Vad ser det ut som.

Eskimå eller ansikte.


Kommentarer

Postat av: britten

Ansikte .....jag har inte sett skymten av PH..

Postat av: petra

hmmm...

var är eskimån?

det är rolig med dessa synvillor eller vad det nu kallas!

Lena och Orup är jätte bra,

Har inte sett Orup live men Lena tillsammans med uggla och darin i mariebergs skogen

vilka leder än i elitserien?

hihihi, men ok

färjstad har gjirt det förr, tagit sig upp och vunnit allt!

// petra

Postat av: Malin

Kikar in och önskar er en trevlig lördagkväll! krillekanin är på whiskeyprovning ikväll! Kom 2:a i dagen spel, så han var nöjd! I morgon är han HEMMA!!!! Yeeahhh!!! :)

Postat av: Malin

Haha, dessvärre är det bara en önskedröm...men pengar är inte allt.... jag skulle kuna ge 20 000 dollar för att få hem honom nu med en gång, hihi...säginget till honom, men jag lägtar mig tokig! Natti natti....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback