Ikväll gör jag som Kronblom.

                                                                                                                             
Blir lite deppad när jag läser om sol och tussilago hos alla bloggvänner och ringde hem där är det  altanväder,och här är det mulet och småkallt,alla får uppleva våren utom vi i Sundsvall men man får nöja sig med mulliga damer vid simhallen och lite stringvisning,men nu gör jag som Kronblom ligger lågt ikväll och bara slappar,kanske tar en  liten bloggvända när jag duchat.


Kommentarer

Postat av: soffie

mmm ibland kan det va gött med en slapparkväll!

Postat av: Anonym

Sv: Ja, du har ju en underbar liten tjej i din närhet, som jag tror gärna hjälper dig i växthuset.

:)



Ha ha! Kronblom har it-fri zon vid sin soffa. Fin fint. Inga laptopar där inte! :)



Må gott i Sundsvall!



Kramen

Postat av: Susanne

Godkväll!!!! Ja det är så härligt att våren kommit, men ett problem är det min astma så det är lite jobbigt, Ha en bra kväll i soffan. Kram Susanne

Postat av: Thalina

Du ska se att våren kommer dit också vad det lider.Det är inte så dumt att slappa heller.Ha en skön slapparkväll kram Thalina

Postat av: Eva

Jaa du, här blir det också lugnt ikväll. Jag kom sent i säng och gick upp tidigt, så det blev bara 5 timmars sömn. Alldeles för lite. Så ikväll lägger jag mig tidigt. Ska bara äta något lätt först.



Jo nog är det märkligt vad mycket man måste tänka på innan man flyttar. Fukt och mögel och Currylinjer och gamla vägar och... Suck. Att det ska behöva vara så krångligt. Jag vill ju bara ha lugn och ro :-)



Nä, nu är det hög tid för lite mat. Vi hörs!

Kram,

Eva

Postat av: Sigge

Har laddat ikväll inför SM.

Vi var ner till bryggeriet och förberedde

det mesta. Vår buss går 05.45 från Kil på

lördag morgon.

Vill nån kolla hur det går så titta på

www.shbf.se efter helgen.

Är det nån som är i Stockholm på lördag så

är ni välkomna till vår monter och provsmaka öl.

Säg bara att ni känner Sigge så bjuder jag på

massor av god öl.

Tillställningen är vid Gamla Tryckeriet i Alvik.

Postat av: Gunbritt

Ja slappa lite du! Det är mysigt! Visst är jag bra på att lova om våren:)

Postat av: Gabriella

Jamen, det viktigaste ar ju anda att det ar var nar du kommer hem sa att Ella inte blir besviken!

Postat av: Barnens Hjältar

Snart kommer våren till er med och tack för att du uppmärksammar autismens dag :-)

Postat av: marma

Var inte deppad, snart kommer du hem och jag lovar - du känner inte igen dig! Här blommar det i varje rabatt, inte bara i syrrans.

Sov gott där på kökssoffan och kramis/marma

Postat av: Sarah

Men du att ligga på en soffa o lata sig - det e livet de...det gör jag så ofta jag bara kan....

Men sen att våren verkligen är på g nu gör ju inte saken sämre o inte heller tårta på jobbet imorrn o helg.....ojoj lite speedad kanske ;)

Kram kram...

Postat av: Birgitta

Ser skönt ut att göra en "Kronblom".

Kram Birgitta

Postat av: AnnaKK

Kronblom är en gammal favorit - fast nu har jag inte läst nån sån serie på år och dar. Har förmodligen missat nåt! <:-)



Är Sundsvall ett besvärligt ställe när det gäller vädret, eller har du/ni bara otur...? Jag menar, vissa geografiska lägen har ju faktiskt mer regn och mindre sol än andra... Orättvist nog! :-/



Här ser det ut att bli den tredje i raden av alldeles underbara vårdagar. :-)



Passar på att önska dej en trevlig helg!

Postat av: soffie

morning,

ikväll är Färjestad taggade å vinner.

ha en härlig fredag!

Postat av: Yvonne

Men snart kanske du är tillbaka i våren? Det går så fort bara när den väl kommer...men så man har längtat efter alla blommor och sooooolen!

Postat av: Pia

Ja du Björne, visst saknar vi värmen och sol här i Sundsvall. Nu MÅSTE den komma ! Damerna i inlägget här under var fräscha !! =)

Postat av: anki

ja men du, ta dej en kronblom och jag skulle tro att våren kommer till sundsvall också snart.. :-) om inte annat så får du uppleva den när du kommer hem...



här är det också vår nu,,,,,,, ska ut och fota, fota och åter fota idag,, inget städande och inget annat nyttigt göromål, gjorde nog i går.......



ha en skön dag

Postat av: Daniel

ta en skön handtralla å ta en dusch å koppla av!

Postat av: petra

hej

det är ett tag sedan jag besökte din blogg jag har haft mycket att göra. O det är lika kul varje gång jag kikar in på din blogg jag blir lika glad varje gång, underfundiga ord och bilder och humorn....

gillar detta mycket..

kram

petra

Postat av: Ulrika

Hej goa Bjorne!

Hoppas solen visat sig för dig idag och att du får en fin helg. Du jobbar kanske i helgen?

Många kramar till dig.

Postat av: Malin

Tråkigt att du inte fått solen till Sundsvall, som tur är lyser ditt skratt säkert upp hela omgivningen därborta... Självklart ska jag anställa denne trädgårdsmästare, några kalla öl, så ska vi nog hitta någon bra lösning! Kramiz M

Postat av: Annelie

Så typiskt mig att börja läsa uppifrån =(

Då hade jag ju inte sag så där om tussilago...sorry, ville inte göra dig deppig.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback