Första gästen.

                                                    Var och jobbade på puben under veckan,håltagning mm,då kom det en tjej in och presenterade sig som frilandsfotograf och skulle ta bilder för personaltidningen,så jag berättade om min blogg och fick ta några kort på henne,då  sa hon jag har oxå en blogg,   agneskällgren.blogg.se hon ville så gärna  va med i min blogg så det passade bra att jag som vanligt lekte bartender och hon var första gästen,förövrigt är hon även kock .                                       
     


Kommentarer

Postat av: Daniel

Vad kuuuul!



Kan du trixa ihop en go rosa snärtid drink åt mej?

Postat av: Agnes

Härligt Björn! Så ska det se ut...jaha jag antar att du har haft det toppen hemma i påsk med guldfirandet och allt? Kommer ni tillbaka och jobbar med på Bishop? Ja nu ska jag ta det lugnt med spriten ett tag framöver. ;) Ha de så bra!

Postat av: Eva

Ser trevligt ut :-) Genast blev man sugen på att gå ut på pub, det var nämligen evigheter sedan sist. Fast, nu får jag nog vänta lite. Dottern kommer hem efter påsk, så då börjar min mamma-period igen :-)

Nu ska jag lägga mig och läsa. Har varit en lång dag, fylld av städning, tvätt och ommöblering.

kram,

Eva

Postat av: Agnes

Ja just det, det är ni som ska bygga hotellrummen också.. ja men då kanske vi ses igen då!! Kul att du skrev om mig, jag lånar bilderna till min egen blogg också om det går bra!?

Postat av: E

Vad snyggt det blev, lite kul att du träffade en annan bloggerska. Glad påsk, nu är jag på banan igen. Kra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback