Blandat från helgen.

                                                                                      
Det har börjat att växa bra nu,tullpanerna är utslagna och en del andra blommor med,vitlöken har komit uppca 20cm, markisena har blivit nedfällda för första gången och min yngste son har tatuerat en dödskalle på sin vad,inte vackert men nu har han en följeslagare resten av livet,och en go vovve passar han och hans flickvän,ska ha den när dom har tillfälle,och själv åker jag tåg som vanligt,konduktörerna känner igen oss numera,Ellabilder tog jag i fredags så hon är inte  med idag,


Kommentarer

Postat av: Yvonne

Vitlök är gott :)

Postat av: Daniel

Jisses, tuff son du har!



HAn skulle jag inte våga möta en kväll ensam på gatan! :)

Postat av: Anki N

Opps, de var en läskig gubbe som ska följa han iderligen hela livet..hihi

Tuff, tuff sa tåget förr, nu mera svingar de ju bara till så är man framme. Även om de inte händer speciellt ofta så har jag faktiskt åkt tåg någon gång i livet...!!! Ganska bekvämt men jag brukar gå fram till chaffören o säga till att inte köra som en galning, man hissnar ju..ler

Trevlig vecka på dig, hoppas du ska göra något mer än att tuffa omkring på tåget.

Anki N

Postat av: AnnaKK

Gah...! Det kommer nog att bli dö´skallar på min son också, är jag rädd... <:-) Han får inte tatuera sej så länge jag bestämmer, men det är bara ett halvår kvar till 18-årsdagen nu... Han tycker åtminstone att det är kul att skissa på lite olika tatueringsförslag, och visar dem gärna - men sen kan det ju hända att han faktsikt "fegar" ur sen när det plötsligt faktiskt är fritt fram att göra en på riktigt!? (Man kan ju alltid hoppas på det! ;-) He!).



Ja, visst säljer de massor av bra universalmediciner på Systemet! ;-) Och ofta ligger Apoteket mer eller mindre vägg i vägg med det, så har man varit där och köpt tabletter av nåt slag så är det ju bara till att slinka inom Systemet också och inhandla lämplig dryck att svälja ner dem med!



Hoppas tågresan gick bra!? :-)

Postat av: anki

härliga bilder :-) åh tulpanerna blommar snart,, dom är inte så långt efter här heller, liljekonvaljerna har kommit en bra bit på väg nu, lite tidigt tror jag. :-)



jisses öcken son du har, har en dotter och en son som hotar med tatueringar, dom är över 18 så man har inget att säga till om där heller, har sagt åt dom att tänka sej för, den ska sitta där hela livet... tror dom lyssnar lite på mamma ändå.. :-) sen är det dyrt att tatuera sej....



Tror jag det att konduktören känner igen er, borde han/hon göra efter 3:e åket .. :-) om det är samma vill säga.. :-)



ha en skön kväll

Postat av: Revolverbritta

Det var en rejäl tatuering. Vovven var gullig!

Ni får gärna göra om besöket nästa gång du är hemma!

Då kanske vi också är hemma:)

Kram

Postat av: Birgitta

Nej, det var inte så vackert, men huvudsaken han gillar den! Söt vovve :)

Får säga till honom (vovven) att komma hit och vara lite valpisvakt om han har tråkigt ;-)

Ha en trevlig tågresa!

Kram Birgitta

Postat av: Ulrika

Härligt att det växer i trädgården.

Haha, kul med tatuering, döskalle, där ser man. ;)

Ha en fin kväll, goa Bjorne.

kramar i mängder.

Postat av: Diana

Tjenis!

Här har tulpanerna också slagit ut. Gud så härligt!

Kraftig tatuering han gjort pöjken :)



Sv: Det är endast EN låt vi har spelat in för ett särskilt tillfälle, så någon ny skiva är det INTE på gång ännu i alla fall. Den förra är ju ganska ny-släppt, så vi hoppas på att DEN ska börja sälja riktigt bra först. Hoppas ni sköter er på tåget så att reaktionen inte är - Åh NEJ är de här nu igen. hahahaha!

Tror jag dock inte.. ( att ni sköter er alltså haha.

Kram Di

Postat av: Eva

Undrar hur den tatueringen ser ut när han är gammal nog för ålderdomshemmet...men vackra bilder på hus och trädgård, kram Eva.

Postat av: Lena

Go kväll vännen,

Hoppas att resan gick bra upp till Sundsvall. Så det blommar lite här och där nu hemma hos dig. Till med sonen har gjort sig vårfin.

Kramis

Postat av: Eva-camilla

Det är härligt när det blommar! då känner man att sommaren är på väg :D Jag tyckte tatueringen var riktigt snygg! Odla vitlök?! hm...har jag aldrig provat..kanske man skulle göra!



Det var bara den sitthörnan som fattades..hehe..nu har jag täckt upp alla sidor.

Kramar

Postat av: Petra

Vilken söt vovve ;) jag är ju hund älskare men det vet du ju redan! Låter som du haft en kanon helg. Kram

Postat av: soffies

å så vackert du bor å vilken läskig typ han tattuerade in;O)

må gott

Postat av: Pauline

Jo jag antar att det är smart. Men herregud, lite löv! Det kan ju maskarna få roa sig med, dom där små läskiga djuren finns av en anledning :P

Men precis, prinsessor steker i solen och låter hovet slita arslet av sig, jag sparar på krafterna för att orka ta bussar liksom :P



Förresten, du har bara skrivit ett "g" i blogg.se i slutet av din adress som kommer upp när du kommenterat, bara så du vet.. Lyckades klura ut det efter en stund när jag ine kunde gå in på din blogg haha :)

Postat av: Sarah

Vicken snygg allé - som värsta herrgårn ;) Har tänkt tatuera mig lite, men inte så stort, måste känts bra? Så det e jobb igen....ha en bra vecka!! Kram!

Postat av: Gabriella

FINA bilder! :-) Och huvudsaken ar ju att grabben gillar tatueringen.

Ah, de dar prickarna ar lite jobbiga att gora nar man gar bratt, sa det blir inga i dag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback