Vi vill va med.

                    
Jag föll för grupptrycket  och tar med några av mina glada arbetskompisar igen,dom vill så gärna va med i bloggen,Han i hålet kom fram när jag bilat upp hålet,där stog han,hej jag heter Decko,mannen i röda tröjan  är Herman och han är ornitolog på fritiden,letar fågelbon på varenda tak han kommer upp på, så har vi exåtvidabergaren som sökte asyl i Värmland och fick det,hade sån tur att han hamnade i Sundsvall med oss,Lars röris är vinexpert så när vinkällaren blev tom så satte han sig själv i hyllan,nöjd och stollt ser han ut och va. 


Kommentarer

Postat av: Eva

Hmm... :-) trevligt! Du får hälsa killarna från mig!

Kram,

Eva

Postat av: Daniel

Nästa gång kommer jag me med spik å hammare!

Postat av: anki

kul att du faller för grupptrycket och tar med dina jobbar kompisar :-)



här har björkarna slagit ut, det lyser grönt lite här och var nu, väntar på maskrosorna så humlorna får nått att samla mat i, finns bara vitsippor än så länge. :-)



ha en skön jobbar dag

Postat av: Annelie

Klart dom ska vara med =)

Hoppas du har det bra däruppe i Sundsvall! kram

Postat av: britten

Se där vad man kan hitta i en vinhylla....kul att du tar med grabbarna i bloggen...

Postat av: Madeleine

Detta med grupptryck är en farlig grej...ler

Hoppas att ni har en bra dag i Sundsvall du och grabbarna..



Kramisar på dig..

Postat av: Yvonne

Kanske det blir en almanacka med snygga byggare så småningom ;) Brandmän som räddar katter finns det ju redan...fågelungar är också gulliga! Kram...

Postat av: Thalina

Härliga jobbarkompisar du har.Lilla Ella är lika söt på alla bilder.Har kommit hem från landet idag och försöker ta igen lite bloggande.Varm kram Thalina

Postat av: Birgitta

Skoj att de också ville vara med.

Du får hälsa dem från mig!

Ha en skön arbetsvecka.

Kram Birgitta

Postat av: Barnens Hjältar

Haha, goa gubbar :-)

Vad är det för jobb du har där du måste pendla till Sundsvall mellan varven?

Postat av: Sarah

Men hallå!!!! Varför har de tröjorna på sig denna gång!? Har inte våren kommit dit än?? För annars så springer ni väl i bar överkropp....ska ju praktisera hos er ;)

Hälsa grabbarna, från mig!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback