Lite fakta om Kil.


       Tänkte berätta att Kil inte bara har Stefan Holm som pr man,även familjen Goop bor här och har en av de finaste hästgårdar i Sverige,bilden där dom är ute ock kör är från gården,travbana och  måldomartorn finns som allt annat som tillhör en travanläggning,desutom så träffar jag både Olle och  fru Annica   i centrum ganska ofta och det är inga divalater där inte,värdens trevligaste är dom,men Björn är oftast och kör någonstans så han ser  man inte till så ofta,men är som som sin mor och far han med,I helgen som var vann Olle 2 lopp på V75,båda hästarna hade startnummer 12,grattis till er som spelade på honom,vi i Kil har alltid far och son med på våra travlappar.


Kommentarer

Postat av: Malin

Vad bra... kanske kan campingen öppna snart då, hihi... Ha en fin fredag! Kramiz M

Postat av: anki

se där ja, berömdheter hos er. :-)



åh, du har växthus, körbärs tomater är så himla goda. :-)



jo här finns det snö, rejält. Idag sol och blå himmel, åkrarna med hundarna väntar......



ha en skön dag :-)

Postat av: Nisse-Nasse

Du glömde filmregisören till bla Nolltolerans o Livvakterna Anders Nilsson. å ett skådespelarpar går omkring på storgatan som vanliga människor har jag sett, men glömt deras namn!

Postat av: Barnens Hjältar

Jag tycker inte vi gör fel, det kan lika gärna finnas den typ av sjuk människa i grannhuset eller på ica-affären.

Postat av: Annelie

Han är otroligt duktig som kusk =)

Ha en härlig helg!

Postat av: bjorne

Hej nisse nasse,jag hade tänk ta dom längre fram,inte alla på en gång.Anders Nilssson har jag redan gjort klart har sparat det i utkastet.

Postat av: gissa vem

Dä va en gång en lôrvi Björn från Kil,

han äter allri nôe sôm innehôller fil.

På innebandy han trivs så väl,

där kan han låte sôm en säl.

Farligast ä han när han kommer mä bil.

Postat av: soffie

japp men Stefan Holm bor väl i Karlstad än eller?

men vilka killar ni har där i er lilla höla:O)

gokväll

Postat av: Barnens Hjältar

Ja jag håller med dig fullt.

Jag har en kusin med familj i Kil förresten :-)

Fint där..

Postat av: Lena

Oj, har ni familjen Goop där. Det visste jag inte. Och visst är det så att Goop är given på kupongen. Fast imorgon blir det ett andelstips för mig, orkar inte, hinner inte att kika ut hästar.



Ha en mycket och vinstgivande helg! :)



Kramar från Lena

Postat av: Wentmannen

Vi på vår gata spelade V 65 (!) förra seklet. Jag tappade lusten för trav när vår spik fick punktering

i ledning på upploppet. Sån´t kan man inte gardera sig för.

Postat av: Thalina

Tittar in och önskar dig en skön fredagskväll.Kram Thalina

Postat av: Lena

..och Olle Goop bor granne med min mor & far :)



Ha en fortsatt skön fredag!



Sv.hahaha jo det går upp och ned för mannen fast numera arbetar han mest med utbildning. Peter berättade att ni jobbat på samma bygge någon gång :)



Postat av: Pia

Där ser man... kan ju skryta med att Björn är min vän på facebook ! =))) Det du ! ;P

Postat av: Gabriella

Tyvarr har jag ingen aning om travsport, sarskilt som jag inte bor i Sverige langre... men det ar alltid trevligt nar folk forblir jordnara trots att de ar kanda!

Har toar det med for fulla muggar, fast jag tycker ju forstas det ar lite trist...

Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Lördag då är det dax för lite träning ja det blir gymmet vart ingen kibox igår jag var för trött. Kram Susanne

Postat av: ulrika

Okej, där ser man. Vi har goda vänner som bor i Kil, är där ibland och hälsar på.

Jag önskar dig en fin eftermiddag och kväll.

Stor kram till dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback