En noshörning i bagaget.

                                                                                                  
Denna   noshörning köpte jag idag,ska ge den till frugan så hon kan få lite massage  när hon vill,och efter att ha prövat den så  önskar jag att alla mina bloggvänner kunde få en,kunde inte hålla mig utan stoppade den i mina kallingar och på 2 minuter hade den gått färdigt, rena hälsokuren och perfekt sällskap när man ligger ute på jobb,nej nu måste han få gå omkring en stund igen,Är man djurvän så är man.


Kommentarer

Postat av: britten

Nä men ! en sån noshörning vill jag oxå ha...Du ! det vräker ner snö i Holmträsk...

Postat av: Eva-camilla

Men shit vilken häftig liten sak!? hehe skulle man ju lätt kunna ha en! om inte för något annat..så för att den är söt!



Låter spännande med ditt jobb..det skulle du kunna berätta mer om!

Kramar

Postat av: Lena

Snälla, skicka en noshörning till Västerås! Jag behöver verkligen en.



Sv: Ojj, snöar det! Så trist. Här har vi det mysigt. Än så länge.

Och ja, jag förstår att du blir Ella-sjuk när du ser bilder ifrån lekparken.

Snart dags att åka hem?



Må så gott!



Kramen

Postat av: Lena

hrmpf två minuter. Men hallå lite längre tid borde det väl ändå ta. hehe...

Postat av: Gabriella

Ah, vilken gullig liten noshorning!... vill ocksa ha!!!

Och ang. varen - jamen pa onsdag far du ju en extra stor beloning for att du statt ut att vara borta hemifran sa lange... da vantar Ella i ert vaxthus! :-)

Postat av: anki

så söt liten rackare,, måste ha vart skönt att ha den i kallingarna ;-)



ja men jag tycker då synd om dej som är kvar i vinterns land,,, här går det väl an nu även om insekter och vitsippor inte har visat sej ännu, ja myror och flugor förstås finns och ett och annat bi samt ett par fjärilar.. men inget annat..

förstår att du inte vill upp tillbaka dit.. kan dom inte skicka dej hit nästa gång? :-)



ha en skön natt (med noshörningen)

Postat av: Eva

Ha-ha, det dröjde rätt länge innan bilden laddades upp så gissa vad jag funderade. VAD kan det vara han stoppat i brallorna???!! Sen såg jag. Var ju inte så farligt :-)) Herregud, vilken fantasi man har. Nåja, det blir inte roligare än man gör det.

Nu ska jag äta några mackor. Har inte fått i mig någon middag än...

Sov gott!

Kram,

Eva

PS: Jag har bestämt mig nu...

Postat av: Madeleine

Ler en sådan Noshörning skulle man ha. Här har vi haft en strålande dag.

Så här har jag laddat mina batterier så de är fulla ifall det kommer flera gråa tunga dagar.



Kramar på dig vännen

Postat av: Agnes

Och jag som trodde att du skulle blogga om mig idag! :)

Hälsningar /Tjejen med den lila jackan

Postat av: Sarah

Jaja..underbart är kort och två minuter är ju mycket bättre än fyra sekunder - din fru måste vara lycklig hon!! O nu har hon ju snart en noshörning i sin ägo också :)

Postat av: Lena

God morgon,

Finns det någon varningstext på noshörningen? Får ej nyttjas mer en 3 ggr i veckan? Risken är ju annars att det blir en vana och att frugan kan bli lite sur. hehe

Kramis

Postat av: Daniel

ojojoj en sån vill jag gosa med!



Skänk den åt mej för jag e singel - inte du!

Postat av: Diana

Haha, du är inte riktig på en fläck du haha!

Ryggmassage är inte dumt så skicka gärna hit en noshöning, men OBS! Inte den du har haft i kallingarna. Den måste ju ha syrebrist nu :0)

hehehe!

Ha en fin dag lilla du!

Kram Di

Postat av: Malin

Liljekonvaljer ja, bland de finaste blommorna som finns, sen doftar dom ljuvligt också... önskar dig en fin dag! Kramiz M

Postat av: Petra

Haha, nej det är inte därför jag älskar lila! :) Allt bra med dig denna tisdag? Ska strax kila iväg för en jobb intervju. Kram

Postat av: Sigge

En hinner mä nästan hur möe sôm helst, bara en inte har för bråttom.

Postat av: Annelie

HAHAHAHA, det var mig en söting. Praktisk också hör jag =)



Ha det så fint! kram

Postat av: Barnens Hjältar

Längst upp i det nlägget finns en länk där du kan göra såna bilder :-)

Postat av: Mindy

Hoppas att du har haft en skön tisdag.Hur gammar är din dotter? Cool bild :=)

Postat av: Pia

Den där skulle jag behöva nu efter allt slitet hemma och på jobbet ! Kraaam !

Postat av: Susanne

Godkväll!!! En sån massage skulle jag också kunna tänka mig. Ha en bra kväll. Kram Susanne

Postat av: Agnes

Hej igen. Va kul för då kan jag ju länka vidare alla mina polare till din blogg så får dom se. Klart att jag skall komma och hälsa på andra gånger. Kanske tittar in en sväng imorrn men då kanske jag ser lite risigare ut! Kock kläderna som gäller imorgon.

Ha det bra! :) Agnes

Postat av: soffie

fniss min gubbe gav mej en dildo han:O)

men du va gööör Färjestad?

Postat av: anne

Den där noshörningen ser då ut att göra ett bra jobb, men det vete tusan om jag skule släppa honom lös i brallerna!?! ;)

Postat av: Eva

Jaa du, jag skulle nog inte tacka nej till en noshörning. Ibland är jag så trött på singellivet. Det börjar kännas ensamt. Åren efter skilsmässan har bara runnit iväg. Har jobbat hårt för att få ekonomin att gå ihop, sedan har det inte funnits så mycket ork över för uteliv ;-) Och nu inser jag ju att jag bör fokusera på att lösa lägenhetsfrågan - innan jag börjar spana efter en partner. Men, det sägs ju att "Den som väntar på något gott..." ;-)

Hoppas du haft en riktigt bra dag. Vi hörs.

Kram,

Eva

Postat av: Revolverbritta

Men hörru du! Ett exotisk däggdjur i kallingarna?

Såg en batteri driven utter på Lidel vad tror du om den? Den kunde även vispa grädde till Irich Coffe. Skitbra!

Kram!

Postat av: Lena

Go kvällen,

Vad skönt att få åka hemåt efter en kall vecka i Sundsvall. hehe... Men kanske bäst att lämna kvar noshörningen eller skicka den till Daniel.. hehe...

Har hellre kobror än fästingar. Kobror syns mer och varnar innan de anfaller med de andra små rackarna anfaller utan varning. Blä!!!

Ha en fortsatt härlig kväll med birra, birra, bärs bärs och hockey.

Kramis

Postat av: Sarah

Men nu vann de väl igen, de där värmlänningarna...shit!!! Får man stå ut med drygsvåger - igen!!

/Sarah

Postat av: Ulrika

Haha, vad rolig du är, bra att du är en sån djurvän. Hihi

Ja, jag är så glad att jag gjorde det och visst, jag ska lägga ut en bild på den sedan, när den läkt och är fin. :)

Skickar många kramar till dig och hoppas du kryar på dig fort.

Postat av: Barnens Hjältar

Haha, den var sör den :-)

Postat av: Tant Greta

Hej Björne, kul att träffas och att du är från KIL! Jag kommer ursprungligen från Karlstad, men flyttade till Stockholm när jag var 18 år sen blev det skåne, småland och nu Mozambique sedan 1996. Om en liten stund skall jag ut i buschen, men när jag kommer hem i kväll skall jag läsa genom din blogg. Ha en bra dag - hurra för noshörningar och zebror!

Postat av: Mindy

Godmorgon..Ja det är ju klart att man älskar sina barn barn licka mycket som sina egna.HUr gammal är din dotter då & ditt barnbarn? Ha en skön onsdag.kram

Postat av: AnnaKK

Det är som med de flesta djur - de är sötast när de är små! För att inte säga helt oemotståndliga! :-D



Hörs vi inte igen innan påsk så vill jag redan nu passa på att önska dej en jättefin och skön helg!!! :-)

Postat av: birgitta

Verkar skönt att ha en sån där noshörning.

Till ryggen alltså ;-)

Ha en bra dag!

Kram Birgitta

Postat av: Gabriella

Haha!!! Ja, sa maste det ju helt klart ha varit! Att jag inte tankte pa det sjalv - nu forstar jag varfor jag inte fick vara med! Det ar inte latt att vara sa bra som jag! ;-)

Och nar jag val erovrat Hollywood kommer jag vara rik nog for att kunna kopa en hel dros utav sanadar sota noshorningar for att fa massage varenda dag. Delar garna med mig om du vill ha!

Postat av: Eva

Jaa du, här händer det grejor. I morse kl 4 vaknade jag med ett ryck. Fattade inte varför. Gick fram till fönstret och såg en nästan helt naken dam irra runt utanför. Bara en kort t-shirt och det var +0.5 grader ute. Efter att polisen hade virat in henne i en filt och fått in henne i lägenheten kunde jag somna om. Tur för henne att jag är lättväckt...

Jag hoppas du haft en bra dag.

Kram,

Eva


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback