Vårtecken och Ella.

                                                                                     
Igår och idag har hänt mycket med natur och mig,hihi idag har jag satt sommardäcken på bilen,solat och grejat med det mesta som att måla påskbrev med Ella och gett henne påskägg,blev  ganska tidigt för dom skulle åka bort över dagen,igår började jag göra iordning uterummet och mormor har varit till Ullared ,därför är Ella så nöjd när hon provar en del av sina nya kläder,sädesärlan har kommit vilket jag tycker är det finaste vårtecken av alla,nu blir det fest  med god mat och saft, ha det  så gott ikväll alla mina vänner.


Kommentarer

Postat av: anki

Härligt, sädesärla och sommardäck! då har våren kommit för att stanna. Här väntar vi ännu både på sädesärlan och på att skifta till sommardäck, risk för snö ännu här och vi bor i skogen så vinterdäcken får sitta på ett tag till. :-)



ella är för himla söt...



vad fint ni verkar bo,, :-) mysigt uterum..



ha en skön kväll

Postat av: britten

härligt ! och du jag håller med..sädesärlan --det härligaste vårtecknet någonsin...HURRA !

Postat av: marma

Förstår varför lilla Ella är ögonstenen för dig!

Kramisar/marma

Postat av: Thalina

Här njuts det i fulla drag av våren.Ella är så söt i sina nya kläder och hon ser alltid så glad ut.Ha nu en fortsatt fin påsk kramar Thalina

Postat av: Diana

Fina bilder!

Man ser verkligen hur stolt Ella är över sina nya kläder :) Sött!

Härligt att vårtecknen börjat komma även hos dig, så slipper du vara sur när du läser om alla mina vårtecken här i Småland :)

Idag har vi badat hela dagen 20 grader i vattnet hahah Skojar!!

Snyggt uterum ni har.

Som du ser är Di på banan igen.

Både för och nackdelar kan jag tänka mig haha!

Ha en fin kväll!

Kram kram!!

Postat av: soffie

å Ella va fin hon är,

men wow vilket uterum å va härligt,:O)

Postat av: Revolverbritta

Mysigt med så mycket vår som det bara går!!

Hoppas snuvan är bättre!

Kram!

Postat av: Sarah

Oj du har också funnit ett gäng vårtecken ser jag - jag fick oxå på vinterdäcken idag, men av en manlig vän, hehe..

Ha ett bra slut på påsken nu!!

Postat av: Birgitta

Söta bilder på Ella!

Ni verkar också ha haft det trevlig :)

Kram Birgitta

Postat av: Eva

Vilken söt liten tjej! :-)

Postat av: ejmis

Ella är riktigt vår-fin =)

Postat av: Lena

Härliga bilder! Gillar det där med sommardäck och vår- och sommarstädad altan. :)



Kramen från Lena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback