En dag med Ella.

                                                                                    
Idag bar det av till karlstad och en liten klädrunda med min favorit,hon hittade kläder vart vi än gick in så det blev en röd vinterjacka,rosa jumper,kittyklänning,Kittyvantar,Kittymössa en  gråsvart klänning med rosa jumper till och när man har så mycket att bära på så blev hon hungrig,när vi kom hem så blev det klädprovning och efter att Jumper och Kittyklänning kommit på så ville hon inte prova något mer så det fick bli en glass i  skuggan och nu är hon hemma hos sig igen,så nu blir det att klippa gräsmattan,vill bara säga att hon är värd varenda sak vi köpt,alltid go o glad,snäll.


Kommentarer

Postat av: Tusensköna

Hon är verkligen inte bortskämd ;)

Postat av: Thalina

Lilla Ella måste ha känt sig som en prinsessa idag med alla sina fina kläder.Vackra kläder till en liten vacker prinsessa.Förstår att ni har det roligt tillsammans.Må så gott kram Thalina

Postat av: malinm.se - en smart brunett!

Vad är det för medicin då? :)

Postat av: britten...

Härmed utses du till " världens snällaste morfar" och jag gissar att det ingår en världens snällaste mormor också....Ha en fin helg

Postat av: Petra

åhh underbart, tänk om du kunde ta med mig också på en shopping runda ;-) Skämt & sido.. har också handlat lite idag. Blev nya träningsbyxor som kostat 600kr men fick dessa nu för 200kr. Kram och trevlig helg

Postat av: Madde



Ella är verkligen lyckligt lottat att ha en så underbar Morfar & Mormor som spenderar så mycket kvalitets tid med henne..

Jätte fina kläder till en jätte söt tjej.

Måste verkligen vara härligt att ha barnbarn.



Ha en fortsatt bra fredag.. Kramar..

Postat av: anki

Vad häftig med morfar och barnbarn på klädshopping runda. :-) Och vad mycket fint hon fick.. förstår det att hon är värd det.. goa lilla Ella.



ha en skön kväll

Postat av: Emma-Pemma

Vilken toppendag ni haft!!



Kram.

Postat av: Revolverbritta

Ni är världens bästa mor å far. Mormor och morfar och så småningom farmor och farfar. Är övertygad!

Många kramar!

Postat av: soffie

ååå vilken underbar dag med en underbar liten Ella,guuu va fina kläder hon fick,min Nellie älskar med hello Kitty:O)

gokväll

Postat av: Anonym

Härligt!

Kram Lallis

Postat av: Ullis

Vilken underbar dag ni verkar ha haft. :)

Kan tänka mig in i hennes glädje över alla de fina kläderna.

Och att hon är värd varje sak är jag helt övertygad om.

Stora kramar till er båda.

Postat av: eva

Åh, ni har shoppat och ätit hamburgare. Verkar som ni haft en heldag :-) Härligt!

Sv: Ja det ordnar sig nog. Det gäller bara att ha lite tålamod. Men min mamma ska försöka hjälpa mig lite, så vi drar iväg på en visning på söndag.

Hoppas du har en riktigt trevlig fredagkväll.

Kram,

Eva

Postat av: Gabriella

Åh, vilken härlig dag med favorittjejen du har haft! Klart hon tycker om dig!

Och ja - du har rätt - har ingen rätt att deppa när allt är OK, jäkla I-landsproblem man har!!!

Postat av: Malin

SÅklllart jag gjorde!!!! Och tack!!! Kramiz M

Postat av: Sarah

Vilken härlig dag du haft....imorrn kommer min Engla. Vi ska göra massa tjejiga saker, man måste ju få utlopp för alla mina flickhormoner nån gång;)



Postat av: Agnes

Ella har tur som har morfar Björn, men kanske tur att du har lilla Ella också! Hon är så söt! ;) Kram

Postat av: Laila♥

nawh så kul :) Jag har varit och grillat hos pappa fast nu ska jag sova!! är jättesuperduper trött :P =) Hörs imorgon? =) puss!

Postat av: Eva

Sv: Jo men visst har du rätt. Det är just därför jag inte är så sugen på att ramla in på det där mediala. Det är en sak att ha sanndrömmar någon gång ibland, men något helt annat att känna att man har osynliga, ovälkomna besökare. Önskar att jag aldrig hade fått uppleva allt som hänt här. Så nu hoppas jag bara att jag kan lämna det bakom mig när jag flyttar. Och börja om på ny kula :-) Gärna med nytt jobb också.

Ha en riktigt bra lördag!

Kram,

Eva

Postat av: Anki N

Oh så mysigt. Ni får mig att längta lite till när vår lillsnorpa är lite större o förhoppningsvis kommer att gilla att shoppa runt med oss. Just nu har hon vattenkoppor, inte så kul, de kliar o e eländigt. Men de går ju över.

Önskar en sköööööööön helg.

Kramiz Anki N

Postat av: ejmis

Någon har lindat någon kring sitt lillfinger ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback