Fakta om män.

                                                                                                                      
Massor av osanningar( eller)*vad har män och moln gemensamt?När de dunstar blir det en bra dag.Vad är en man i saltsyra?ett löst problem.Vad säger en man som sitter i vatten upp till midjan?Det här går över mitt förstånd*Vad  är skillnaden på en man och yoghurt?I yoghurt finns det kultur.Vad  kallas män som mist 90% av sin intelligens,jo änkemän.Varför finns män över huvud taget?För vibratorn kan inte klippa gräsmattan,detta sms fick jag idag, och för att kunna skriva det så fick jag sätta på mig bikinin,den röda  så klart,och fan vet om gubben i lådan ens kan klippa gräsmattan .


Kommentarer

Postat av: Barnens Hjältar

Sicken änna gubbe i lådan, skön kis :P

Postat av: Ulrika

Haha, du är go du. :) Men det tror jag att jag skrivit innan.:)

Japp, som du förstod så är jag hemma igen och det gick inte så bra som vi hoppats men det blir nya operationer... ;)

Det ordnar sig. Tar en dag i taget nu.

Hoppas du har haft en bra dag och får sova gott inatt.

Massor med kramar till goa Bjorne.

Postat av: Diana

Ser inte ut som om han har klippt många gräsmattor i sina da´r, om han inte suttit på åkgräsklippare förstrås :) Det ser lite knöligt ut, men han trivs nog bäst i den där lådan i alla fall.

Ha en fin Fredag och en toppenhelg kompis!

Kram Di

Postat av: Malin

vilken tur att du hittar till mig ändå! jag vet, jag slarvar lite när jag skriver, och glömmer kolla att allt är rätt! Natti natti! Kramiz m

Postat av: Agnes

Hej, jag såg snigel men jag tror inte att han såg mig! Jag var ner en sväng efter att jag slutat jobbat... träffade nån snickare men jag tror inte att han var från Värmland... ha det bra hemma i helgen då! Kram

Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Ja han kan dock inte få på sig någon bikini. Ha en jätte bra dag. Kram Susanne

Postat av: Sigge

Citat: När Fan blir gammal så blir han religiös.

Nytt uttryck: När Björn blir gammal så blir han

feminist.

Skärpning Bjoooorne.

En rekti kär ä stolt över sitt ursprung.

PS. Man ska inte ha större trädgård än

kärringen orkar med.

Postat av: anki

ha ha ha,,, vilket bra sms,,,det stämmer till fullo! :-)

nä men valde du den röda bikinin? Den vita med små hjärta på är mer din stil ju :-)



här sol och blå himmel,,redan 15 grader varmt... idag fotodag, inget skurande eller putsande.. :-)



ha en skön dag

Postat av: Daniel

hehe jag va e vi män bra till egentligen??

Postat av: Ulrika

Du är så väldigt snäll, tack för det du skrev.

Det ska bli bra och att ha sånna fina vänner som du betyder mer än vad jag kan säga.

Ha en underbar helg.

Många kramar till dig.

Postat av: Lena

Jag tycker lådan ser lite liten ut. Eller är det han som är för stor? ...svåra frågor. ;)



Ha en härlig helg!



kramen

Postat av: AnnaKK

Ha-Ha!



Det här var ju en bra början på fredagkvällen! :-D



Nu ska jag strax korka upp vinflaskan också!



Ha en fin kväll och helg du också!!! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback