fredagshistoria.

                                                  


   

 


 
 

En man och en kvinna skulle dela vagn under en tågresa. Det fanns en våningssäng i vagnen och kvinnan sov på övre delen och mannen på den undre. Kvinnan började frysa. Hon knackade försiktigt på kanten och sa:
- Hallå? Ursäkta?
Hon hörde att mannen vaknade:
- Mmmm...?
- Jo, sa hon, jag fryser. Skulle du kunna gå och hämta en filt?
- Nja, sa mannen, jag vet ett bättre sätt.
- Vaddå? frågade kvinnan.
- Jo, vi kan låtsas att vi är gifta, sade mannen förföriskt.
Kvinnan tackade inte nej till lite myspys i sänghalmen.
- Javisst! sade hon.
- Bra! Då får du gå och hämta filten själv!


Kommentarer

Postat av: Pia

Är du redan urre och skriver roliga historier? Ja, jag är ju också uppe - vi ska väl jobba. Ha en bra dag på jobbet ! Kram !!

Postat av: Thalina

HahahahaDen var bra och roligt att få börja dagen med ett skämt. Ha det gott och kram THALINA

Postat av: anki

den var bra.. :-) härligt att få starta dagen med nått kul, har inte vaknat riktigt här ännu, skitväder är det ute, halv snöar och det är grått och mulet. :-( inget fotoväder så jag måste nog ta itu med blommor och städning....... inte kul men måste göras.... :-)



ha en skön fredag

Postat av: Petra

Tycker det är viktigt att hundar får träffas & leka av sig, det är såå nyttigt! Hoppas allt är bra med dig med? KRAM

Postat av: britten

hi hi hi jag misstänkte faktiskt slutet.....kram till dig och en önskan om en fin fredagskvöll förhoppningsvis med lilla Ella


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback