Liten lördagsfräckis.

Äkta maken går in i sovrummet.
Där håller hans fru på att packa en resväska.
"Vad ska du göra? frågar han.
"Jag ska åka till Stockholm.
Jag har hört att på Malmskillnadsgatan får de prostituerade 2000:- för det som jag ger dig gratis.
Senare på kvällen på väg ut går frun genom sovrummet och får se sin make packa sin resväska.
När hon frågar vad han ska göra, svarar han:
"Jag följer med dig till Stockholm.
Det ska bli väldigt intressant att se hur du ska klara dig på 4000:- om året..............


Kommentarer

Postat av: Annelie

Hahha den var bra.

Ramlade in från Ejmis...

Ha en fin fortsättnig på helgen!

Postat av: Thalina

Du är oförbätterlig ,ha en fin helg och här får du en kram Thalina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback