Resultatet av julmatsfrosseri.

Nu är jag glad igen,det har hänt lite tråkiga saker innan jul så jag har haft lite tråkig blogg utan bus men nu har det mesta fixat till sig och här ser ni resultatet av för mycket julmat och slappande det blir en massa feta tanter och en fet bjorne och denna bild är tagen i somras  på taket av Knaust i Sundsvall och kan säga att det är inte en mindre bjorne nu men inte så mycket större har jag blivit,gott att få lite bushumör tillbaka så nu vet jag inte vad som kommer hända i bloggen men hoppas hälften av er fortsätter va min bloggvän. Ni är en stor del av allt som är kul i vardagen.


Kommentarer

Postat av: my

Puh tur man har joggat lite emllanåt :)

Och skönt att saker rättat till sig vännen, lättad för er skull! Massa kramar

Postat av: Ingmarie

Jasså du har också råkat ut för Herrhagspöjkera,min är dock ganska snäll men det var väl värre på 60 talet kan jag tro!Men han gick bara i skolan där,bodde på Inlandsgatan

Lillebror Jimmy bodde dock på Herrhagen!

Ja vilken tur att du är fit for fight igen,det märktes av bilderna!

Allt gott till dig från fru Jacobsen o väl mött 2010

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Alla har vi våra downperioder, men du är strong. Kör hårt =)

Postat av: TripleSex - Sex som det ska vara!

Vad skönt att höra så lugna ord från någon som har "varit där" så att säga! :)

Skulle du ha hemskt mycket emot om jag publicerade din kommentar i inlägget?

Postat av: Thalina

Riktigt så fet som hon på översta bilden är jag inte trots för mycket ätande i jul. Bra att allt rättats till sig för dig. Må så gott och jag vill alltid vara din bloggvän . Varma kramar Thalina

Postat av: anki

härligt att bus bjorne är tillbaka igen och att ni alla mår bättre nu :-) inte gör det något att bjorne har gått upp några kg i jul, desto mer kram goare :-)ska vara något att hålla när åskan går, inte mycket att hålla i mej som ser ut som en galge :-)



ja jisses vilken vinter vi har fått, -26 ja det var lite mer än här hos oss, mamma och pappa hade -25 tror jag. :-) men ett år fick vi -30 och jag gick ute och filmade med videokameran som jag skulle skicka till japan,, DÅ var det kallt om fingrarna men det knarrar så härligt under fötterna.. :-)



ha det skönt kompis och en varm kram till både dej och familjen

Postat av: Linda

Klart vi kommer fortsätta hänga här... Så länge resor utlovas så blir du inte av med oss. Haha, skojar bara. Vi stannar så klart troget kvar även om det inte blir någon drömvinst. Men hoppas kan man ju alltid ;o) Skönt förresten att få ta del av din busiga sida igen!

Postat av: TripleSex - Sex som det ska vara!

Inget att skämmas för nej, men jag tycker att det är ren artighet att fråga först :)

Ha det bra!

Postat av: Anonym

Tänker hela tiden men svårt att bryta sig ur det vanliga livet,allt hänger på jobb och pengar tyvärr. ( kopierat din kommentar från min blogg, som kommer att rinna ut i sanden då nya saker tar fart i livet))



Tänk i stället:

Det är det lättaste som finns att hitta nya vägar i livet. Pengar kommer snabbt och lätt till mig!! Ett nytt jobb skulle vara intressant!

De invanda tankarna är som motorvägar....ta nya stigar, våga. Tänk Nytt! Så händer Nytt! Tvivla inte utan tro på det nya.

Tankarna och känslorna styr våra liv. Våga tro på något nytt....

Postat av: LissenTo

Hej på dej Björne!

Vad gör du där uppe på taket och balanserar.

Jag har ju lite höjdskräck, men skulle vilja gå på stadsvandring på tak.



Mmm, blir inspirerad av att fota mer.

Tack för kommentaren.

GOTT NYTT ÅR!

Postat av: Gabriella

Hehe - tack - de här bilderna ska jag tänka på när jag känner mig tjock! (inte den på dig, förstås!)

Det finns alltid tråkigare och bättre perioder i livet - så bra att du har lagt den tråkiga bakom dig nu!

Postat av: Lena

Go kväll vännen,

Ja du några kilon hit eller dit spelar väl ingen roll. Huvudsaken är att man har haft det bra.

Skönt att höra att du börjar se ljuset i tunneln nu vännen. Det är aldrig roligt att sträva sig igenom tunneln.



Passar på att önska dig:

ETT GOTT NYTT ÅR OCH ETT BRA SLUT PÅ DET GAMLA

Kramis

Postat av: Sarah

Meh!! Du har väl en minst lika roande blogg som jag!! Och du ser säkert lika smärt ut nu som i somras!! så det så!!

Postat av: Petra

tackar för dina underbara kommentarer! :) hoppas julen har varit bra? önskar dig nu ett riktigt gott nytt år! kraam

Postat av: Sigge

Du ä ju mager sôm en jakthunn.

Postat av: Ninni

Hej snygging..fint kort på dig!



Mindre snygga på damerna..jisses magen hänger ju ut nedanför klänningen..RYS!!



ha en fin dag kära Björne..kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback