Lite otur.

                                                                                      
Lite otur idag,Ella fick ont i ett öra i natt så hon kunde inte komma idag men åkte till Karlstad och köpte paket till henne och hon verkade nöjd när hon fick se sina nya kläder,ny jeanskjol Kitty och en klänning av samma märke och en röd vacker livrem,så fick jag iväg och hämta nya arbetskläder dom gammla slängde jag i Sundsvall,min chef säger alltid,hel och ren som Jarl Borsen,torr ramsa men man får stå ut med den.


Kommentarer

Postat av: Emma-Pemma

Aj aj... inget roligt med öron-ont... :( Men Hello Kitty brukar pigga upp de flesta små-töser!!



Ha en underbar fredag!

Postat av: Ulrika

Ja, det var otur, stackars Ella. Hoppas örat är bättre nu.

Förstår att hon blev glad för de fina presenterna. :)

Stor kram till er båda.

Postat av: Gabriella

Jag önskar någon också hade gett mig ett så fint paket nu, när jag var sjuk!... Klart hon blev glad, vad snäll du e!



Jag är på bättringsvägen, hoppas Ella också!



Postat av: Lena

Go kväll vännen,

Oj oj stackars lilla gumman. Inte kul med ont i örat. Vilken himla tur att hon har dig som handlar kläder och gör livet roligt igen. Du är så go!

Hoppas att kräftskivan imorgon blir bra och att kräftorna smakar bra. Men framförallt, tänk på procenten......

Kramis

Postat av: Malin

haha, har inte kommit så långt än.... svarar på kommentarer och mail och timmarna bara går... Får hoppas att jag håller mig på benen i morogn, hihi..kramiz M

Postat av: Barnens Hjältar

Så fin hon är lilla Ella. Tack tack för dina gulliga ord..Jag blir så glad.

Nu har jag snart jobbat färdigt med företaget så snart är jag nog tillbaks i gammal hederlig anda :P

Postat av: anki

aj.. öron värk är inte kul, jag hade min beskärda del som liten och även mina barn.. hoppas det går över fort på lilla Ella. Om inte annat så lindrade de toppen fina nya kläderna öron värken..



åh, det är till att göra sej fin inför Malmö,,, :-) det sägs att det är första intrycket som är viktigast.. :-) men du som är så trevlig kan nog ha både skitiga och trasiga kläder och få kompisar ändå.. ;-)



ha det skönt kompis

Postat av: Lena

Jisses 94 st. Det blir livat det. hehe Är herrn med och tävlar och i så fall i vad? Vem som kan häva mest öl under tiden man vevar in flugan? hehe

Partytältet blåste sönder härom veckan så måste ut och skaffa nytt. Som tur är finns det paraplyer.

Kramis och puss

Postat av: Diana

Får se hur länge de håller sig rena :)

Ella är lika gullig som alltid, synd att hon har ont i sitt öra gumman. Hoppas det går över snabbt som tusan.

Sv: Kollade lite olika Björnar...men ingen jag känner igen :/

Kram Di

Postat av: Lena

klart du är med och grejar. Trodde inget annat. Dessutom bästa mannen i stan hjälper alla. Du är go du som hjälper till på alla sätt. Trodde inget annat. Men som sagt, tänk på procenten, det är den som gör allt. Dödar svininfluensa, dåliga bakterier överhuvudtaget.

Kramis och puss

Postat av: Agnes

Härligt med rena och fina arbetskläder nu inför en ny arbetsplats. Det ska bli kul att följa er i Malmö nu...jag följer er på avstånd ;) Jag träffade Herman idag plus en annan kille. Vet inte vem han va men han var "Fräääsch" ;)

Ha en bra helg Björn. Kram

Postat av: Thalina

Tack för den kramen den värmde och särskilt nu när jag fått ett dödsbud om en gammal vän.

Fina kläder både till dig och Ella,hoppas att hon blir bra i örat snart.En riktigt stor kram till dig.Thalina

Postat av: Vaniljis

Nu är jag tillbaka. :)

Stackars liten med öronvärk men morfar vet ju hur man skämmer bort! ;)

Ha en underbar helg! Kram

Postat av: Anonym

Usch och fy för öronont! Men fina grejer fick hon - är det månne morfar som satt dit bältet, för det sitter väl upponer? Haha... Idag fyller min lilla ängel 4, men kalaset blir på imorrn - då blir det galaklänning på!!



Dammsugaren är på lagning och kattfan smet ut på balkongen och vidare ut på taket, men är i säkerhet nu!



Trevlig helg!



Ps. Funka inte att lämna kommentarer här igår - inte för mig iaf :(

Postat av: Barnens Hjältar

Jag kunde inte heller kommentera igårkväll, kul med Malmö.. Jag skall dit med en kompis den 15/9, vi kanske kan hinna med en fika? Jag vet inte hur programmet ser ut, vi åker ner på morgonen och hem på kvällen..det är ju inte så långt mellan Götet och Malmö :-)

Ha en fin lördag!!

Kram kram

Postat av: Flytt-Eva

Men vad snäll du är! Förstår att hon blev glad! :-) Och jag blir lika glad jag när jag läser dina kommentarer. För det ÄR kämpigt nu och jag skulle gärna slippa allt slit, men just nu är det ju bara att "gilla läget" och köra på. Sedan får man försöka pyssla om sig själv när allt är klart :-) Idag kommer en städtjej över för att kika på lägenheten och säga hur mycket hon vill ha betalt för jobbet. Jag hoppas jag har råd med det. För det skulle vara skönt att slippa den biten, även om städningen blir lättare än allt kånkande. Nåja, nu ska jag köra vidare! Vi hörs!

Kram,

Eva

Postat av: Ninni

Men stackars lilla Ella hoppas hon mår bättre nu när morfar kom med paket (du skämmer inte bort henne ett endaste dugg..hihi)



Ha en fin dag..kram kram



Postat av: Malin-Hockeyfruga

hehe så sant så sant, siare! :D men gott med vinst!

tackar ;) ah rolig match, synd att du missa den. Vi kolla BHC-Rögle haha ingen höjdarmatch :S haha tjusig ramsa! Ha en fin lördag!!

Postat av: Tusensköna

Rosa och fin som alltid =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback