Ertappad.

                                                                                                                      
 Blev förvånad när jag öppnade dörren till lägenheten i Sundsvall där sitter hotellkatten med mina lurar och diggar för fullt,har förstått att någon är där ibland men nu hörde hon mig inte så det blev att bli  tagen på bar gärning,så nu blir det att köpa ett par lurar till så vi kan digga och äta wiskas på kvällarna,att allt händer mig.Men för det mesta är det trevliga saker.Till wiskasen tar vi en jamare som börjar whisk någonting.


Kommentarer

Postat av: BIrgitta

Hahahaha... du är för rolig. Vad får du dina bilder ifrån ;-)

Ha så skoj med katten... :-)

Kram Birgitta

Postat av: Gabriella

Haha, vilken sot katt! Da har du trevligt sallskap i alla fall! :-) Sov gott!

Postat av: Lena

Go kväll,

Ja nu är det dags att nanna kudden och se om man får sova lite inatt.

Kramis

Postat av: Gabriella

Forresten, smalog nar jag laste din kommentar ang. linserna och min ridlarare - for min man pastar typ samma sak och hade alskat kommentaren om han fattat svenska. Men ni har bada fel! Fast lite smickrad kanner jag mig forstas! :-)...

Postat av: matilda

Jag tackar för din väldigt fina och värmande kommentar :) Tack!

Hoppas allt är finfint! Kram

Postat av: Diana

Come on katten, det svänger ju!!!

Tänk va du får vara med om, men du passa dig för wiskas och whisk.. !! Det kan lätt bli "katta"strof

:) mooaahhaaa! Gud va kul!! ( verkar som om Di är trött) hehe!

Sv: Tack söta du för gratulationen idag. Och visst barnasinnet hänger nog kvar här också i måååånga långa år.

Kram Di

Postat av: anki

ha ha ha,, hm, jag ännu inte kommit på min katt att tjuv låna mina hörlurar.. men den dagen kanske kommer den med... :-) jag köpte förresten ett par trådlösa hörlurar, dyra som sjutton men jag kan ha dom när jag klipper gräset..alltså det är lång räckvidd, tomten är på nästan 3 000 kvadrat och dom når runt hela.... så gissa om jag är lycklig över dom :-)



hm, tror inte att myrorna äter larven levande, den verkade ganska död,,eller så hade dom sövt ner den på nått vis... men det är väl inte så farlig, värre med parasitstekeln som lägger sina ungar (ägg eller larver) i en fjärils larv eller annan larv och sen äter parasitstekels larverna upp den levande larven inifrån, sakta men säkert.. på så vis får dom färsk mat hela tiden....



ha en skön natt, du sussar nog sött på lilla örat nu efter tågresa i 8 timmar och sen städning.. :-)



Postat av: Nisse-Nasse

Wiskas, om Bjorne själv får välja!

Postat av: Yvonne

Whiskjazz tror jag det är katten diggar!

Postat av: Revolverbritta

Du ser vilket förträffligt sällskap man har av dessa rara djur.

Tack för din fina kommentar kära bror!

Kram

Postat av: Sigurdur

Dä va katten va du hetter på grejer.

igår va dä katta-strof hemme.

Liverpool tôrske mot Chelsea igår.

För å tröste mej satt ja och titte i

systemets katta-log för å finne nôe gôtt.

Dä va katten så svärt å finne nôe sôm passe

sôm gravöl.

Postat av: Malin

haha, jaa det tänkte jag inte på. Självklart måste de få valuta för alla tittar in på vårt hus och vår tomt... de har väntat länge på något extra... Tro ja, som du vet är jag inte kristen, så det är ingen sådan tro jag menar... men det finns mycket annat man måste tro på för att må bra.... kramiz M

Postat av: Barnens Hjältar

Tack!

Så fina ord, jag blev så glad!!

Postat av: Lena

Hotellkatten ser mycket glad ut;

"Come on, Bjorne! Det svänger ju!"

Det är tur att ni kan hålla varandra sällskap. ;)



Själv kan jag inte med ren whisky. Speciellt inte bara för att lindra en förkylning. Då kommer det upp igen, tyvärr.



Hoppas solen skiner i Sundsvall den här gången.



Kramen

Postat av: Petra

Söt katt! Mmm är på lite bättre humör men det kan vända igen. Det finns saker som ändå gör mig orolig när det finns självdestruktiva människor i sin omgivning. Kram

Postat av: Siw

Underbart med husdjurssällskap, nu är det vår, jag såg vitsippor i dag.

Postat av: Ulrika

Haha, du är så rolig. Du får mig alltid att bli glad.

Ha en fin dag.

Stora varma kramar till dig.

Postat av: Daniel

Var försiktig med hörlurarna när du köpt nya. Inte bra att vara alltför givmild rare du!

Postat av: Thalina

hahahaha härlig katt och jag hoppas att den inte vrider huvudet av sig.Ha en fin kväll och tack för roliga bilder kram Thalina

Postat av: marma

Kan gärna hänga med på lite Whisk - jag tar med egna lurar, hihi!

Postat av: Susanne

Godkväll!!! underbar katt sån skulle jag vilja ha. Ha en bra kväll. Kram Susanne


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback