E n månad i paradiset.

                                                                                              
Just nu är det   högsommar där denna ö ligger,hänger ni med på lite relax och avkoppling med mat från havet,immiga ölglas bad och allt vad som finns att göra här,för dom som gillar vin så finns egen källare att hämta i,själv rullar jag ut en tunna GRANTS och några flak Norrland,så är det provsmakning dagarna i ända,kanske lite pepparstek slinker ner oxå,resan är gratis,bara drömma som mig,kul att se hur många vi blir. PS,glöm inte tandborsten.


Kommentarer

Postat av: ejmis

Kylan ser ut att fortsätta här så ta på långkalsongerna också ;)

Postat av: Thalina

Oh så vackert och jag hänger med på denna resa.Då ska jag bada och sen ska jag ha massage och efter det en 5-rätters.Sent på kvällen ska jag titta på hur solen går ner i havet.En kopp kaffe och en god likör för mig tack.Underbara drömmar och du får fantasin att skena iväg.Kram min vän THALINA

Postat av: anki

jag har packat! Kommer om en liten stund bara :-) Är kameran tillåten att ta med så vi kan föreviga öl och vin smakandet? :-)



ha en skön kväll så ses vi senare :-)

Postat av: Petra

Där skulle jag vilja bo! =) Mm smart du är, det stämmer helt med min ålder. Kram

Postat av: bjorne

Kommer gärna med och uppträder säger Per Gessle på min hotmail ,jag svarar kul men vi får prata om det.Vad säger ni ska han med själv tycker jag han är helt okay.

Postat av: Hertiginnan Anne von Porat

om 5 min är du utmanad i min blogg

Postat av: Malin

Vad härligt det vore... en vinkällare, 5-rätters, spa och mys...mumma! Kramiz M

Postat av: Sigurdur

5 rätters kanske är gôtt.

Annars är det aldrig fel med en kall öl

och lite Hackkôrv.

Postat av: Daniel

Ta mej med till drömmarnas ö!

Postat av: Daniel

Ta mej med till drömmarnas ö!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback