En liten vårhälsning.

                                   
Tror jag gått i väggen,trött less på vintern och allmänt utråkad på denna jäkla årstid,så tar jag och kollar bloggar,Pia har bara sommarbilder av trevligare sort sen är det Britten som skriver om vår mm och några till,så jag sveps med av detta underbara ämne,blev piggare med en gång men man får vänta alldeles för länge på det som gör att det är värt att mobilisera dom krafter man har kvar, och när solen börjar värma då tankar jag min energi,ska tanka full tank i sommar så det räcker lite längre än det gjorde i år.    


Kommentarer

Postat av: Lena

Underbart! Vår vill vi ha! Och en massa D-Vitaminer ifrån solen. längtar



Må gott!



Mvh Lena

Postat av: Annelie

Så vackra bilder. Hoppas du får tanka mycket energi=)

Ha det så fint!

Postat av: Gabriella

Det var varst vad alla ar less pa vintern! Jag maste vara den enda som tycker det ar mysigt med all sno! Less blir jag forst nar den forvandlas till gegga...

Tack forresten for tipset med Spagettiwestern!... Jag hoppas att min manager (som jag inte har an, men kommer ha ordnat till dess) kan fixa nan huvudroll!

Postat av: anki

jo det börjar kännas nu att vintern har varit ett tag.

Ändå har det här varit mycket sol, kallt och mycket snö men solen ger inte den energin man behöver ändå. Ska bli härligt när våren börjar komma och på förmiddagen var det en talgoxe som sjöng som dom brukar sjunga när våren är i antågande så håll ut, våren är på G! :-)



ha en skön kväll... och tänk positivt,,, efter en seg vinter kommer det ljus och värme... om inte så finns jag här, kalla händer men varmt hjärta :-)

Postat av: Gunbritt Durand

Sedan vi började åka skidor för ca 4 år sedan så tycker jag faktiskt att vintern har sin tjusning.

Våren kommer snart brorsan!! Snart dags för sticklingar och frö grodd! Kram

Postat av: petra

tjipp tjipp, nu ska vi tale om häster å inte vilka häster som helst utan om flohäster...

hihii

bengt alsterlind,

ulf alsterlind gick i min klass i från fyran till nian,

vi hade bengt som klasspappa många år gissa om det var bra...

vi hade det bra i vår klass.

hur är det med en man som björne?

snart så är det dags för grillen ute och en kall öl på uteplatsen och alla härliga sköna sommarkvällar.

kram

Petra

Postat av: Ida Hasselqvist

SV: låter bra :D hur är det med dig då? Kram (:

Postat av: soffies

hejja på vad härliga bilder jag vill med ha vår helst NU!

tjolahopp Färjestad har ju vunnit serien nu,

gonatt

Postat av: Siw

Jaaa mycket solljus vill jag ha och riktig sommar värme. Känns en bra bit borta nu.

Postat av: Sigurdur

Nu är det dags för Björn och åka hem.

När man drömmer om blommor och bin, då är det dags.

Somliga kallar det "Wet Dreams".

Postat av: britten

ja vi får tanka på ..kom in till mig får du en dos av lovebells.../ kram

Postat av: Daniel

å tack för vårblommorna. Myser, niger å ler.

Postat av: ulrika

Hej goa Bjorne!

Jag har varit så dålig på att läsa bloggar nu ett tag. Jag vill tacka för dina kommentarer som ger mig mycket styrka och klokskap.

Jag hoppas vi kan finna lite energi nu till våren kommer. Det ha iaf varit soligt här idag. Man blir mycket gladare då.

Var rädd om dig och en massa kramar till dig.

Postat av: Pia

Härligt att vi kan pigga upp dig !

Postat av: Thalina

Försökte kommen tera i förmiddags men det gick inte får se nu.Fina blommor du har med idag ,om en månad kan man nog plocka tussilago om snön försvinner.

Ha en fin kväll kram Thalina

Postat av: soffie

en tisdagskram till dej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback