Blev en dag till.

                  
Nu har man syltat in sig i något som blev för mycket,frugan är arg och Lulu tycker jag kunde bjuda till lite mer,men det blev badkar och stranden och lite  här och var så idag har jag  bomullshandskar på när jag ska  på toa,bara urinröret är kvar och inte roligt att komma hem med det , men som man bäddar får man ligga,och till allt elände så har Cindy Peters anlänt och hon hälsar på ikväll,så hör ni inte av mig på ett par dagar så ring polisen för då har jag blivit ett med madrassen,hihi.


Kommentarer

Postat av: anki

inte lätt att trassla in sej ... men som du säger, som man bäddar får man ligga :-) men du reder nog upp det



ha en skön natt i alla fall... :-)

Postat av: Sarah

Ja det verkar som det finns delar som bör bytas ut på dig med...:)

Postat av: Emma-Pemma

Oj oj, aj aj... ;)

Postat av: Revolverbritta

Men Björne! Nu har det gått för långt! Händerna på täcket!

Ta djupa andetag och blås uuuuuut. Tänk på växthuset och brytbönorna. Aldrig bra när urin röret tittar ut. Kan bli hosta av det! Bomulls handskar torkar ut huden och risken för självsprickor är överhängande.



Postat av: Gabriella

Okej, jag fattar ingenting for jag vet inte vem Lulu Carter ar. Men om frun ar arg och du bara har ett urinror kvar sa ar det nog bast du pratar lite med munkarna sa allt blir bra igen (forhoppningsvis later de bli att ge dig fler nunne-bilder!)!

Postat av: Gabriella

Na... polska agg ar faktiskt sa fantastiskt mycket godare an svenska... tankte aldrig heller pa det innan, men flera svenska gaster som halsat pa mig har reagerat pa det och nu marker jag det med. och sa mariusz's spontana kommentar vid varje frukostbuffe' om hur ackliga aggen ar... det maste ligga nat i det!

Kommer tillbaka till malmo i slutet av september, da ska vi val kunna ses litegrann!?!

Postat av: Thalina

Fy skäms! Det är mycket roligare att läsa när du skriver om Ella och nu får du skärpa dig.Förstår att du är kvar i Sundsvall för där får du en massa griller i huvudet.Fy skäms igen.Du skulle behöva ha någon som ser efter dig däruppe hahaha Kram Thalina

Postat av: Barnens Hjältar

Haha, du är verkligen en knasboll ;-)

Exakt, kommentarerna är det som tar tid :-)

Postat av: Tusensköna

Hehe, galning ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback