Lite fredagstönt.

Mamman till sonen:
- Jag har hört att du börjat svära....
- Jaså, vem har sagt det om jag får fråga?
- En liten fågel viskade det i mitt öra!
- Och dom jävlarna som jag har matat hela vintern!


Ett medelålders gift par gör sej i ordning för att gå till sängs. Frun ställer sej naken framför den stora spegeln i sovrummet.
- Älskling, säger hon, jag ser en gammal kvinna i spegeln. Ansiktet är rynkigt, brösten hänger nästan till midjan, och min rumpa säckar en kilometer. Jag har feta ben och armarna är sladdriga.
Hon vänder sej till sin man och säger:
- Säg nåt positivt, så jag mår bättre!
Han tänker allvarligt en stund och så säger han:
- Det är i alla fall inget fel på din syn!.                                                                                                                                                              


Kommentarer

Postat av: -- MiSCHA

okej, trevligt :-) Hoppas dagen vart bra!

Postat av: jeanny

sv: guh va jobbigt :/

Postat av: Thalina

Ha ha ha.Roligt med lite fredagshistorier.Hoppas att du fått vila ut ordentligt efter jobben.Här har det varit städning hela dan och äntligen är jag klar.Ha nu en riktigt skön helg kram THALINA

Postat av: Anonym

Bra historia Björn.

Fortsätt så.

Själv ska jag ta en kall och god Ale.

Skål och trevlig helg.

Postat av: Diana

Tihi.. Här bjuds det på magträning ser jag. Bra historier är aldrig fel du!!

Önskar dig en härlig Fredagkväll och en fin helg!

Kram Di

Postat av: E

Hahahah som vanligt roliga storys, ja om jag det kunde....

Postat av: Anonym

Hade inte velat vara den karlns kläder jag inte :-) han fick nog sina fiskar varma. :-)



krånglar det hos dej med profil bilden? inte kul, själv får jag inget mail när jag fått en kommentar så nu har jag lagt in att jag måste godkänna dom först, är så lätt att missa någon annars, jag hoppas det löser sej så jag får mail igen... :-)



ha en skön kväll

Postat av: soffie

hehehehe

guuu va dumt:O)

må gott ikväll

Postat av: Malin

haha, det har du visserligen rätt i, men de kan aldrig bli siom en ELLA! Kramiz M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback