Från ett tågfönster.

                                                                                                                      
Idag är det hemfärd igen,ska bli fint att få lite sol och värme,träffa familjen mm,vi brukar titta efter vårtecken och annat när vi sitter på tåget,paddorna och älgen  är några saker vi sett,finns mera saker som kanske inte är lämpliga att visa här, tar min bloggrunda på tåget så man har något att göra,men idag blir det ettt senare tåg så det är natten när man kommer hem.Ha en bra dag mina bloggvänner.   


Kommentarer

Postat av: petra

skojiga bilder!

det är vår i luften släpp fångarna loss...

Kram

Petra

Postat av: Yvonne

Haha, men det är nog ingen svensk älg, så dumma är nog inte dom...?

Postat av: Pauline Christine

Jag vet! Prinsessor borde verkligen inte tvingas åka buss... Livet är hårt ibland :( Hahaha vilka vårtecken :P Kram!

Postat av: Sigge

Med tanke på vad du tittar efter så blir det synd om A-S. när du kommer hem.

Postat av: Daniel

Må djuren må så gott dessa vårfnittertider!

Postat av: Diana

Vilka fina vårtecken du hittat. Så fint de kramas eller vad gör de ??? :)

Trevlig resa hem till de dina.

Kram Di

Postat av: Lena

Ja, där var det vårkänslor så det hette duga! :)



Ha en mycket trevlig resa! Hur långt är det? Hur många timmar tar det att åka?



Kramen

Postat av: anki

ha ha ha, "man lär sej på misstagen som igelkotten sa och klev ner från rotborsten". :-) det tror jag älgen tänker när han upptäcker misstaget.



paddorna var läckra måste jag säga.



idag ingen sol, jag som tänkte fota blåsippor i skogen men där gick den planen om intet. Tar en sväng ändå till skogen och fotar dom utan sol då.. :-)



ha en skön tågresa hem,,,,,

Postat av: Petra

Du får väl veta tids nog vad som sker på onsdag! ;) Kram

Postat av: Madeleine

Hahah!!!

Ja dessa vårkänslor kan visa sig på de mest konstiga sätt..ler

hmmm ja undrar att om den där Älgen har alla hemma....



Ha nu en skönt tågresa.

Kram

Postat av: Thalina

Där var det inte någon vårtrötthet.Hoppas att jag också piggnar till lite är sömnig hela dagarna ,men det brukar visst bli så på våren.Ha en bra resa kram Thalina

Postat av: marma

Vad bli det för avkomma om det lyckas, tro?

Mylg, eller?

Kramar/marma

Postat av: petra

hm låter intressant med körsbärstomater, det ska jag prova.

Jag har en stor tomat ej biff men en större variant som gror jätte fint just nu!!!!!

Jag är gör glad!

Tack för tipset!

kram

Petra

Postat av: Sarah

Oj, då hoppas jag att du mailar "de andra" bilderna sen, kan bli intressant, haha...

Ha en trevlig tågresa!

Kram Sarah

Postat av: britten...

jaaa...det är väl också vårtecken kan man tänka...va mycke du har att titta på genom tågfönstret ..kan tänka att du längtar hem.-...

Postat av: Revolverbritta

Ja en del lyckas se det andra inte ser!!!Dessutom med råge! Är det ärftligt?

Kram!

Kom mitt bidrag fram?

Postat av: Birgitta

Vårtecken är härligt, undrar vad älgen säger till tjuren...Ha en trevlig resa hem :)

Kram Birgitta

Postat av: Eva

Det är det som är så jobbigt med våren, att alla andra tycks göra "det" utom jag själv... :-( Här växter mossa både här och där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback