Tjejen mitt emot.

                                                                                                                 
Platsen mitt emot mig på tåget kom en tjej och sattte sig och hon tittade på ömt på mig så jag blev lite blyg men kikade då och då på henne och fick se hennes pupill så jag inbillade mig att hon hade blivit lite love så jag sa  att jag redan är gift då kom en tår på henne och sedan ett  hysteriskt skratt och så sa hon att hennes kontaktlinser ser ut så,och du är inte första som blir lurad och le för du är med i dolda kameran,inget vidare att bli så lurad,eller va allt bara en dröm,ja jag vet inte,hahah nu har jag inte mycket att göra tydligen som fantasin skena iväg men man har inte roligare än man gör sig, har nog varit i solen för mycket.


Kommentarer

Postat av: britten

ja kanske är det lite solsting där ?????oj vad mycket du bloggat som jag missat...måste läsa....

Postat av: matilda

Ohja, han sporrar mig grymt mycket. Han själv är elitidrottare och vi har sagt att 2012 ska vi båda vara vinnare. Detta är grymt bra, han och jag. Jag är inne i nåt lyckorus och kan inte vara lyckligare! Jag hoppas allt är bra med dig vännen, Kram

Postat av: Lena

Halloj vännen,

Ja du vi får väl se om du dyker upp i dolda kameran. hehe

Har själv sovit illa inatt pga av en hund som trodde han var martyr. Det slutade med att jag faktiskt helt sonika ringde till jobbet och sa att jag tar en semesterdag. Måste sova sova...

Kramis

Postat av: Madeleine

Ser att du har haft en underbar Påsk men mycket Ella och härligt möe sol.



Här har man varit alldeles för trött för att sitta vid datorn efter mycket tid ute i trädgården.



Ha det gött Vännen.

Postat av: Sarah

Fantasi är en bra egenskap, haha....

Mena nog mer att kalasa i lagoma doser, på allt ätbart alltså....annars e det bara att köra på fullt ös!!

//HA det skönt i S-vall..Kram Sarah

Postat av: Gabriella

Usch, jag hade blivit radd om jag stott pa en manniska med sana pupiller - love eller inte!...

Postat av: Anonym

Hej! snygg blogg du har :) läs gärna min blogg om mitt liv som strippa i Stockholm & i Amsterdam, kram!

Postat av: Malin

åh, självklart väntar jag med plantering om du erbjuder en sådan föreställning.... Det kan vara värt att fota och visa upp för våra bloggande vänner, hihi.... Ser fram emot att se er båda! Kramiz M

Postat av: anki

Vilken tur du får bege dej till norrland och komma ner med fötterna på jorden. :-) här står vi stadigt ska du veta.....



här har varit kallt i luften idag, men sol och lite blåhimmel.......



ang. odlar lådorna, jo sambon har gjort en drivbänk åt mej i lagom höjd, man kan använda pallkragar också... smart är det i alla fall.. vad fint det blir med krasse över växthuset, lätt odlad och vacker..... :-)



ha en skön kväll......

Postat av: Thalina

Du kanske inte har blivit bra från förkylningen än? hahahaha Ha det gott och dröm vidare kram Thalina

Postat av: Lena

Gött med fantasi och den kostar inget, tar inte på krafterna och är obegränsad...hahaha



Ha en fin kväll!

Postat av: Barnens Hjältar

Haha, du är för rolig du .-)

Tack, visst blir det roliga bilder .-)

Postat av: Ulrika

Haha Härligt att solen strålat på dig. :)

Tack goa Bjorne för din uppmuntrande och stärkande kommentar. När jag läser det du skrivit är jag säker på att operationen kommer gå bra. Tack!

massa kramar till dig.

Postat av: Anonym

Jag har hört att man kan bli lite allmänpåverkad över huvudtaget att åka tåg - iallafall X2000! ;-)



Själv satt jag snett mitt emot en tjej för ett tag sen och funderade på om hon verkligen var hon...! Det var nåt som inte stämde, lixom!? Kom på det sen: Hon hade antagligen bruna kontaktlinser, för jag är tvärsäker på att hon egentligen är blåögd. :-)



Tro det eller ej, men min tandläkare gjorde än en gång underverk med min trasiga tand! Några stift och lite "grejsimojs" så var det fixat och klart på mindre än tio minuter - och inte det minsta ont gjorde det. :-) Jag hade så gott som räknat med rotfyllning den här gången, så det var ju nästan som att vinna pengar på lotteri det här! Ja, åtminstone hoppas jag att fakturan blir på en överkomlig summa nu. :-)



Trevlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback