Murarmeny.

                                                                                   
Så här ser det ut när man ligger borta på jobb och inte vill eller kan laga mat,varierande och nyttigt alltihop,sen varvar man med att gå ut på krogen och äta hamburgertallrik med pommes och några öl,ca 2gånger i veckan,det är hela hemligheten med hur man får magrutor men  för stunden är det bara en stor ruta alltihop,hopppas den delar upp sig till flera små när jag slutat på träningslägret här i Sundsvall.


Kommentarer

Postat av: ejmis

Vart bor ni när ni är i Sundsvall?

Postat av: britten

Murarmeny...Hm ? -----Är du murare ? ..kom och mura stor grill här.....jag förstår vad du menar om mobila bredbandet ...same same here......Man pratar om 40 minus i natt..vi försöker vänta in att kylan ska lägga sig innan vi sticker tebaks te hövvestan¨...

Postat av: bjorne

Vi får ta det till sommaren,men inga stekta sparvar i grillen,haha,

Postat av: E

Kan tänka mig att det blir så, finns step-in kvar där uppe? Mkt bra gym annars ;-D Hahhaha jadu jag brukar vara ganska ok men idag sket det sig totalt.

Postat av: Susanne

Hej!!! Stämmer jätte bra att det är Anebyhus, det skulle ha blivet ett Gullringshus egentligen bara för jag har jobbat där och fick bra rabatt men något gick snett och jag blev förbannad. Kram Susanne

Postat av: Ronny

Hej! Råkade slinka in här för att titta runt lite. Trevligt. Fin och bra blogg du har. Välkommen till min URL. Ha det bra.

Postat av: chileconcarne

Kollade på internet angående den där köttsopan du vräker i dig i mängder . Det var rena smalmaten vad det verkar så det är bara att sörppla på.

Postat av: bjorne

Tack för det,men har sagt det hela tiden,du ser min mage 2gr per dag så det borde du fattat,

Postat av: Ulrika

Javisst är det konstigt, vissa kämpar verkligen med all styrka och kraft för att få överleva och andra gör slut på sina liv.

Var rädd om dig, goa Bjorne.

Godnatt och kram.

Postat av: Gabriella

Haha, "en enda stor ruta" - jamen det ar ju inte illa!

Och nej - jag tanker inte bjussa 75 pers pa mat hemma hos mig - SA galen ar jag inte!

Postat av: Thalina

Godmorgon!Idag blev jag bedrövad när jag ser vad det är du stoppar i dig.Färdigmat är inte bra.Det är inte mycket av det du visar upp som jag skulle godkänna som människoföda.Du måste vara mera rädd om dig och äta bättre mat även när du ligger ute på jobb.Du förstår ,jag har varit kokerska i många år och lagar alltid mat på råvaror.Man kan laga snabbmat enbart på råvaror också.Jag vill dig bara väl.Ha en bra dag Kram Thalina

Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Ha en bra dag!!! Kram Susanne

Postat av: Nisse-Nasse

Skäms Bjorne! Inte en gräddförpackning på bilden men KIWI? Nej, ska du bli en riktig buddabuilder måste du få i dej mer flöt Å skippa frukten.

Postat av: Hebbe

Faan, Bamse far, ditt krubb är ju bättre än mitt. Inte undra på att du håller låda på dagarna. Puss o kram, Hebbelina.

Postat av: Siw

Juice & frukt är ju nyttigt hihihi

Postat av: sweetmama

Ha ha vilken buffé men varför på sängen ;o) ???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback