Lilla Ella igen.

                                                             
 
,                                                                                     
Idag har allt varit perfekt,min dotter och måg gav mig förtroendet att få rå om  det som är mig kärast här i livet.Mormor jobba och vi har varit till tippen med skräp och där jobbar hennes pappa och då var det pappas tipp,sen var vi och köpte jord till växthuset och lite annat sen till Coop och då säger hon att det är mormors affär ,så blev det korvgrillning och festis,efter det så var det lekparken med diverse aktiviteter,vi har så kul så om ni bara visste och sen kom både mormor och mamma o pappa och käkade korv som  Ella grillat,dessutom visade hon mig vart alla leksaker finnns på Coop så det blev 3 my littel ponnys så nu finns inte mycket mer att köpa i hyllorna där och sol hela dagen,kan det bli bättre.  


Kommentarer

Postat av: soffie

å Nellie konstaterade att din fina Ella har likadan keps med Hello Kitty,

å då är vi nog kompisar va-mamma sa hon då!

vill du ärligt att jag ska kolla upp om en sån tröja,hon älskar att sticka men då får du betala garn+ frakt för hon bor i Vadstena.

skulle ju bli hur cool som helst på dej!

ha det toppen å underbar bilder på en underbar tjej!

Postat av: Birgitta

Vad mysigt ni verkar ha haft. Ha en skön helg!

Kram Birgitta

Postat av: anki

Det riktigt hörs vad ni pysslar och har roligt tillsammans :-) Härligt att ni haft en solig och varm dag, vi har haft 20 grader varmt också, riktigt härligt med värmen, jag hoppas den har kommit för att stanna, helgen alla fall. :-)



ha en skön kväll

Postat av: Revolverbritta

Det är nog inte bara du som tycker att det inte kan bli bättre!!!!

Kram du rara morfarn:)

Postat av: Lena

Halloj vännen,

Har varit ute på äventyr utan sonen. Lite lullig är jag nu och ska lägga mig alldeles strax. Ha en underbar lördag med familjen.

Kramis

Postat av: Lena

Halloj igen!

Du har lagt till ett g för mycket i min blogg. Ska vara aforia.blogspot.com

Kramis

Postat av: britten

å vilken så underbar läsning..önskar er den allra bästa dagen i dag...

Postat av: matilda

Mysigt! :)

Ha en strålande awesome dag idag! :D Kram

Postat av: Daniel

Fortsätt led du med ponnys.



De e söta!

Postat av: Susanne

Hej!!!! Önskar dig en jätte bra lördag. Kram Susanne

Postat av: Gabriella

Haha! Nej, det var faktiskt inte jag. Tjejen heter Gisella och kommer fran Sydafrika (fast hon bor i Skottland nu). Jag platade.

Halsningar fran Paris flygplats dar jag sitter just nu pa vag hem.



Postat av: Pauline

Jo, en snus åker in lite väl ofta för att hålla mig undan från cigaretterna, Bättre det iallafall.. Låter som du haft en riktigt mysig dag iallafall :)

Postat av: marma

Nej, bättre än bäst kan det inte bli. Barnbarnen är även här det finaste som finns!

Helgkramar/marma

Postat av: Barnens Hjältar

Så söt så :-)



i har verkligen haft en kanondag idag. Det var en kompis till sonen som fyllde år.

Postat av: Madeleine

Låter som du och Ella har haft en riktigt underbar dag tillsammans...



Ha en fortsatt trevlig lördags kväll..



Många Helg kramar vännen..

Postat av: Ulrika

Ååå vad härligt det låter, sitter här och ler och blir varm i hjärtat. Låter som en toppendag igår, hoppas denna dag varit lika bra. :)

Kramar till dig och din goa lilla Ella.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback