Min o Ellas lördag.


Glad som alltid var hon när jag hämtade henne så åkte vi till Karlstad och så fick det bli ett kort under den stora torg-granen sen in i mitt i city och där hittade hon dockor som jag naturligtvis köpte,(det är lång tid till jul)glad över dockorna blev hon och så kommer det,morfar jag vill till resturang är hungrig nu och hamburgare äter hon med glädje och allt blev uppätet,morfar nu köper vi lördagsgodis och det gjorde vi sen hem och kollade på Nicke nyfiken,nu är hon hemma hos sig igen och frugan jobbar så lite synd om mig är det tycker jag.


Kommentarer

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Åhh vad mysigt ni verkar haft de! Lördagsgodis e inte fel å doncen e gott om de inte blir för ofta....

ha en go helg nu!

kram

Postat av: Lena

Go kväll vännen,

Ja lite synd är det om dig när frugan jobbar. Det är ju lördag och allt.

Men vad lite snö ni har. Här hos mig har Kung Bore verkligen släppt massor och kallt är det. Hoppas bara att detta ligger kvar till julafton så vi får en vit jul.

Kramis

Postat av: madeleine

Ni verkar som alltid ha haft en underbar dag i Karlstad, ja det är ju så långt kvar till julafton så det är klart att lill tjejen ska ha en present..

Vi har varit och härjat runt i Mitti City vi med idag så lite julklappar blev det att...



Stora kramen på dig..

Postat av: anki

åh så roligt ni verkar ha haft, såg tidigare inlägg bilder på ella också, :-) underbara hon som har en underbar morfar,,



mera snö kommer här idag, verkar vara snökaos i skåne och småland, hoppas ni inte har lika farligt i värmland.. :-)



ha en skön söndag kompis :-)

Postat av: Thalina

En riktigt härlig lördag ni hade.Förstår att morfar smälter inför en sådan liten prinsessa.Hon kommer att minnas dig med glädje hela livet. Tänk om jag hade haft en sån morfar. Känn dig stolt. Varma kramar Thalina

Postat av: Diana

Du är en fantastisk morfar :) Underbara bilder och jag sitter med ett leende på läpparna :) :)

Hon ser så liiiiiiiiten ut bredvid den stooooora granen. Urgulligt!



Svar: Omröstningen gick bra även denna vecka och nu är det uppehåll till nästa år. Sedan är det nog bara 2 ggr kvar innan vi åker ut automatiskt efter 10 veckor på listan. Får se om det håller hela vägen fram.

Ha nu en fin 4:de advent min vän.

Kram Di

Postat av: Ninni

Ella ser verkligen helnöjd ut när hon sitter i bilen!



men frös hon inte om sina ben i sina tunna plyschbyxor??

Tänk att ha en morfar som du få dockor och godis..bara mysa!



Det var lite synd om mig med igår..suck! Men nu känns det bättre, kram kram

Postat av: Malin

Lika mysig dag som ni brukar!! Hov växer så det knakar tror jag minsann!! Klart att allt ska gå b ra, det har jag redan bestämt, men lite extra varma kramar kan vi alla behöva då och då, så nu får du en till... Kramiz

Postat av: Marina

Det måste vara en stor lycka att skämma bort sitt barnbarn, det får bli något att se fram emot om några år!

ha en bra kväll.

Postat av: Ingmarie

Önskar dig o Ella en riktigt trevlig JUL!

Postat av: Daniel

Så mysigt!



Å i rosa bör man va klädd! :)

Postat av: madeleine

Tittar in för att önska dig en riktigt bra måndag i detta underbara vinterlandskap som råder..



Har ju kommit enormt med snö så här har vi skottat både två och tre ggr..



Kram på dig..

Postat av: Ingmarie

Vadå rishög!!!!!Damerna o tuppen Per-Albin tycker att detta är rena rama HILTON!

Kuckeliku från oss i hönsgården

Postat av: Anonym

mmm va mysig dag ni haft tillsammans,

go kväll

Postat av: madeleine

Nej det är inte kul när vattnet fryser, men nu har vi äntligen fått tillbaks det..skönt



Det är lugnt vännen du tittar in när du orkar och har stunden.. Aldrig roligt när det sker tråkigheter och av någon konstig anledning kommer de i sällskap av flera..

Många Kramar på dig vännen...

Ha en bra tisdag..

Postat av: Tusensköna

Mys på högsta nyvå hör jag =)

Postat av: Gabriella

Åh, lyllos Ella! Önskar också att jag hade haft nån som kunde skämma bort mig så! :-)

Postat av: Lena

Go kväll vännen,

Tråkigt att höra att ni har det lite kämpigt. Hoppas att jul och nyår kan hjälpa er vidare. Så det är vi kvinns som drar in stålarna i Svedala i år kring julen. ;o) Men så skönt för dig att få ledigt. Avundsjuk? Nä bara lite....

Ha en bra tisdag!

Jättekramis!

Postat av: Malle - Hockeyfru

hihi nu gav du mig idéer hihi:D mysiga bilder, låter som en perfekt dag! ha en underbar jul ! kram

Postat av: britten sa....

nääääää det är inge synd om dig som har ett så underbart barnbarn att leka med....kramar till er

Postat av: Linnéa

Åh vad söt hon är! God jul!

Postat av: my

Guld-dag! Och vilken liten tjej vid den enorma granen!!

Massa extra kramar till dig nu i jul, ta hand om er....God jul

Postat av: Through the light

oj så mycket godis! en ren dröm för ett barn :)

Postat av: simone

vilken liten goding hon är, så söt! :)

Postat av: Anki N

Nja lite synd var de allt om dig där...ler. men efter en härligt dag med Ella så kunde du allt vara lite själv oxå...Du skämmer väl inte bort flickebarnet?? Nä tänkte de jag. ler

Nu önskar jag Dig och familjen En riktigt God Jul.

Kramiz Anki N

Postat av: Thalina

Tittar in och önskar dig och din familj en riktigt God Jul kram Thalina

Postat av: Ulrika

Åh vilken mysig dag ni haft, du och Ella.

Tack, goa Bjorne, jag önskar dig och dina kära en God Jul.

Stor varm kram.

Postat av: Birgitta

SÅÅ söt hon är Ella! Må så bäst i jul och ha en riktigt God Jul med massor av god mat, dryck och glädje. Vi hörs efter julhelgen! Kram Birgitta

Postat av: Through the light

Tackar.

Jag vet inte vad som är smart eller ej. Orden flyter fram från mitt hjärta, det var därför jag började skriva :)

Postat av: Malin

Här kommer en varm, kombinerad jul och piggekram till dig!!Önskar jag kunde göra nåt för er, och jag hoppas ni säger till i så fall... kramiz m

Postat av: AnnaKK

Det är ju rackarn att jag aldrig kommer att bli morfar...!! ;-)



För det verkar verligen bara s-å-å-å himla kul och mysigt att vara det!!! :-D Minns ju hur min pappa var när mina barn var små och han kom hit och hälsade på - och hur roligt ungarna tyckte det var att leka med honom! :-)



Och nu står julen på tröskeln, och då träffas säkert du och Ella en massa igen!? Ha det så toppenfint!



GOD JUL!!! :-)

Postat av: Vaniljis

Lilla söta Ella. Gott med lördagsgodis!

God Jul till dig med! Kramar

Postat av: Ninni

GOD JUL kära Björne...kram från mig

Postat av: Sigge med familj

Vi önskar dig och familjen go jul å gôtt nytt år.

PS. Tat lungt med maten. Dreck iställe.

Postat av: Diana

Önskar dig och din familj en riktigt GOD JUL!

Kram från mig till lilla Ella också :)

Och självklart en julkram till dig ;)

Postat av: britten sa....

Önskar dig och din familj den allra allra bästa julen ..Kram

Postat av: Em

Vilka mysiga foton!! God jul!

Postat av: Barnens Hjältar

God jul kära du!

Vi syns säkert mer här i mellandagarna :-)

Postat av: madeleine

Kikar in och Önskar dig och din familj en riktigt



GOD JUL!!!



Stora jul kramen.. från vännen i skogen.

Postat av: Marina

Ville bara önska en riktigt GOD JUL!

Postat av: Sarah

Här kommer god jul-hälsningar från norra uppland!!

Ha det gott!!

Kramar!!

Postat av: Gabriella

God Jul här nerifrån! :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback