Höst på gång.

Har försökt förtränga att hösten är på gång men nu går det inte längre,här är lite av vad som försvinner ur ens liv  ca 9 månader igen,växthuset står öde,inga grillkvällar ute,alla vackra flickor blir borta   utom ni bloggvänner,inga bad på mitt SPA och kallt o jävligt kan det va,en liten upplysning är att om 4 månader och 8 dagar är det julafton,shit säger jag, men så länge alla i ens närhet är  friska och man har jobb mm så är det kanske en bagatell men är en sommarnjutare och hatar höst och vinter tror det är min bhurka det.


Kommentarer

Postat av: Ninni

Hah jag såg minsann vattenfallet direkt, men det kanske beror på att jag är kvinna...tittade däremot lite extra på dom andra bilderna...det fanns ju två snyggingar!



Ja usch och fy för höst&vinter...och sommaren kom liksom aldrig!

Men jag försvinner ju bort hela nov...hur ska du klara dig då utan mig??

Datorn kanske får följa med.



Ha en fin söndag..kramen

Postat av: Barnens Hjältar

Hej vännen, tack för bilden..för jag tar för givet att den med snyggingen var till mig ;-)

Jag är nog snart tillbaka..har jobbat av ganska mycket nu :-)

Kram kram!!

Postat av: anki

god morgon :-) ja hösten är här, i natt vräkte regnet ner och det stormade rejält, men idag är det varmt och uppehåll i alla fall.



Galen panna där.. det ser lite ensamt ut på spat, men det verkar lie fullsatt så jag får nog inte plats hur mager man än är.. :-)



isch, inte kul att ha värk i axlarna, konstigt att det är värst när man är i stillhet, är lika med min kropp, värken är värre när jag är stilla.. är inte lederna jag har ont i , det är mjukdelarna, musklerna, jag har fibromyalgi, den inte helt accepterade diagnosen bland både läkare och folk i allmänhet. :-)



ha en skön söndag



Postat av: soffie

hahaha guuu va bra bild på dej i tunnan!

Där fick inte nån mer plats:OL)

Ha det bra i höststormen

Postat av: Malin-Hockeyfruga

herrejisses, de va ingen dålig armering :O hade jag också tuppat av:S är du boråsare? :) Härliga sommarminnen! Ha en fin söndag!

Postat av: anki

tjena grabben.. :-) jo jag har nog en fn dag... nä, skojar,, hade nog förstått även om du inte skrivit en förklaring till det :-)



här stormar det nu, rejält.. får väl se om huset står pall :-)

här är det ingen sol



ja jag klagar inte över min sjukdom, det är som det är och kan inte göra så mycket åt det och det finns alltid de som har det värre.. :-)



ha en skön söndag

Postat av: britten

nä men hallå.....ännu så har vi fina dagar kvar....tänk så härlig en riktig brittsommar dag kan vara.....

Postat av: Madeleine

Ja det känns lite ledsamt att sommaren lider mot sitt slut..Men jag älskar hösten i all sin prakt av fina färger bara det inte regnar men vi kan ju hoppas att hösten ger oss lite mer soliga dagar..



Härligt bild på dig i tunnan.hihihih



Kramen på dig

Postat av: Anonym

Haha komm du upp ur tunnan sen? haha

fnitter

Postat av: Anonym

Sv: Hoppas att du med får en bra kväll!

Några planer?

Postat av: Madelene

Sv: Jag glömde att fylla i mitt namn det var därför jag blev anonym.

Är du snickare?

Postat av: Anonym

Sv: Jaha okej.

Bilden på den där pojken ser ju smaskig ut... undra bara vart man hitta sånna..?

dom växer ju inte på träd direkt..

Postat av: Lena

Go kväll vännen,

Jadu de som stog bakom baren var lite bortkomna. Den ena är ägaren som var just där för att hämta pengar av den nyanställde. hehe

Shaktimattan kan visst användas i sängen. Men icke rekommenderat att vara 2 på den. För då sticks det något så grönjävligt. hehe

Kramis

Postat av: Linda

Shit, är det bara 4 månader kvar? På något sätt blev det nästan vinter nu...

Postat av: Revolverbritta

Var det du som har varit förbi?

Du ska se att i vinter så blir det nya aktiviteter med Ella som du skall introducera. Det gäller att hitta något som är kul med denna årstiden också. Innan vi började med skidor tänkte och kände jag precis som du.

Men det är allt flera fina dagar kvar ännu.

Kram!

Postat av: Eva

Snällt av dig att du tänker på oss damer också - och bjuder på lite lättklädda killar också ;-)

Idag kändes det verkligen som det var lite höst i luften, kyligt och väldigt blåsigt. Nä, nu ska jag ta och logga ut och i stället ägna mig åt lite packning.

kram från

Eva

Postat av: Sigge

Nu har jag druckit en riktig höjdaröl.

Från Stonebrew, (amerikansk).

Ruination Ale. Testa den Björn.

Det var en riktig BOMB.

Hitills den bästa jag svept.

Postat av: Revolverbritta

Nu är du anonym när du skriver inlägg till mig.

Postat av: Thalina

Nu är det slut på det ljuva livet för den här gången.Men vi får i stället drömma om den härliga ön vi ska åka till.Tycker om dig på bilden i tunnan.Kram Thalina

Postat av: Siw

Ja fy för mörka kalla månader, är också sommar människa.

Postat av: Birgitta

Haha, hösten är nog inte så farligt. Men det är väl då vi tjejer tar på oss så vi skyler kropp och humör... :-)

Men du vi drar till Drömmarnas land där är det fest, det lovar jag...redan ikväll... Må bäst min vän! Kram Birgitta

Postat av: My

håller inte med dig där, nu när sommaren börjar krokna börjar jag längta efter höst, lite mörker, höstkläder, ljus, mys m m Även om sommaren är härligaste årstiden, så är variationen bäst!

kram på dig

Postat av: Sarah

Vad var det jag sa häromdagen?! ;) Höst!!

Postat av: Malin

Tur du tog med fotot av mig som blond, är rädd att jag blir igenkänd på firman annars... vore kanske pinsamt för gubben...hihi...kramiz M

Postat av: Malin-Hockeyfruga

aha okey, hehe :D verkligen!

hoppas du haft en skön söndagskväll:)

Postat av: Ullis

Ja, det känns som hösten kommit redan. Här öser regnet ner för tillfället och det blåser som bara den.

men det kanske vänder, det är ju bara mitten av augusti.

Hoppas du mår bra, goa Bjorne.

stora kramar till dig.

Postat av: Gabriella

Ja, nedrans höst!!!! Och hjälp, bar 4 månader kvar till jul!!!!?!?!! Vill inte!!! Du får nog bjuda in oss bloggvänner till en av dina ö-partyn igen, så man kan drömma sig bort litegrann!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback