gott till ALLT! :)

Postat av: malinm.se - en smart brunett!

Kommer inte ihåg om jag svarade; men tack så mycket :) jag mår lite bättre!

Postat av: Daniel

Ser ju bara fööör trevligt ut!!

Postat av: Revolverbritta

Hej bror. Kanske vi kan hanga med nagon kvall? Kram till er alla

Postat av: birgitta

Åh, kan verkligen förställa hur duktig Ella var på scen. Härligt med barn som inte har scenskräck... :-) Du verkar ha haft en underbar helg. Ha det bra så hörs vi!

Kramiz B

Postat av: Petra

Härliga bilder ;) Nu har jag lagt upp bilder från våran tripp :) Kram

Postat av: denise

haha ja skulle försöka med det! den funkar fortfarande inte som den ska! >:( Men egentligen så pikar jag en annan tjej genom att tjata så mkt om vin ;) det ända hon skriver om i sin blogg är när hon dricker vin! Skit fjantig! haa hon blir så sur :D haha

Mysigt med familjemiddag ute! :D

Postat av: soffie

va mysigt ni har det,Vart ligger det stället?

gokväll min käre bloggis

Postat av: Lena

go kväll vännen,

Hoppas att vädret är med er när ni drar till Varberg. Glöm inte att ta med badbyxa och handduk.

Kramis

Postat av: Tusensköna

Härligt med familjedagar =) Me like!

Postat av: Gabriella

Ah, jag ser Ella ar en aspirerande stjarna! Saaa gulligt! :-) Vad snall du ar mot dina nara & kara som bjussar sadar! Klart du har ratt till att fa flest flaskor da! Halsningar fran Bulgarien.

Postat av: Wille

Många flaskor på din plats beror på att du är en medveten man som dricker mycket för att behålla vätskebalansen i denna värmen.



Ha det gott kompis



Mvh Wille

Postat av: LENA

Säger du som skrev; "Det är bra,retas på bara?" hm.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback