Söndagsfräckis.

 det kom in en jättekarl på en bar och skrek,jag heter Pecka och har störst kuk i Finland så du får bjuda mig på en wisky sa han til lbartendern,han tänkte okay han får en,svepte i sig glaset och sa,jag heter pecka och,då avbryter bartendern honom och ger honom en whisky till,sen börjar han igen,då blir bartendern förbannad och säger,visa kuken då så får vi se hur stor han är,Pecka stoppar handen in i gylfen och börjar dra ut något,det var en sköldpadda han  fick fram,då sa han,jävlar jag fick visst tag i en flatlus.


Kommentarer

Postat av: Pia

Hahaha...

Postat av: anki

:-) ha ha ha, den var bra. Här blåser det, eller det halv stormar och både snö och is smälter som smör i solsken :-( inget skoterspår att gå i längre, plöjningen är framme..... där försvann min dröm om skare över hela åkrarna. :-) Men vi lär nog få igen det här, blir nog snö snart så vi tiger.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback