Lite Ella.


Nu är det dags att få visa upp Ella igen,vill inte lägga in henne i bloggen direkt efter något oanständigt inlägg utan vill ha lite marginal mellan henne och sånt som inte är rumsrent,bilden  med snö är från förra vintern så hoppas jag får några nya i år,vi träffas nästan varje dag och på helgen får vi äran att låna henne några timmar och ibland sover hon kvar,det är det bästa som finns att ha henne i sällskap,vi har alltid kul och aldrig några hårda ord heller gråt,allt är bara så bra.


Kommentarer

Postat av: Anonym

guuu va vacker hon är din Ella,

Firar du jul med henne?

må gott

Postat av: Tusensköna

Vilken sötnos hon är =)

Postat av: julia - älska utmaningen!

Underbart vackra bilder!!!

Postat av: madeleine

Vilket litet charmtroll din Ella är.. Vilken underbar Morfar hon har som hon får ha så många underbara stunder med...



Ha nu en riktigt underbar fredag...

Kramen

Postat av: Marina

En liten tjej att vara stolt över! Ser ut att vara en liten glädjespridare.

Ha en skön fredag.

Postat av: britten sa....

jaa jag har sagt det förr och säger igen..lyckliga dig och lyckliga Ella.....och sötare och sötare för varje gång...

Postat av: my

Å söta Ella, kan tro ni kan göra massa snöänglar i helgen! Och hoppas du mår bra oxå nu vännen! Och båten nedan gillar jag :)

Postat av: Malin

Söt som socker är hon, eran lilla Ella!! Undrar vem hon brås på??? Dags för en date snart? Var länge sedan. SKICKAR LITE EXTRA VARMA KRAMAR TILL ER ALLA!!! Tror ni behöver dom! Kramiz m

Postat av: Sarah

Sötnosen!!! Hoppas ni får en riktigt snöig och mysig helg tillsammans :)

Postat av: britten sa....

näää jag är inte heller så jätteförtjsut i julen som du kanske förstår...men jag gör så gott jag kan och håller skenet uppe..´ha en fin dag i morgon

Postat av: Ninni

Åhh va jag är avundsjuk på dig som får träffa ditt barnbarn såå mycket och söt som socker är hon också!



Maken är i Umeå och träffar två just nu förra veckan var det besök i Sthl hos de andra två...jag är tvungen att vara hemma och jobba.

Men han kombinerar jobb&besök..smidigt.



Ha en fin dag..kramen

Postat av: Daniel

Så söööööööööööööt såååå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback